neděle 2. června 2013

Nejlepší pohyb? Tanec! + videa jak (ne)tančit

Perfetní způsob, jak se odreagovat a rozhýbat tělo, je pořádně si zatančit. Ale myslím tím tanec bez jakýchkoli zábran, nejlépe když vás nikdo nevidí. Zaslechnete v rádiu dobrou písničku a jdete na to. Já takhle občas doma blbnu. Tančím i před dětma a oni pak chtějí taky, takže tančíme všichni a to je supr zábava:-) Navíc tancem spálíte i celkem dost kalorií, prý tak 2000 za hodinu. Je to méně, než při běhu, ale víc, než třeba při plavání.


A tady několik inspirací, jak na to jít:

 Dobrý příklad domácího tančení:-)

Nebo to vzít podle PSY gyngnam style?

 Lekce diska pro starší a pokročilé:-)

Nebo třeba rap s Vanilla Ice?

  Klasika z mého oblíbeného filmu Pulp fiction.

  Chtěla bych umět tančit jako Beyonce!


Nebo to vzít tak trochu břichem? Chodila jsem na břišní tance a bavilo mě to hodně. Ještě mám doma šátky s penízkama.

Když jsem chodila na zumbu, tak tam byly často prvky z tance reggaeton. O to mi fakt vůbec nešlo.

A co se trochu přiučit u Michaela?

Pokud máte parťáka, tak si můžete střihnout klidně tohle. Tuhle tančení klasiku jsem tady prostě musela dát.

Moje oblíbená pozitivní blbnoucí taneční písnička.

Jako Magic Mike by mohli tančit všichni chlapi! hot :-)


Já jsem se u těchto videí pobavila, tak snad se vám taky líbí:-) Je jedno, jak se budete vrtět, hlavně vyskočte a pořádně to rozjeďte!


8 komentářů:

  1. Super článek, já někdy tancuju jako magor kraviny:D

    OdpovědětVymazat
  2. Ano u nás se taky z ničeho nic tancuje, jen tak pro srandu..občas to chytne mě, občas muže, takže se nemusíme stydět a tančíme doma jak blázni:)

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektní článek a super videa, taky doma nančím:-)

    OdpovědětVymazat
  4. To poslední video je nejlepší! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Niektoré poznám ! :) Dobré videá ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky tančím...skoro denně:-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...