sobota 1. srpna 2015

Za poslední dny - novinky, nákupy, zážitky III.

Protože vás tento typ článku baví, jak ukazují statistiky, je tady další. Za poslední týden se toho u mě zase až tolik nestalo, ale dorazilo pár balíčků, které stojí za zmínku.
Dnešní článek bude tedy hlavně o novinkách. Nákupy nebyly skoro žádné, pokud nepočítám chleba a rohlíky. A co se týká zážitků, taky to nebyla žádná sláva. Mým nejsilnějším zážitkem tohoto týdne byl asi nákup v Albertu. Prostě bída. Vlastně čtvrteční grilování u známých bylo fajn. Na hovězích steacích jsem si skvěle pochutnala. Ale i tak si dávám za úkol vymyslet něco, co mě vytrhne ze stereotypu a prázdninové letargie. 

A teď už k novinkám posledních dní!



Dnes přišel balíček z eshopu www.biosfera.cz. Navázala jsem na dřívější spolupráci a z širokého sortimentu bio lahůdek a kosmetiky jsem si nakonec k vyzkoušení vybrala tuto partičku výrobků. Rozhodování to bylo těžké, protože nabízejí opravdu skvělé věci. Však se podívejte sami. Nejdřív jsem se pustila do čokolády s mátovou příchutí Vivani (100g/44 Kč). Pokud máte rádi After Eight, bude vám chutnat i tato čokoláda. Těším se, až otestuju jahodovou bioládu a jablečné pyré. Jsou zvláštní tím, že při výrobě nepřecházejí varem, čímž si mají zachovat jedinečnou chuť. Možná vás na fotce nejvíce zaujal sprchový gel Manoi Kokos Born to Bio. Obal má opravdu nádherný. Voní krásně a pokožka je s ním sametová. Lahvička je to na první pohled malá, ale skrývá 300 ml gelu, což je víc, než je u běžných sprcháčů zvykem. Stojí 135 Kč.

Konečně se mi podařilo vyfotit Elenčiny zoubky. Už má celkem čtyři. Je u ní teď pořád něco nového. Momentálně se ráda staví na nožky, škube mi vlasy, všude leze a všechno bere. Je to miláček. Jsem zvědavá, jestli bude jednou zlobit tak, jako její starší souroenci, kterým se včera podařilo úplně vyvést z míry babičku.

Další balíček přišel z eshopu pro každodenní hrdiny www.econea.cz. K přírodě a zdraví šetrný prací prášek Bio-D a aviváž s vůní jalovce a mořské řasy Bio-D už jsem použila dvakrát a zatím jsem moc spokojená. Prádlo je dobře vyprané a vonní čistotou. Hodně zajímavou věcičkou je perlátor Watersavers, který má uspořit až 70% vody. Ještě čeká na namontování na baterii (musím popohnat manžela nebo to zkusit sama). 100% přírodní houbičku na mytí nádobí z lufy jsem už taky začala zkoušet. Po namočení zvětší velikost, umí si poradit i se zaschlými zbytky jídla, ale ty se z ní pak špatně vymývají, takže nevím, jestli mi opravdu vydrží tři měsíce, tak jak se píše. Uvidíme. Poslední věc - univerzální čistič s dezinfekcí Bio-D jsem ještě nezkoušela.

Taky jsem si rozbalila balíček s výhrou v giveaway u Černé Moory. Radost mám z tělového másla od Alverde a velmi mě překvapila vůnička Miss Sporty. V drogérii bych mě ani nenapadlo ji vyzkoušet, ale voní fakt dobře. Je to taková typicky letní vůně. Součástí výhry byl ještě sprcháč Alverde a Playboy, ale ty mi už byly zabaveny. Prý mám sprcháčů moc a musela bych se mýt třikrát denně, abych je spotřebovala, což je pravda.


Moje první zkušenost se značkou Borotalco nebyla nejrůžovější (viz. článek zde). Pro vylepšení reputace jsem obdržela hned několik produktů Borotalco Original a řeknu vám, zabralo to, můj názor se velmi rychle zlepšil. A vůbec neplatí, že nevoní. Voní moc pěkně! Bude duel s Rexonou maximum protection.


























Konečně se mi podařilo sehnat tmavě červený lak, který nejde do růžova. Je to Rimmel 60 second super shine, odstín Rapid ruby. Výdrž ale nic moc. Asi jen dva dny. Uvažuju o vyzkoušení Sally Hansen. Máte někdo zkušenosti?

A zase ta zmrzlina! V pozadí je cukrárna s nejlepší zmrzkou v Rožnově pod Radhoštěm.



Poslední dobou poslouchám při vaření podcasty v angličtině. A protože vařím každý den, brzy ze mě bude rodilý mluvčí. Konkrétně jde o aplikaci Tunein, kterou mám ve Windows. Nejčastěji pouštím English as a Second language. Jsou to dialogy nebo povídání na různá témata, s vysvětlením některých slov, jen v angličtině. Pro mě je to skvělé oživení jazyka. Zkouším to pouštět i dětem, ve verzi pro děti, ale bez úspěchu, dvouhlasně skandují: "Vypnout, vypnout, my chceme Prasátko Pepa!"

Ještě bych se vyjádřila k prázdninám. Jdou už do druhé půlky. Někdo by řekl - bohužel, ale já říkám - proč tak pomalu? Prázdniny jsou zbytečně moc dlouhé a možná by se měly zrušit úplně. Moje motivace, nápady a síly k vymýšlení smysluplného programu dětem velmi rychle mizí.

Jak jste se měli poslední dny vy?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...