pátek 31. května 2013

Relaxace s koupelovým olejem Saloos

Venku je zima a prší. Vypadá to spíš na začátek podzimu, než na konec jara. Mám zmrzlé nohy a přemýšlím, jestli nezapnu topení, brrr. V takovém počasí je ideální se pořádně zahřát v teplé vaně. A aby byla koupel i balzámem na duši, je do vody potřeba něco přimíchat. Co třeba koupelový olej?




Jeden takový olejíček jsem od firmy Saloos dostala na vyzkoušení. Základ tvoří bio slunečnicový olej a bio sezamový olej. Vůni a blahodoráné účinky na pokožku a psychiku zajišťují rakytníkový extrakt a esenciální oleje grep a červený pomeranč. Do koupele stačí přidat přibližně dvě lžíce oleje. Po přidání do vody nepění. Vůni bych popsala jako pomerančovou, svěží a pozitivní. V letáčku se o oleji píše, že vůně pomeranče a grepu odbourává stres a povzbuzuje psychiku. S tím můžu určitě souhlasit. Když se naložím do téhle rakytníkové vody, tak se mi nikdy nechce ven, protože se cítím opravdu příjemně. Po koupeli mám kůži jemnou a měkkou, a to díky rakytníku, který má regenerovat suchou pokožku. Jen mám vždy mastnější záda, jako by se ty olejové složky usadily právě tam.

Nevěděla jsem vůbec, co to vlastně rakytník je a jak vypadá. Tak pokud vás to zajímá, tak tady to máte:

Rakytník řešetlákový (Hippophae rhamnoides, syn. rakytník úzkolistý) je větrosnubný opadavý, trnitý až 6 m vysoký dvoudomý řídký keř či keřovitý strom. Původně pochází z Ruska, ovšem dnes je již rozšířen po celé Evropě a Asii. Na Sibiři jej lidé využívali pro jeho léčivé účinky v oblasti medicíny. Rakytník byl v tamějších oblastech nazvýván "sibiřským zázrakem" nebo "citroníkem severu". V bývalém Sovětském svazu byl dokonce z důvodů velkovýroby šlechtěn, a tak vzniklo i několik dalších odrůd. V dnešní době jsou jeho účinky známé již po celém světě. Rakytník je využíván v potravinářství (sirupy, kompoty, marmelády, džemy), medicíně (léčba kožních onemocnění , sliznice, vředů, zažívacích potíží, rakoviny, gynekologických problémů), v kosmetice a dokonce i v zemědělství, jako ochrana před půdní erozí.            zdroj: Wikipedie


Balení oleje o objemu 125  ml koupíte v mnoha eshopech kolem stovky. V drogériích nejspíš o něco dráž.

Nabídka koupelových olejů Saloos je celkem široká. Například Levandule, Heřmánek, Červený pomeranč nebo Meduňka. Až dopotřebuju ten můj, tak si koupím olej Eukalypt-Tymián. Tyhle typy vůní mám nejraději.

Znáte tyto koupelové oleje? Je vám dneska taky taková zima, jako mě?


8 komentářů:

  1. Zima je šílená! Olej vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. No s tím počasím je to hrozný, taky mi je pořád zima. Já mám právě ten olej eukalypt.tymián a je super!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, to si ho koupím stoprocentně!

      Vymazat
  3. Tyjo, já už něco od toho Saloosu konečně taky musím vyzkoušet. To počasí už mi leze krkem :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem toho od Saloosu vyzkoušela dost a všechno dobrý, nemáš co ztratit:-)

      Vymazat
  4. Už jsem se na ty oleje dívala v drogérii, tak si nějaký koupím, když jsou tak dobré:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Počasí mě taky štve. Zvlášť když kvůli němu musím rušit výlet s rodinou :(
    Já z rakytníku vyzkoušela zatím jen marmeládu :) Ke správnému naložení do vany u mě určitě patří i svíčky a příjemná hudba.

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsme se na ten olej dívala, asi si nějaký koupím no)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...