pátek 7. června 2013

Jednoduše výborné těstoviny s tuňákem

Nejraději mám jednoduché a rychlé recepty. Tentokrát jsem se inspirovala kuchařkou z Alberta. Jídlo má název Linguine aglio olio e peperoncino. Jedná se o takové ochucené špagety, ke kterým jsem přidala tuňáka z konzervy. A je to mňamka.


























Ingredience:
300 g těstovin linguine (já jsem použila špagety)
4 lžíce olivového oleje (prostě podle oka)
2 větší stroužky česneku, nakrájené na tenké plátky
1 větší chilli paprička, pokrájená nadrobno (já jsem dala jen trochu sušené)
1 ciabatta, střídka nadrobená na kousky (já jsem měla jen chleba, taky to šlo)
sůl, mletý pepř
svazeček nadrobno nasekané petrželové nati (já mám pořád nějakou v mrazáku v krabičce)
+ moje vylepšení - konzerva tuňáka

Postup:
Těstoviny uvařte podle návodu, aby byly al dente (na skus). Olivový olej rozehřejte na pánvi a asi 2 minuty na něm opékejte česnek a chilli (pozor, ať se česnek nepřipálí, což se skoro stalo mě). Potem přidejte drobky ciabatty (chleba) a opečte je. Vypněte oheň, přidejte uvařené těstoviny, osolte, opepřete, přidejte petrželku a promíchejte. A ješte nezapomeňte na toho tuňáka. Já jsem použila malou konzervu Calvo, ze které jsem ulila přebytek šťávy. Vše jsem ještě trochu prohřála.

Dejte si k tomu ještě pár cherry rajčátek a sklenku červeného a budete se cítit jako v Itálii. Pro doladění atmosféry si pusťte trochu hudby:-) Dobru chuť!


Děláte podobné recepty? Pokud znáte nějaký recept na rychlé jídlo, tak napiště do komentáře.

7 komentářů:

  1. Mňam! miluji těstoviny a tyhle vypadají skvěle :) píšu si na seznam receptů, které musím zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  2. zrovna dneska jsem taky vařila těstoviny s tuňákem a samotné aglio olio mám taky moc ráda. Jednou jsme si je dali s přítelem v restauraci a byli extrémně pálivé, tak jsem ty feferonky vybírala a přítel je jedl a myslel si že je to normální paprika:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Na rychlovky je vděčný kuskus. U nás doma poslední dobou frčí smíchaný s grilovanou zeleninou (klasicky na obyčejné pánvi - rajčata, cibule, česnek, papriky, bylinky, když je chuť, tak kuře)

    OdpovědětVymazat
  4. Dát ciabattu, chleba nebo cokoliv "pečivového" do těstovin by mě tedy nenapadlo. Někdy to zkusím. Díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  5. Bez toho tuňuku bych se toho určitě přecpala!!! Vypadá to skvěle!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...