úterý 25. června 2013

A zase ty nákupy!

Slevy, slevy, slevy. Léto ještě ani pořádně nezačalo, ale sezónní výprodeje už jedou v plném proudu. Je tomu tak i ve vašem městě? Tady v Brně je ve slevě snad všechno! A to bych nebyla já, abych se nešla podívat, jestli nemají něco přesně pro mě.

A představte si, milí čtenáři, něco pro mě opravdu měli. Držela jsem se statečně svého rozhodnutí - nekupovat jen kvůli nízké ceně, takže nakonec se obrovské nákupy nekonaly. Tedy pokud nepočítám nezajímavosti, jako dětské opalovací krémy nebo sítko na halušky.


Začnu tedy tím, co jsem ulovila. Moje první zastávka byla u Yves Rocher. Sáhla jsem po hydratačním krému Hydra vegetal, o kterém jsem tady už psala. Je pro mě ideální a nemám tedy důvod měnit. Tohle je verze s SPF 25. A navíc jsem ho dostala s krásnou slevou 40%, takže vyšel na 222 Kč. Taky jsem neodolala toaletní vodě v cestovním balení v limitované edici "lesní ovoce" za 165 Kč. Mám ráda tyhle miniatury, spotřebuju je dřív, než se mi omrzí. A jako dárek k nákupu jsem dostala šampón na vlasy.

Oblečení jsou si vyzkoušela hromadu, ale nic se mi nezdálo tak zajímavé nebo tak jiné, než už mám doma, abych se rozhodla něco koupit a vmáčknout to do mé přeplněné skříně. Tedy až na tyto kalhoty, které nejenom že stály jen 399 Kč, ale navíc mi i perfektně sedí. Rozhodovala jsem se mezi touto tmavě modrou, bílou a světle tyrkysovou barvou, ale nakonec jsem vzala tyto. Jsou z Terranovy, kde mají skvělé věci za skvělé ceny. V Tally Weijl jsem viděla taky hodně zajímavých věciček, ale koupila jsem jen tyto boty - kotníkové tenisky za 199 Kč. Ještě nikdy jsem podobné obutí neměla, ale říkala jsem si, že něco takového by mohlo být to pravé na dětské hřiště, kde se mi písek pořád sype do bot. Tyhle by to mohly vyřešit, tak uvidím.



























V DM jsem udělala velký nákup, ale ukážu vám jen novinku od Dermacolu - všemi opěvovaný balzám na rty za 79 Kč. Tento je s melounovou příchutí, číslo 03. Barva i vůně je pěkná, ale ve srovnání s mými hvězdami Crazy Rumors, se mi zdá malinko umělá. A protože se blíží odjezd na dovolenou, vzala jsem malé balení mého oblíbeného balzámu na vlasy od Baley za 19 Kč.



Možná už jste slyšeli, že byla v centru Brna, v pasáži Rozkvět otevřena první prodejna asijské kosmetické značky Missha. Musela jsem se jít podívat a byla jsem mile překvapena, jak je to pěkné místo s příjemným personálem. Seženete tam dekorativku za přijatelnou cenu, ale i luxusnější věcičky. Určitě doporučuju navštívit. Já jsem si koupila kaviárovou masku na obličej za 47 Kč a už se těším, až ji vyzkouším.


























Laky na nehty za pěknou cenu.




























Jednorázové pleťové masky.




BB krémy, které u nás tuto značku proslavily.


























Řasenky vypadají moc zajímavě.


























Nabídka očních tužek a linek.

A tady už jsme u L´Occitane. Mají slevy až 40%, takže pokud byste chtěli tuto kosmetiku vyzkoušet, ale vždy vás odradila vysoká cena, máte teď skvělou příležitost něco pořídit a nezruinovat svůj rozpočet.






O Terranově a Tally Weijl už jsem psala, takže ještě musím zmínit H&M. Některé věci mají už od 150 Kč. Já bych si určitě vybrala. Líbily se mi propínací halenky bez rukávů a šaty.


Co vy a nákupy? Podařilo se vám taky koupit něco ve slevách?

9 komentářů:

  1. Wuáááá :) Super, pěkný nákup jsi udělala a já zrovna jedu do Brna zítra a už se na ty obchody šíleně těším, ještě víc si mě navnadila...to zas bude peněz v háji :D

    OdpovědětVymazat
  2. týjo! tak se mi to lííbí! Super věci sis pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  3. na masky Missha jsem se už koukala na internetu, vypadají celkem zajímavě, doufám že potom přidáš recenzi jaká byla ;) a na slevy v L´Occitane se chystám protože mám jejich výrobky moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. jojo slevy miluju, taky jsem něco ulovila :)) pěkné věci!

    OdpovědětVymazat
  5. Missha obchod vezmu po dovolené útokem! (teda jestli mi po dovolené zbydou nějaké penízky) :)

    http://ukoralky.blogspot.cz/2013/06/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem byla v Reservedu v Olympii a trička za stovku i míň..tak jsem si jich pár odnesla... Jinak děkuji za informaci o Mishe obchůdku, nějak jsem to do teď nepostřehla, ale určitě se tam zajdu kouknout...

    OdpovědětVymazat
  7. Prozradíš kam se chystáš na dovolenou? :) Hledám nějakou inspiraci. Buď pojedeme někam k moři - nejspíš Italie nebo Chorvarsko, docela mě lákají fotografie Hvaru nebo asi Jeseníky no :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jedeme na Slovensko do akvaparku, aby se dalo koupat za každého počasí, ale to hlavně kvůli dětem. Jinak Choravsko miluju, hlavně Makarskou riviéru, z Itálie jižní část a můžu doporučit třeba i řecký Zakynthos. Jinak u nás se mi hrozně moc líbilo v Českém ráji.

      Vymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...