středa 26. srpna 2015

Sprchový gel Born to Bio a další lahůdky z biosféra.cz

Už jsem vyzkoušela a ochutnala vše, co mi dorazilo z eshopu biosféra.cz a můžu se s vámi tedy podělit o své dojmy.
Začnu něčím, co není k jídlu, i když na první pohled a přičichnutí se tváří, jako by bylo. Sprchový gel Manoi Kokos značky Born to Bio voní krásně. Nejde o žádnou údernou vůni, která na kůži vydrží do rána. Je to spíš takový něžný společník do sprchy, který vás po celém dni jemně pohladí. Na to, že je bio s certifikátem Ecocert, pění hezky a na umytí celého těla stačí malé množství. 300 ml tak vydrží docela dlouho a cena 135 Kč je proto podle mě naprosto odpovídající. Obal asi nemusím ani komentovat, je tady někdo, komu se nelíbí? 
A teď už ke skutečně jedlým věcem. Jedlým a hlavně moc dobrým. Hořká čokoláda s mandlemi značky Vivani mi velmi chutnala. Dlouho se u nás neohřála. Část snědl i synáček, který má taky rád hořkou. 100 g stojí 53 Kč. Na biosféra.cz je opravdu velký výběr čokolád různých značek. Pro čokoholika, jako jsem já, je těžké nechtít všechny.

Zajímavou lahůdkou je jahodová Bioláda. Ne nejde o chybu, není to marmeláda, ale opravdu bioláda. Neprochází varem, je jen pasterizovaná, oslazená jablečným koncentrátem a zahuštěná výtažky z mořských řas. Chutná jako opravdové jahody. Je výborná. Doporučuju přidat do jogurtu, ovesné kaše, na zmrzlinu nebo palačinky. 230 g stojí 61 Kč.

Bodové hodnocení všech tří věcí: 7/7



Celý můj výběr produktů jste mohli vidět v článku zde. Dětská müsli tyčinka Nutrend měla úspěch, peprmintová čokoláda Vivani neměla chybu, jen jablečné pyré mě moc nezaujalo. Bylo na můj vkus moc kyselé. 

V eshopu biosféra.cz se dají koupit skvělé bio produkty. Můžete udělat radost sobě nebo vytvořit dárkový balíček pro někoho, kdo si na přírodní věci potrpí. Třeba mě by takový dárkový koš udělat obrovskou radost.

Znáte eshop biosféra.cz? Dali byste si čokoládu, bioládu nebo kokosový sprcháč?


3 komentáře:

  1. Bioládu jsem také měla a vyhovuje mi, že není až tak brutálně sladké jako běžné značky :) A sprcháč mě zaujal a cena za tohle množství je super

    OdpovědětVymazat
  2. Kokosový sprcháč má krásný obal!!! A Bioládu znám a moc nám chutná!
    Lenka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...