pondělí 28. července 2014

Spodní prádlo Bellinda, díky kterému už budete znát i mé míry

Taky si pod značkou Bellinda představíte jen punčocháče? Já jsem ji donedávna takto zažitou měla. Dokud nepřišla nabídka vyzkoušet něco z jejich spodního prádla.

Nabídku jsem samozřejmě přijala, proč bych taky odmítala. Bellinda je původně česká značka. První zmínky spadají až do roku 1882. Takže tradice tam jistě je a spolu s ní musí být i kvalita. Nyní je Bellinda součástí mezinárodní skupiny, pod kterou spadá i DIM, Wondebra a další. 

Původně mělo jít o vyzkoušení zeštíhlující řady Active slimmer (Jak se dozvěděli, že by se mi hodilo pár centimetrů shodit?), ale vzhledem k mému pokročilejšímu těhotenství a teplému létu, jsem na to neměla dost odvahy a vybrala si pohodlné bavlněné prádélko.

Bavlněná podprsenka Bellinda Cotton bra

V jednom článku jsem se zmínila, že nejraději chodím bez podprsenky. Volnost nade vše. Bohužel tento luxus není moc dobrý pro prsa a navíc vhodný na veřejnosti. Vybrala jsem si tedy podprsenku, která se mi zdála nejvíc pohodlná. Materiál tvoří 100 % bavlna. Košíčky jsou podšity ještě jednou vrstvou látky (85 % bavlna a 15 % elastan), která je výborně tvaruje a dodají tak prsům skutečnou podporu a pevný tvar. Podprsenku jsem si moc oblíbila, protože sedí skvěle na svém místě a nikde netlačí. Jen se tedy nehodí do moc hlubokých vykrojených výstiřhů, ze kterých vyčuhuje.

Trochu jsem se bála výběru velikosti. Podle principu, který tvrdí, že se má zvolit raději menší obvod hrudníku, ale větší košíčky, jsem se svými rozměry - hrudník 80 cm, přes prsa 95 - zvolila 75C. A trefila jsem se dobře. Zapnutou ji mám ale na posledním háčku. Tabulku velikostí najdete zde.

Podprsenka je k dostání mimo bílou barvu i v černé a tělové. Stojí 299 Kč a v e-shopu se na ni můžete podívat zde.


Košíčky drží tvar i samy o sobě:)


Zpracování je opravdu velmi kvalitní.

Bezešvé bavlněné kalhotky Cotton invisible slip

K podprsence jsem vybrala bílé bavlněné kalhotky, které jsou zvláštní tím, že nemají pevné okraje a viditelné švy. Na první pohled se zdá, že moc nevydrží, až jsem se bála je na své zvětšené pozadí natáhnout, ale opak je pravdou. Okraje, ač nejsou začištěné, se vůbec netřepí a nenatahují. Kalhotky drží na svém místě, nesjíždějí a taky - jak bych to tak nejlépe vyjádřila - prostě nezalézají do zadku :-) Určitě je můžu doporučit, a nejen těm, co rády nosí obepnuté oblečení a nechtějí, aby se pod ním kalhotky rýsovaly. Složení materiálu je 89 % bavlna a 11 % elastan. Na svůj obvod boků 95 cm jsem vybrala velikost M a je mi akorát. Když už tady prozrazuju své rozměry, tak kdyby to někoho zajímalo - v pase teď mám 100:-)

Cena kalhotek je nyní 99 Kč a jsou ještě v černé a fialové. V e-shopu jsou zde.



Prádlo jsem fotila hned, jak dorazilo. Co kdyby se s ním při praní něco stalo. Ale nestalo se i po několikerém prohnání pračkou nic. Je pořád stejné. Jsem si jistá, že jsem se značkou Bellinda nezkončila. Poměr kvalita a cena je úžasný a proto si určitě pořídím další kousky. Líbí se mi třeba tato podprsenka (klik). A pro zajímavost - mám doma podprsenku značky DIM, za kterou jsem dala asi 1000 Kč a vypadá nachlup stejně, jako tahle Bellinda.

Určitě vám prádlo Bellinda doporučuju. Pokud vás něco zaujalo, nemusíte objednávat jen přes eshop, ale můžete si ve vašem okolí vyhledat prodejnu (klik), která zboží Bellinda nabízí.

Máte zkušenosti ze spodním prádlem Bellinda? Můžete ho taky doporučit?


8 komentářů:

  1. Od Bellinda si kupujem silonky a nemôžem si ich vynachváliť :) tá podprsenka sa mi páči pozriem sa po nej :)

    OdpovědětVymazat
  2. S Bellindou nemám velmi zkušenosti, vždy jsem tuto značku vnímala jako extrémně velké podprsenky pro staré dámy :))) Podprsenka vypadá kvalitně (mamina mě vždy učila dívat se na stehy, vyčnívající nitky a tak...švadlena :D) a kalhotky bez okrajů se vždy hodí :) Btw. já mám v pase taky rovných 100 cm :)
    SpaceSusi´s blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se už naučila dívat se na kvalitu zpracování, aby to nebylo, jak se říká, navrch huj, vespod fuj:-)) Tohle prádlo je huj i vespod:-)

      Vymazat
  3. Prádlo vypadá moc dobře a ty ceny jsou opravdu skvělé. Podívám se, kde je u nás k dostání.

    OdpovědětVymazat
  4. super, už si dlouho říkám, že bych si mohla koupit nějakou pořádnou podprsenku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zpracování vypadá dobře. Díky za tip. Já ale s nákupem ještě počkám, než příroda ukáže, co udělá s mými proporcemi po 2. kojení. Minule se propadli na lentilky pod kobercem. Naštěstí se to pak trochu srovnalo.
    Kreativně s Ladybird

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji moc za recenzi na spodní prádlo. Také mne čeká těhotenství a vybírám si nějaké eshopy , odkud budu brát různé spodní prádlo a zatím nemám moc vybráno. Pokud bys věděla o nějaké zajímavém eshopu, dej mi prosím vědět... díky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den, musím se přiznat, že jsem vůbec netušila, že tato značka dělá i kalhotky, vždy jsem si myslela, že se specializují jen na podprsenky! Já jsem teda hodně pečlivá a jde mi i o materiál, takže musím někdy vyzkoušet, jestli je to něco pro mě, nebo zůstanu u svých ověřených firem" :-) Teď jsem si například koupila set kalhotek se slevou přes tento web

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...