středa 5. června 2013

To není problém, to je výzva!

V minulé práci jsem měla perfektního šéfa - přišla jsem za ním s problémem a odcházela s výzvou. V jeho podání "challenge". Všechno bylo challenging a já to slovo skoro nenáviděla. 


Ale dnes si na něj často vzpomenu, když stojím před hromadou úkolů, která se na mě začíná sypat. Právě ten rozdíl v úhlu pohledu je obrovský. Problém totiž ubíjí, ale výzva aktivuje. A to je přesně to, co je k řešení zapeklité situace potřeba - začít něco dělat. Až už vezmete za jakýkoliv konec, je to vždy stokrát lepší, než sedět a naříkat.

Na výšce jsem se na ústní zkoušky hlásila jako první. Bylo mi jasné, že lepší už to nebude a za dvě hodiny čekání bych se tak akorát nervově zhroutila ze zjištění, co všechno jsem se zapoměla naučit.

Takže vzhůru do boje a výzvám zdar!


7 komentářů:

  1. Přesně tohle jsem teď potřebovala! Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co! Já díky za komentář.

      Vymazat
  2. Přesně tak! Perfektní článek.

    OdpovědětVymazat
  3. Já zase, když potřebuji něco řešit nebo se učit nebo mě prostě čeká něco náročného a chce se mi z toho brečet, tak si řeknu teď se nehruť není na to čas, hroutit se můžeš až to bude hotový. A opravdu to pomáhá, nehroutím se a až je věc za mnou, tak už stejně nemám důvod se nijak hroutit:)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...