sobota 1. června 2013

Článek tzv. šmírovací

Když mi jedna čtenářka do komentářů napsala, že má ráda šmírovací články, tak mě to docela pobavilo. Ale vlastně jo, mě taky zajímá co, kdy, kde a jak. Ráda se podívá na fotky, jak kdo bydlí nebo co si koupil. Je to úplně přirozená lidská zvědavost, že?

Mě tedy hlavně zajímá, co, v mých očích úspěšní lidé, dělají, jak si organizují čas a jak prostě toho úspěchu dosáhli. Tohle ve mě vyvolává opravdu velkou vlnu zvědavosti. Víte, jak se říká, jak ty to všechno stíháš, jak to děláš, kde na to bereš čas atd.

Tady můžete alespoň trochu vidět, jak bydlím já. Na časté návštěvy jsem zvyklá a vítám je, tak vítejte i vy:-)



To je hnusák lepák. Taková blbost, že to někdo kupuje:-)


























Jednou bych chtěla mít větší krásnou knihovnu. Nejsem velká čtenářka, ale knížky mám ráda. Když mě nějaké téma zaujme, tak si o něm raději koupím knížku, než že bych jen pročítala internet. Zrovna teď čekají dvě nové knížky, až si je vyzvednu na prodejně. Určitě se s nimi pochlubím. Teď právě čtu 50 odstínů temnoty.


























Policie v obklíčení. Celý byt je okupován podobnými postavičkami.

V kuchyni na okně se snažím pěstovat bylinky. Rozmarýn se drží už druhý rok. Měla jsem mátu, tymián, bazalku, ale mou péči nevydržely. I ta pažitka už je na konci s dechem.


























Lednice a nástěnka v jednom.


Častokrát jsem četla a viděla fotky, jak kdo skladuje dekorativní kosmetiku. Na různých speciálních místech, ve speciálních krabičkách. Já mám vše v jednom košíku v koupelně. Jiné místo prostě není. Luxus vlastního pokoje jsem už opustila, ani vlastní psací stůl nemám, kuchyňskou linku bych za svoje území považovala nerada, takže jsem teď tak nějak bezprizorní. Ale jednou bych chtěla mít v ložnici kosmetický stolek se zrcadlem, který by sloužil i jako psací stolek. Tak snad se mi to splní.


V ložnici u okna mám několik orchideí. Některé mají už čtyři roky. A přes to, že je nehnojím, zalívám jen nárazovitě, tak rostou a kvetou jak blbé. Jsou takové květinové perpetum mobile.

Máte doma něco podobně?  Bylinky, hračky, orchideje?


11 komentářů:

  1. Starám se o orchideje podobně (nějak na kytky moc nejsem) ale bohužel vůbec nekvetou a celkově vypadají jak přejetý kombajnem :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám na jižním okně, ale viděla jsem krásné i na severních oknech, tak v tom to asi nebude. A myslím, že nemají rády, když stojí ve vodě. Já je zalívám fakt málo. Kvetou vždy všechny najednou. Květy vydrží i několik měsíců, pak delší dobu nic a pak zase kvetou.

      Vymazat
  2. Krásné kousky z tvého pokoje)

    OdpovědětVymazat
  3. Podobný košíček si chci pořídit k příteli na skladování kosmetiky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jak moc ten Tymián zalíváš? Já jsem si koupila před dvouma týdnama a nějak pořád vadne :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je právě rozmarýn a zalívám ho vždy trochu, když začne osychat hlína v květináči. Tymián jsem měla taky, ale právě mi taky vadl. Tyhle měkké bylinky jako tymián, bazalka atd potřebují častou zálivku prý.

      Vymazat
    2. Ano, já jsem se rpletla taky mám rozmarýn, tymián žádnej nemám:) Nevím proč si tyto dvě bylinky pletu (názvem), no a ten můj právě vadne a přitom ho dost zalívám a pořád tu vodu pije jak blbej...

      Vymazat
    3. Já si je taky pletu! :-) Tak to mě nic nenapadá. A nemá třeba moc malý květináček? Ikdyž ten můj je pořád v tom stejném, v jakém jsem ho koupila a nevadí mu to. Mám ho na severním okně. Nic speciálního s ním nedělám.

      Vymazat
  5. tyhle články prostě miluju :) ta orchidej je nádherná :)
    bylinky jsem také zkoušela pěstovat, ale nikdy mi nic nevydrží... a pažitku mi vždycky sežere kočka :D

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotky, takové články mě baví!

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné fotky..=) A ten košíček v koupelně je docela fajn. Bylinky bych taky chtěla pěstovat,ale ne a ne se k tomu dokopat. Ale asi by mi všechno uschlo :D jak se znám.
    Jukni ke mě na giveaway...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...