čtvrtek 27. června 2013

I já už jsem objevila Bloglovin´

Jsem líná a nedůvěřivá. Tedy pokud se jedná o zavádění nových technologií a aplikací do mého života. 

Možná i trochu natvrdlá, třeba v případě Pinterestu - Katko promiň, pořád úplně nechápu, k čemu to je. Mobil mám z roku 2007 a po smartu netoužím. Nerada měním věci, které fungují. Ale když už jsem asi po třicáté četla hysterický článek o zrušení sledování blogů pomocí GFC a přechodu ideálně na Bloglovin´, řekla jsem si, že nemůžu zůstat pozadu. GFC prý má od 1. 7. přestat existovat. Ale věrohodnější informace je ta, že se ruší jen Google Reader, což vůbec nevím co je, takže mě to nechává chladnou. Já blogy sleduju právě přes GFC. Ale včera jsem poprvé zkoumala, co Bloglovin´ je. Vypadá to jednoduše, líbí se mi to. Našla jsem tam i svůj blog a má krásných 29 čtenářů! Tímto jim moc děkuji! Opravdu milé překvapení.













Takže pokud by se mělo opravdu GFC rušit (což asi nebude) nebo vám je Bloglovin´ prostě jen sympatičtější, můžete můj blog sledovat přes něj.

Follow on Bloglovin


Otázka na závěr - jak sledujete své oblíbené blogy? Co je pro vás nejpohodlnější?


2 komentáře:

  1. Ahoj Evi, tak jsem natvrdlá mnohem víc než ty si myslíš o sobě, protože teď nevím vůbec já o čem píšeš. Nicméně, jak jsem ti už kdysi řekla, tvoje psaní se mi líbí, takže jak se na FB objeví článek přečtu. Měj se.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...