úterý 11. června 2013

Rozporuplné tužky na oči Eyeliner Dermacol

Oční linky si maluju snad už od základky (jednou mě učitelka před celou třídou poslala umýt se), používám téměř výhradně tužky, takže o nich už něco vím. Ať se tedy jedná o tužky, tekuté linky nebo fixy, vždy se od nich očekává, aby na oku vydržely ideálně celý den, neobtiskovaly se a nerozmazávaly. Je blbý přijít do práce jako super kočka a loučit se se vzhledem právě-jsem-se-vzbudila. A jak tedy obstály tužky od Dermacolu?



Tužky Eyeliner jsem dostala na vyzkoušení ve třech různých odstínech - zelené č. 2, fialové č. 5 a tmavě hnědé č. 6. Barvy jsou to pěkné, tužky jsou měkké a malujou docela dobře, ale pigmentace je spíš slabší. Bohužel velkým nedostatkem je to, že na horním víčku vydrží opravdu krátce. Linka se rozpije a zůstane jen slabý barevný nádech. Na spodním víčku je výdrž lepší, tam by používání této tužky smysl mohlo mít.

Fialová ani zelená tužka mne nezaujala, ale hnědá úplně k zahození není. Líbí se mi hlavně odstnít, který je tmavě hnědo šedý. Hodí se jak na oční linky, tak na obočí. Orámovat celé oko černou linkou se nedoporučuje, protože pak oko vypadá tvrdě a opticky menší, ale s touto tužkou to jde a vypadá to dobře. Pokud by tedy barva na horním víčku vydržela, což nevydrží, jak už jsem psala, byla bych spokojená. Ale na spodním víčku celkem drží, takže tam bych ji doporučila.

Tužky stojí 69 Kč, jsou k dostání v drogérkách nebo na stránkách Dermacolu zde.

Máte s tužkama Eyeliner zkušenosti? Znáte nějaké další, která mají taky slabou výdrž?

2 komentáře:

  1. Barvy jsou to moc pěkné, ale ta (ne)výdrž by mě dost štvala. Já mám tužky od Sleeku, Avonu, Essence a nově i ze Sephory a všechny drží dobře, asi mám štěstí ve výběru... tak doufám, že jsem to teď nezakřikla. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. ta zelená je moc pěkná, jenom škoda té výdrže, ta by mě asi moc nepotěšila, vidím že se moc neoplatí. Já se teď chystám na tužky Holika Holika

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...