středa 19. června 2013

7 tipů jak si (ne)přivydělat na internetu

Kdo by si nechtěl vydělat navíc nějakou tu korunu. Na internetu je dost možností přivýdělku, ale milionářem se asi nestanete.

Nechci rozebírat to, že díky internetu můžete mít internetový obchod nebo prezentovat svou firmu a tak získat zákazníky. Spíš se mi teď jedná o takové menší "šolichy", ke kterým se dá díky internetu dostat. Já jsem po těchto možnostech nijak nepátrala, prostě se ke mě samy dostaly. A tady je jejich přehled.



1. Čtení reklamních emailů

Toto mi doporučila kamarádka a já jsem se zapojila. Jednoduše řečeno, jde o to, že vám chodí reklamní emaily, u kterých se vám po potvrzení jejich přečtení (otevření) připíšou na účet peníze. Stačí se zaregistrovat na webu www.eRmail.cz. Do začátku vám připíší na váš účet 100 Kč a pak už sbíráte peníze za emaily. Že je email z eRmailu poznáte, protože je to napsáno v předmětu emailu a taky vidíte, kolik za něj dostanete. Mě ze začátku chodily emaily za 0,50 - 1 Kč a po asi měsíci se to zvýšilo na 2 - 4 Kč. Reklamní sdělení jsou od firem jako O2, Citibank, AAA Auto, Slevín, Vykupto a plno dalších dobře známých. Emaily nechodí nějak často, třeba dva dny nic a pak najednou tři. Až dosáhnu na svém účtu částky 1 000 Kč, tak má dojít k převodu peněz na můj bankovní účet. Ale peníze se střádají velmi pomalu, takže vůbec nevím, kdy by to mohlo nastat. Celkově je to pro mě spíš takový pokus. Jako přivýdělek opravdu nic moc:-)

2. Vyplňování dotazníků

Další ze způsobů, jak si něco přivydělat, je vyplňování dotazníků online. Já mám s dotazníkovou brigádou zkušenosti ze střední školy a bylo to docela fajn. Bohuže takto online jsem to nikdy nezkoušela. Ale na nějaké diskusi jsem četla o registraci u TNS AISA a že to u nich funguje dobře, peníze na bankovní účet chodí.

3. Poskytnutí fotek fotobankám

Pokud umíte dobře fotit, tak můžete zkusit nabídnout vaše fotky některé z mnoha fotobank. Já jsem to jednou zkoušela, protože jsem měla pocit, že moje fotky z dovolené jsou prostě perfektní, ale z omylu jsem byla vyvedena velmi rychle. Po technické stránce fotky dobré nebyly. No a já těm speciálním parametrům, jako je expozice atd. rozumím jako koza petrželi, takže z toho nic nebylo a nebude. Ale pro zapálené fotografy to něco hodit může a taky ten dobrý pocit, že si vaše fotky stahují další lidi, ten může být taky fajn. Tady je příklad jedné takové banky - www.imagio.cz.

4. Provizní systémy (affiliate)

Pokud máte svoje stránky, tak na ně můžete zkusit umístit odkaz třeba na nějaký eshop. Když potom na odkaz někdo klikne a něco si objedná, získáváte provizi. Musíte se ale nejdřív do provizního systému daného eshopu zaregistrovat a získat svůj unikátní kód. Tohle nabízí například Krasa.cz, Wedos nebo Mall. Tento způsob výdělku je nejistý a větší úspěch bude určitě tehdy, pokud vaše stránky mají vysokou návštěvnost.

5. Umístění reklamy

Opět něco pro majitele stránek. Můžete si na stránky umístit reklamu, za což si necháte zaplatit jednorázově nebo dostáváte peníze za prokliky. Ale to už ty stránky musí být opravdu dobré, aby měl někdo zájem u vás umístění reklamy zaplatit.

6. Psaní článků za peníze

A do třetice záležitost pro blogery a majitele různých webů. Můžete se setkat s tím, že vám někdo nabídne peníze za napsání článku. Samozřejmě takového, který bude hrát zájemci do noty. Nebo váš web a pisatelské umění můžete zkusit nabídnout sami, třeba na placla.cz. Na tento web mě upozornil kamarád, ale zkušenosti s tím nemám.

7. Psaní, překlady a jiné služby

Na webu Webtrh.cz  můžete mimojiné najít poptávky po překladech a textech. Některé vypadají zajímavě a některé zase moc výhodné nejsou. No zkuste nahlédnout. Každopádně není potřeba mít vlastní stránky, jen musíte umět psát, případně znát cizí jazyk.

A to je vše, co na téma "internetový přivýdělek" vím. Jak už jsem psala na začátku, po dalších možnostech jsem aktivně nepátrala, takže toho bude určitě mnohem více. Věci, jako online ruleta nebo online obchodování s komoditami, tady raději ani nezmiňuju. To už je zase jiný rybníček, ve kterém se dá velmi snadno utopit.

Takže abych to shrnula, já jsem si žádným výše popsaným způsobem nikdy nepřivydělala, jen jsem se zapojila do toho eRmailu, ale ani z toho mi zatím žádné prašule nepřišly. V podstatě se ani o žádný takový přivýdělek nesnažím. Mám dost práce s dětmi, mým podnikáníčkem a blogem (no to je spíš zábava), ale třeba se bude tento přehled někomu hodit. 

Máte s některým z těchto přivýdělků zkušenosti? Nebo máte tip na něco dalšího?


5 komentářů:

  1. S žádným ze způsobů zkušenosti nemám. Ale musím říct, že ermail nezní tak špatně, určitě to nebude žádné terno, ale co bysme za pár kliknutí taky chtěli. Hned se na tu jdu kuknout. Já osobně si přivydělávám českou ekologickou drogerií, funguje to podobným způsobem jako avon nebo oriflame, ale není to tak "profláknuté" a navíc jsou to výrobky kvalitní, které opravdu fungují.
    Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tipy. Vyzkouším ten ermail.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, musím ti napsat, že je až neuvěřitelné jak se tvůj blog zlepšil. Chodím sem prakticky od jeho počátku a napřed se mi zdál jako každý jiný blog, ale teď se nestačím divit. Opravdu píšeš pěkné články o zajímavých věcech a já si je vždycky moc ráda přečtu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to mě, jako blogerku, opravdu těší a hřeje u srdce:-) Díky, že jsi to se mnou na začátku nevzdala a budu se snažit, aby to za něco stálo i dál!

      Vymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...