čtvrtek 13. června 2013

Soutěž: Vyhrajte tašku Envirosax!

Slibovala jsem další soutěž a tady je. Tentokrát můžete vyhrát něco opravdu stylového a přitom praktického. 

Každý z nás musí občas vyrazit na nákupy do supermarketu a s igelitkou to prostě žádná paráda není. Takže můžete získat jednu z těchto krásných látkových nákupních tašek. Taška unese až 20 kg, vejde se do ní opravdu hodně a dá se složit do malé ruličky, takže se schová v každé kabelce. Nehodí se jen na nákupy, ale můžete do ní sbalit třeba věci na koupák.

Já mám už těchto tašek několik, v různých barvách. První jsem dostala jako dárek a pak už se to se mnou vezlo. Když se objeví nové vzory, musím si zase jednu pořídit.

Tašky do soutěže věnoval eshop www.proslunicka.cz, do kterého se raději ani nedívejte, protože taškám neodoláte, stejně jako já:-)

Pravidla soutěže:
  1. sledovat tento blog přes GFC nebo Facebook (zde) - stačí jen do komentáře napsat kde a pod jakým jménem
  2. napsat do komentáře váš email, jakou tašku chcete (kohoutí stopa nebo třešinky) a jaké máte plány na léto
Soutěž skončí 27. 6. o půlnoci, pak vyberu jeden komentář a dám vědět na email. Platí pro ČR a SR.

Snad se vám soutěž a letní vzory tašek líbí. Přeji hodně štěstí zúčastněným!

----------------------------------------------------------------------------------------

EDIT: Random.org vylosoval komentář číslo 4 od Dee. Gratuluji! Ostatní nemusí smutnit, brzy se bude opět soutěžit.




45 komentářů:

  1. Sleduji poctivě a z tašek preferuji asi třešinky, jsou tak dobře infantilní :)

    Veru.Ly@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já tyhle taštičky zbožňuju, bohužel mám jen jednu se zimním vzorem. Tahám ji pořád, ale už si říkám, že by to na léto chtělo něco ovocnějšího než sněhovou vločku. :D Vybrala bych si ty třešinky. :)

    Sleduju přes GFC jako Runa Ars.

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Teda - krásné jsou obě, ale ta třešinková o trošičku víc :-)

    Sleduju přes GFC (LuciJe)- a v létě budu pracovat na opravě domečku.

    OdpovědětVymazat
  4. GFC - Denisa Štrofová
    deeczko@gmail.com
    Líbí se mi kohoutí vzor :) Učím se teď mít nějakou takovou tašku stále v kabelce.
    Nic světoborného neplánuji :) Vím jen, že pojedeme s rodinou na víkend na chatu. Pracuju na dvanáctihodinové směny (denní, noční), do toho si chodím přivydělávat, takže toho volného času moc není. Když už je, tak plánujeme ze dne na den :)

    OdpovědětVymazat
  5. GFC - Anežka Vávrová

    V létě bych se měla stěhovat a líbí se mi ta s kohoutí stopou:)

    OdpovědětVymazat
  6. sleduji přes oboje jako Martina Bierová :)
    vybrala bych si třešinky :D
    a na léto ještě žádné plány nemám, asi budu v práci, s přítelem a občas pojedeme na nějaký výlet :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji tady jako Teress, natalunka@centrum.cz

    Já se nemůžu rozhodnout, líbí se mi oboje:) Tak asi třešinky...

    Ty jo v létě toho mám moc, moře, Slovensko, Paříž a taky nějaký toulky ČR :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tyhle tašky mám taky ráda, vždycky mám nějakou v kabelce. Líbí se mi třešně :)
    sleduji přes GFC nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. GFC aj FB Lucia Balintová
    e-mail: lucinkabalintova@gmail.com
    Vybrala by som si třešinky a na leto je mojim plánom ísť na dovolenku. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Na FB - Aneta Valentová, na GFC - AnetaValentova
    Moc hezká giveaway, líbí se mi vzor kohoutí stopy.
    Na léto mám naplánovanou cestu do Bulharska
    anda.v@email.cz

    OdpovědětVymazat
  11. omlouvám se zapomela jsme napsat e-mail k prvnímu komentáři,tak ješte jednou.

    Sleduji jako Jana Svobodová na fb
    Líbí s emi ta s třešínkami,na léto jak dělaná :)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji přes GFC, líbí se mi třešničková :)
    Na léto mám pracovní plány...bohužel ;)
    HankaRazova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. gfc: christina deneuve
    mě se líbí kohoutí stopa! :D
    na dovolenou letíme do tunisu..

    OdpovědětVymazat
  15. GFC: Deni Hartmannová
    FB: Denisa Hartmannová
    kohoutí stopa:D
    V létě pojedu do Chorvatska, k babičce a pak budu taky doma s kamarády:)

    OdpovědětVymazat
  16. GFC- Veronika Tóthová
    nikatoth@zoznam.sk
    čerešničky :))

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji přes GFC: Jane Cutak
    email: j.cutakova@seznam.cz
    a tašku asi třešínky :)

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduji přes GFC: Kate Yeball :)

    kohoutí stopa <3

    langova.kat@seznam.cz

    Na leto snad seženu brigádu :)

    OdpovědětVymazat
  19. gfc, Barbora Konopová
    baska008@gmail.com
    s čerešňami

    OdpovědětVymazat
  20. GFC TheMonikq
    kleimodova@seznam.cz
    asi ty třešně

    OdpovědětVymazat
  21. Katka K.
    katka@kotara.cz
    nemůžu se rozhodnout. Třešně....né, kohout....třešně....stopa...tak tedy třešně
    V létě zatím nic v plánu nemám. Doufám, že už tentokrát vyjde Pražská ZOO a zámek Neuschwanstein v Bavorsku.

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, sleduji jako Greenmagritte(@gmail.com)

    Na obě jsem koukala v jiném obchodě a brala bych kohoutí stopu :)

    OdpovědětVymazat
  23. GFC: Šárka Poláků :)
    Líbí se mi ta s třešničkami :)
    polisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. GFC: Shelly Queen
    Tyhle tašky mám fakt ráda, jednu mám doma, ale ta je už v dost žalostném stavu a hodila by se nová :D Ta s třešničkami je naprosto dokonalá :)
    Co se týče plánů na léto, tento rok se nekoná žádná zahraniční dovolená, budu objíždět a obdivovat krásy ČR :D
    shelly0queen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. gfc- Margaret
    mail-makca.sevelova@gmail.com
    kohoutí stopu

    OdpovědětVymazat
  26. gfc→ patty nightdream
    patricia527@azet.sk
    čerešničky radšej ;)

    OdpovědětVymazat
  27. 1) Přes GFC i na fb sleduju jako Iveta Skutková
    2) ivetaskutkova@seznam.cz
    3) Určitě třešinky, naprosto mě oslnily už na první pohled♥
    4) Mé plány na léto... Takže hned první týden jedeme na dovolenou do Rakouska, pak si budu užívat tepla a bazénu doma s kamarádkami, dál pojedeme se sestrou k tetě, bude tady se sestřenice se dvěma malýma dětma, pak ještě budou hody, takže program opravdu nabitý :D

    OdpovědětVymazat
  28. Ahojky, sleduji přes GFC pod přezdívkou LongHair a přes facebook pod jménem Kája Hairovská. Nemůžu se rozhodnout, která se mi líbí více, v případě výhry by mi to bylo asi jedno, kterou bych měla dostat, protože jsou obě boží ;-)

    Pěkný den, long55hair@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. fb- Klaudia Guboova
    lacicinko@gmail.com
    čerešničky

    OdpovědětVymazat
  30. fb- Jozef Sandor
    Ferrari_07@azet.sk
    čerešničky

    OdpovědětVymazat
  31. sleduji jako christina-a
    christina-a@centrum.cz
    asi třešničkovou, ale je to těžkéé

    OdpovědětVymazat
  32. gfc gleys, katka.sk@seznam.cz, na léto plánuji nějaké to moře (už aby to bylo) a tašku bych zaručeně brala třešničkovou :)

    OdpovědětVymazat
  33. gfc:kiki
    kohoutí stopa :)
    v létě budu mít brigádu takže si prázdniny moc neužiju :D
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Petra
    petamezlikova@seznam.cz

    vybrala bych si třešně :)

    OdpovědětVymazat
  35. GFC : Tejka
    tea.chylova@gmail.com
    vybrala by som s tú s čerešňami :)
    a plánujem pracovať a potom si užívať leto :)

    OdpovědětVymazat
  36. GFC Horoshaja
    Líbí se mi třešně :)
    V letě budu hodně pracovat :(
    darya.burbik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. sleduju přes GFC jako Nat :)
    email: natuska7@seznam.cz
    líbí se mi ta třešničková :))

    OdpovědětVymazat
  38. GFC: Karolína Kubincová
    FB: Karolína Kubincová
    kubincova.kajka@gmail.com
    ešte úplne neviem ale chcem si užiť to najlepšie leto:)
    páči sa čerešňová ale aj tá kohútia je pekná :D

    OdpovědětVymazat
  39. Sledujem cez gfc ako Lizzy,aj na fb :)
    Tá čerešničková je krásna,plány nemám asi žiadne,iba asi dopozerať seriály,možno prečítať knihu nejakú :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  40. sleduji přes GFC jako Tess V. :)
    te.vybiralova@seznam.cz
    taška se mi líbí více asi ta kohoutí stopa.. :) jinak plány na léto.. na měsíc jedu pracovat do Rakouska a pak se uvidí.. ;)

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj, sleduji jako Einka přes gfc a líbila by se mi tak s kohoutí stopou :)
    Na prázdniny letos žádné plány nemám, uvidím, jak mě překvapí :)
    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. GFC: Katii
    katiiphotography@gmail.com
    více se mi líbí ta s kohoutí stopou ;)

    OdpovědětVymazat
  43. Ta kohoutí stopa u mě jednoznačně vede, krásná barevná kombinace na léto. A léto budu trávit co nejvíc mimo město, v přírodě, v lese, u vody. A třeba budu mít sváču a letní čtšní právě v té kohoutí tašce :)
    GFC: Daniela Randová
    mail: RandiDandi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. cez gfc:lola181
    páči sa mi čerešňová taška
    leto chcem stráviť vonku s kamarátkami
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...