sobota 8. června 2013

Outfit: Miluju tyrkysovou!

Moje nejoblíbenější barva oblečení a módních doplňků je určitě tyrkysová. V této barvě mám šaty, sukni, svetřík, plavky, halenku, top, kalhoty, kabelku... Prostě jí nemůžu odolat. Navíc se dá skvěle kombinovat s ostatními barvami, jen snad s fialovou to trošku drhne.

A tady je vysvětlení, proč mám tyrkysovou tak ráda. Připomíná mi léto a moře. Nejúchvatnější tyrkysovou vodu jsem viděla na řeckém Zakynthosu (viz. fotky dole). Ten je pro milovníky této barvy opravdovým rájem. Ale abych nekřivdila jiným mořím, tak Azurové pobřeží na jihu Francie, Jadran kolem italského Capri nebo pobřeží Chorvatska taky stojí za to.






Jaká je vaše nejoblíbenější barva? A proč?

7 komentářů:

  1. taky miluji tyrkysovou barvu a když vidím ty fotky moře... hned bych někam nejraději odletěla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyrkysová je perfektní, nejen v létě! Krásné fotky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyrkisová se mi taky mc líbí, ale moje nejoblibenější barva je zřejmě růžová....protože je taková holčičí:)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky miluju modrou a tyrkysouvou =) Jéjeje!!! s Fialovou se ni tedy líbí, horší je to třeby s oranžovou bych řekla !

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem na fialovou :) V jakýchkoliv odstínech, kdekoliv, kdykoliv :))

    OdpovědětVymazat
  6. Já chci k moři! Tyrkysová je taky má oblíbená barva, ale na červenou stejně nemá :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tyrkysovou mám ráda hlavně na nehtech a hlavně v létě, evokuje ve mě moře, léto atd :) momentálně toužím po laku china glaze - too yacht to handle, protože opravdu perfektní barva :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...