úterý 4. června 2013

Vlasová řada Balea pro vlnité vlasy

Nedávno jsem si koupila v DM balzám na vlnité vlasy od Baley a docela příjemně mě překvapil. Dřív jsem používala vychvalovaný Balea balzám Oil spülung, který získal ocenění Produkt roku 2013 (nebo tak nějak). Byla jsem s ním spokojená, ale protože jsem spokojená i s bezoplachovou péči pro vlnité vlasy a já právě vlnité vlasy mám, tak jsem chtěla vyzkoušet tento balzám pro ně určený. Šampón jsem zatím nepořizovala, protože jich mám teď slušnou zásobu.


Nejdříve musím popsat, co od přípravků na vlnité vlasy očekávám.
  • šampón: musí vlasy šetrně umýt, nesmí vysušovat, protože vlnité vlasy bývají obecně sušší (šílené slovo!) a nesmí obsahovat silikony, které by vlny zatížily.
  • balzám/kondicionér: měl by vlasy trochu vyživit, uhladit, ale opět neobsahovat silikony
  • bezoplachová péče: u vlnitých vlasů je to téměř nutnost, protože tyhle vlasy mají tendenci vypadat dost rusalkovitě, takže potřebují zkrotit a vlnám dodat tu správnou formu. No a taky stop silikonům!

Abych to zkrátila, tak Balea přípravky moje očekávání splňují. Vlasy mám s nimi takové, jaké chci, aby byly. Vlny jsou hezky tvarované a vydrží déle. Žádný suchý beztvarý chemlon se nekoná.

Tady jsem nafotila šampón, který používám, i když ho střídám ještě s dalšími. Je to značka Logona a jedná se o čistě přírodní přípravek. Tohle je varianta pro henou barvené vlasy. Ale myslím, že šampón Balea bude taky dobrý. Pak mám oblíbené šampóny Alverde (DM), protože taky neobsahují silikony. Vlnité vlasy a silikony prostě nejdou dohromady.

Balzám Balea stojí 42 Kč a bezoplachovka myslím 69 Kč, což jsou super ceny.

Máte zkušenosti s vlasovými přípravky Balea? Co na vlasy používáte vy?


7 komentářů:

  1. Já jsem si pořídila nedávno Vlasový olej od Alverde, a používám je na sušší konečky. A jsem s ním zatím spokojená. Baleu jsem nikdy na vlasech nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  2. S Baleou mám dobré zkušenosti.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda šampón a kondicionér na hnědé vlasy z téhle řady.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem ještě nic na vlasy od Balei neměla.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem také s Baleou na vlnité moc spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tuto řadu od Balea na vlnité vlasy používám už několik let a jsem spokojená

    OdpovědětVymazat
  7. Ja pouzivam len baleu na kucerave vlasy a uz iny nechcem mam vsetko sampon kondycioner a sprej najlepsie mi sadol pouzivala som drahe pripravky a nic moc a balea je super a ta cena je len bonus dufam ze ju nezrusia je jednoznacne najlepsia

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...