pondělí 7. července 2014

Bio deodorant Chladivý zázvor od Born to Bio

Kdy jindy než v létě potřebujeme spolehlivý deodorant. Po kousku Born to Bio jsem pokukovala už dlouho a nakonec si ke mě cestu našel. A jak se osvědčil?

Začnu tím, proč jsem chtěla bio deodorant Chladivý zázvor vyzkoušet:
  • neobsahuje hliník, ethanol a parabeny
  • 99% složení je přírodního původu
  • obsahuje mou oblíbenou mátu
  • jeho vůně je 100% přírodní
  • s šampónem od Born to Bio jsem měla výborné zkušenosti
 

Přírodní deodorant jsem začala hned testovat. Voní opravdu svěže - máta s alkoholem a ještě něčím, což bude asi ten zázvor a bambus. Na léto určitě ideální vůně. Aplikace kuličkou funguje dobře, deodorant na pokožce nelepí a docela rychle zasychá. A opravdu chladí, což se mi líbí. A teď to nejdůležitější - jak bojuje s pocením? Podle popisu má eliminovat tělesný pach, způsobený činností mikroorganismů na pokožce, avšak neomezuje fyziologickou funkci kůže. No a tohle právě u mě neprobíhá, ta eliminace. Je fakt, že se potím hodně, už jsem o tom v jedné recenzi psala. Někdo se potí jen při sportu nebo velkém stresu a já se potím víceméně furt - při změnách teplot, ze stresu, při větším pohybu, asi i nějaké hormonální změny. Někdy mám období, kdy je to lepší, někdy horší. Ségra je na tom podobně, asi to máme v genech nebo co. Bohužel tedy tento deodorant u mě nezabral a po pár hodinách jsem měla pocit, jako bych nepoužila žádný. A dala jsem mu opravdu mnoho šancí, zkoušela jsem i opakované nanesení. Ale nic. Nic moc. Já bych si opravdu přála, aby u mě fungoval a mohla jsem ho denně používat, už jen kvůli tomu hliníku. Ale bohužel hliník nehliník, životem se prosmrdět nemůžu. To bych nepřežila. I když ten hliník možná nepřežiju taky. Je to dilema.

Bodové hodnocení: 2/7 (za přírodní složení a další dobré vlastnosti)

Pořád ale věřím, že u někoho, kdo je na tom s pocením líp, by fungovat mohl. Ten chladivý efekt, svěří vůně a přírodní složení určitě stojí za zkoušku.

Deodorant koupíte na www.biosfera.cz, nyní za cenu 166 Kč (75 ml).




























Máte zkušenosti s tímto deodorantem? Nebo s jiným přírodním bez hliníku? Jak vůbec vnímáte záležitost hliníku v deodorantech a antiperspirantech?


8 komentářů:

  1. Skús prírodné hydratačné deodoranty od značky NATURA HOUSE. Neobsahuje hliník, parabény a parfémy. Má strašne veľa prírodných látok.

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně se mi líbí jejich obaly :) Možná by mi stačil, potím se málo až průměrně (teda aspoň si to o sobě myslím :D) A zázvor? No tak po něm bych se mohla utlouct. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky s pocením bojuju :( Zatím jediný přírodní deodorant, který něco dělá je od libebit. Možnost je i deodorant z fleru od prodejce essence. Nemám odzkoušeno, ale složení je totožné, jen je s vůní.
    Ale když jedeme na nákupy nebo tak, prostě když vím, že se budu víc potit, tak mě bohužel stále zachraňuje Rexona maximum protection. Nesmím ji ale používat často, dělají se mi pak boule.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boule? Auuu, to zní hrozivě. Moje jistota je teď Nivea invisible. Na deodoranty od flérové Essence jsem se dívala, ale zatím nezkoušela.

      Vymazat
  4. Docela mě láká ho vyzkoušet. Mám kamarádky, co se víc potí, vím, že je to potíž. Já se potím spíš méně, takže by mi mohl vyhovovat:) Zuzka

    OdpovědětVymazat
  5. Ach, škoda :( Myslela jsem, že to bude zázrak, který spasí i mě, protože mám to podobné...potím se snad stále a stále hledám něco účinné a šetrné...Kdyby si napsala zrovna ty, že působí, tak už googlím a objednávám :D ...tak snad najdeme jednou něco co fakt pomáhá a přitom je to aspoň bez toho hliníku ;-)
    SpaceSusi´s blog

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...