středa 5. června 2013

To není problém, to je výzva!

V minulé práci jsem měla perfektního šéfa - přišla jsem za ním s problémem a odcházela s výzvou. V jeho podání "challenge". Všechno bylo challenging a já to slovo skoro nenáviděla. 


Ale dnes si na něj často vzpomenu, když stojím před hromadou úkolů, která se na mě začíná sypat. Právě ten rozdíl v úhlu pohledu je obrovský. Problém totiž ubíjí, ale výzva aktivuje. A to je přesně to, co je k řešení zapeklité situace potřeba - začít něco dělat. Až už vezmete za jakýkoliv konec, je to vždy stokrát lepší, než sedět a naříkat.

Na výšce jsem se na ústní zkoušky hlásila jako první. Bylo mi jasné, že lepší už to nebude a za dvě hodiny čekání bych se tak akorát nervově zhroutila ze zjištění, co všechno jsem se zapoměla naučit.

Takže vzhůru do boje a výzvám zdar!


7 komentářů:

  1. Přesně tohle jsem teď potřebovala! Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak! Perfektní článek.

    OdpovědětVymazat
  3. Já zase, když potřebuji něco řešit nebo se učit nebo mě prostě čeká něco náročného a chce se mi z toho brečet, tak si řeknu teď se nehruť není na to čas, hroutit se můžeš až to bude hotový. A opravdu to pomáhá, nehroutím se a až je věc za mnou, tak už stejně nemám důvod se nijak hroutit:)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...