pondělí 10. června 2013

TAG: Nežiju jen make-upem

Tentokrát se taky svezu na této tagové vlně. Tohle je první tag, který mi přišel opravdu zajímavý. Snad se vám ještě neomrzel:-)

1. Koukáš se na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?

Na televizi se dívám, ale spíš tak, že u ní dělám ještě něco dalšího, třeba si čtu, klikám na notebooku a někdy se dokonce stane, že žehlím. Ale určitě mám ráda seriály typu Přátelé, Sex ve městě nebo Chůva k pohledání, na ty můžu zírat stále dokola. Pak mě taky bere Colombo a To je vražda napsala:-) I když už jsem je dlouho neviděla. Taky můžu komedie, hlavně české (třeba včerejší Účastníky zájezdu), horory určitě ne, toho se děsím. Seriály, jako Ordinace, mě neberou vůbec. Ale obecně myslím, že v TV nic moc není.  Moc volného času nemám a místo dívání se na televizi dělám raději něco jiného.


2. Vaříš? Jaké je tvé nejoblíbenější hlavní jídlo a dezert?
 
Musím vařit každý den, mám doma dvě předškolkové děti. Takže už mě to občas i štve. Nejhorší je totiž vymyslet, co uvařit. Dělám spíš jednodušší a rychlé recepty. A když už mám fakt tvůrčí krizi, tak objednám pizzu:-) Mám ráda italskou kuchyni, ale i českou klasiku - svíčková s knedlíkama, rajská, plněné papriky, ale tyhle jídla moc nedělám a svíčkovou ani neumím. Baví mě pečení a můj nejoblíbenější dezert je cokoli s ovocem, čokoládou a pak tiramisu.

3. Vysněné povolání? 


Tak v tom mám celkem jasno. Chtěla bych podnikat, mít vlastní firmu. Teď si tento způsob obživy tak trochu oťukávám a není to vůbec snadné. Je skvělé udělat si vše podle sebe a nikdo vám do toho nekecá, ale když to nefunguje, tak by se docela hodilo, aby někdo poradil, co máte udělat líp, aby to šlo. Ale když to funguje, tak ten pocit je k nezaplacení. 

4. Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět? 

Nejlíp umím anglicky. V práci jsem měla většinou vždy nečeské šéfy, takže vše v angličtině, ale pořád bohužel neumím, tak jak bych chtěla. Největší pokrok jsem udělala po výšce, když jsem byla na kurzu v Irsku. Na základce a střední, celkově skoro deset let, jsem se učila němčinu, ale nemám ji ráda, takže jsem pořád takový začátečník. No a když někam cestuju, tak se snažím alespoň něco naučit v jazyce dané země, pozdravit, poděkovat, představit se a tak. Takže tohle bych zvládla ve francouzštině a italštině. Italsky by jsem chtěla umět víc, tahle řeč se mi líbí opravdu hodně.  

5. Za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za makeup?

Poslední dobou utrácím míň a míň, protože za ty roky už mám nasyslených fakt hodně věcí a byt není nafukovací. Takže dávám přednost nehmotným radostem, jako je dobré jídlo a pití, výlety a tak. Ale samozřejmě často neodolám a kupuju oblečení, bytový dekor, časopisy, CD, knížky, prostě asi jako každý.
 
6. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi? 

Řekla bych, že jo, celkem snadno. Samozřejmě, že ne s každým si úplně sednu, ale dokážu pokecat s kýmkoli o čemkoli.

7. Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo?

 
Čtu klasické knížky, často u nich usínám. Na internetu čtu taky, ale spíš jen tak zběžně. Informace jsou zde zdarma a podle toho taky vypadá jejich kvalita, takže když se chci o něčem dozvědět více nebo se něco naučit, tak si raději koupím knížku. Teď čtu Tvůrčí psaní pro každého a 50 odstínů temnoty.

8. Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?
  
Na tohle jsem se zeptala mého muže, aby to bylo objektivní, ale jeho odpověď je bohužel nezveřejnitelná:-) Takže to zkusím já. Je těžké hodnotit sebe samu a navíc vybrat jen dvě vlastnosti. Takže za mou nejlepší vlastnost považuju optimismus a jakési životní nadšení. Jedna z mých špatných vlastností je to, že když se hodně naštvu, tak pak z pusy vypouštím takové věci, které bych normálně nevyslovila. Kdybych se měla pohádat sama se sebou, tak už na sebe nikdy nepromluvím!

9. Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost?
 
Jako chodila bych ráda, ale bez hlídacích babiček to prostě nejde a kamarádky jsou taky už uvázané doma. Ale když jsem byla mladší a bez závazků, tak jsem vyrážela mezi lidi hodně často. Ale zjistila jsem, že se dá perfektně pobavit i doma v malé společnosti. A úplně nejlepší jsou takové ty neplánované akce!

10. Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky?

Blog mi zase tolik času nezabere. Ale asi bych více četla, cvičila na kytaru a spala. Taky bych se snažila dodělat svoje resty, jako třeba vytřídit fotky v počítači, probrat přeplněnou skříň nebo vést účetnictví. Ale u mě paradoxně funguje to, že čím víc volného času mám, tím méně věcí dělám, takže bych si asi válela šunky na gauči. Já musím být prostě trochu pod tlakem, pak je ze mě multifunkční supervýkonný robot:-)

Máme něco společného? Pokud blogujete a tento TAG jste také psali, dejte mi odkaz do komentáře, ať si můžu počíst!


3 komentáře:

  1. Je zajímavé se takhle něco víc dozvědět! Díky:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Neplánované akce jsou vždy nejlepší! A co Ti závidím je ten optimismus! Já jsem zase naopak hroznej pesimista a občas by mě za to ostatní nejradši nakopali do.. :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...