čtvrtek 19. června 2014

Pravda o kartáči Tangle Teezer

Já se moc nečešu - ne z mé povahy, že bych byla nějaká šmudla, ale z povahy mých vlasů, které mají nejraději, když se na ně moc nesahá. Přesto nastala chvíle, kdy jsem zatoužila zjistit, zda je ten Tangle Teezer opravdu takový zázrak.

"Já se jednou naštvu a ty vlasy ji oholím!" Stěžovala jsem si kamarádce na dcerku, která se v necelých pěti letech rozhodla, že si vypěstuje na hlavě dredy a hřeben byl její největší nepřítel. "Mám pro tebe jediné řešení" říká kámoška. "Kup Tangle Teezer. My ho máme a je klid." 



Kdo čte blogy, alespoň občas, určitě Tangle Teezer zná. Já jsem ho znala taky, ale jak píšu na začátku, nečešu se, tedy jen málo a hlavně před mytím vlasů, takže mě nechával naprosto chladnou a brala jsem ho spíš jako takovou módní záležitost. Nevěřila jsem, že by ty krátké zoubky mohly něco opravdu pořádně rozčesat. Zoufalství mě ale dovedlo ke koupi jednoho kousku. Vybrala jsem společně s dcerou fialovo růžový z řady Salon Elite. Doma jsme ho hned zkoušeli a ono to opravdu skvěle funguje. To byly jen komentáře: "Ukaž? No fakt!"

Samozřejmě jsem ho vyzkoušela na sobě a od té doby se s ním taky češu. Poradí si rychleji i s mými vlasy a pěkně je uhladí do culíku. Tedy uhladí, moje vlasy dokonale uhladí jen žehlička, abych nekecala. Ale ve srovnání s ostatními hřebeny a kartáči je prostě ten rozdíl znát. Než se k nám dostal Tangle Teezer, použivála jsem kartáč z kančích štětin. Ten je fajn a nic bych proti němu neměla, kdyby se tak špatně nečistil. Po česání je plný vlasů a prachu. Ty vlasy by z něj dostat i šly, horko těžko, ale s prachem si nevím rady. Proto u mě teď vyhrává Tangle Teezer. Tak si teď říkám, že bych si asi měla pořídit další jen pro sebe, abych ho dceři furt nekradla.

Výhody:

  • Snadné a rychlé rozčesávání
  • Vlasy uhladí
  • Měkké zoubky neškrábou vlasovou pokožku
  • Snadno se čistí
  • Je lehký
  • Dobře padne do ruky (i dítěti)
  • Je skladný
  • Zdá se být velmi odolný, protože nám několikrát spadl a mladší dítě ho používalo na úplně jiné věci, než na jaké je určen a kartáč to přežil.

Nevýhody:

Žádných jsem si nevšimla. Jen si říkám, jak na vlasy působí pravidelné česání plastovým hřeben se zoubky bez ochranných kuliček. Když je známo, že nejšetrnější jsou kartáče z kančích štětin. Naštěstí jsem si žádného lámání vlasů nebo roztřepení u dcery a ni u sebe nevšimla, tak snad to nebude tak horké a Tangle Teezer vlasům neublíží.








Zapátrala jsem na internetu a zjistila jsem, že kartáče Tangle Teezer navrhl nějaký kadeřník celebrit jménem Shaun P. Kartáče se staly velmi oblíbenými a používají se ve většině dobrých kadeřnictvích.


Náš kartáč je z řady Salon Elite, což je základní řada a hodí se na každodenní používání pro všechny. Pak jsou i spešl kartáče na rozčesávání mokrých vlasů, ať už při mytí nebo třeba u moře, ty se jmenují Aqua Splash. Designově nejzajímavější jsou menší kartáče Compact Styler s krytem zoubků, určené do kabelky. Já bych pro sebe volila modrý Salon Elite a zvažovala bych i Aqua Splash, protože moje vlasy dostanou nejlepší tvar, když je rozčešu mokré s kondicionérem a nechám je pak volně uschnout. To si ale zase protiřečí s tím, že se říká, že nejcitlivější vlasy jsou vlasy mokré a nemají se za morka vůbec česat. Malý Compact jsem měla v ruce a zdál se mi fakt až moc malý. Venku se nikdy nečešu, takže ten bych nevyužila.

Náš kartáč jsem kupovala v jedné kamenné prodejně vlasové kosmetiky a vyplázla jsem přibližně 300 Kč. Ale na internetu najdete plno prodejců a lepší ceny (kolem 200 Kč za Salon Elite). Přehlednou nabídku mají třeba na www.parfums.cz a kartáč si můžete vyzvednout ve výdejním místě bez poštovného. 

Máte s kartáčem Tangle Teezer zkušenosti? Zvažujete jeho pořízení? Čím se češete?


19 komentářů:

  1. TT si chci už dlouho koupit, ale vždycky se najde věc kt upřednostním :/

    OdpovědětVymazat
  2. Já se s ním taky češu, a když jsem mívala vlasy k zadku, tak to byl jediný můj kamarád. Teď se taky češu jednou za 3 dny, když si myju hlavu. Nějak neřeším, že mokré vlasy by se česat neměly, kadeřník mi to TT povolil :D

    OdpovědětVymazat
  3. Je fajn ale u mě to stále na plné čáře vyhrává ten kančí.Tangl používám jen když chci pořádně promasírovat vlasovou pokožku,na to je skvělý a ještě na jednu věc se mi báječně osvědčil-na čištění toho kančího:) když s ním kančák dostatečně "prošmirgluju",je rázem jako nový,i ten prach je pryč!Takže za mě ano,bez Tanglu ani ránu ale úplně z jiných důvodů než je česání:o)

    OdpovědětVymazat
  4. Ano TT je dobrý pomocník. Však i mokré vlasy můžeš česat tímto TT Salon Elite a nepotřebuješ k tomu spešl TT, co má tu vodu v názvu :-) já to tak občas dělám a neškodí to ani TT ani vlasům :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam uz treti a taky jsem moc spokojena, jen me nevydrzi vic jak cca rok a pul - pak se mu zacnou ohybat stetiny a uz to tak dobre necese:-(

    OdpovědětVymazat
  6. Kartáč je to výborný,ale mé vlasy naštěstí úplně v pohodě rozčeše i obyčejný, každopádně do budoucna bych si ho ráda pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem se mu dlouhou dobu bránila a nakonec jsem ho dostala, takže jsem ráda, že mám konečně možnost ho zkoušet a jsem s ním zatím spokojená.

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  8. Já ho mám nejraději :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Já ho mám taky a nedám na něj dopustit, nejradši bych měla všechny druhy. Ale taky jsem se divila,že ty štětinky jsou teda takové krátké :D
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem taky "nečesací", takže o něm čas od času zauvažuju jen proto, že vypadá hezky a všude se o něm píše :-) Ale zatím to vždycky skončilo racionálním rozhodnutím, že ho fakt nepotřebuju.

    OdpovědětVymazat
  11. ja ho raz za čas čístím pinzetou a minule som zhodnotila, že je dosť zaprášený, tak som ho prešla kefou a vodou:)

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem stále věrná svému kančímu kartáči, který mi připadá nejlepší...TT mě češe kadeřnice, ale zatím mě to ke koupi nepřesvědčilo :)

    OdpovědětVymazat
  13. Je skvělý, vůbec mi netrhá vlasy jako ostatní kartáče. A navíc už mi asi 15x spadl v koupelně na zem a nic se mu nestalo :))) :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mně TT nesedí a na moje vlasy je zbytečný, více mi vyhovuje kančí, ale TT jsem kupovala dceři a bez něj už ani ránu, u všeho ostatního brečí a tahá jí to. A před třemi roky jsem ho kupovala švagrové k Vánocům, sice koukala jako kdybych jí dala kartáč na koně, ale doteď ho používá a nemůže si ho vynachválit a že jí právě pomohl od lámání vlasů.

    OdpovědětVymazat
  15. Vždy mě mrzí, když mi při česání dlouhých vlasů vypadne z ruky na zem a tam se rozpadne na dvě půlky. Dávám přednost kartáčům s rukojetí.

    OdpovědětVymazat
  16. mam už dlouho a dcerce jsem koupila takovej detskej ktery ma i takovy kelimek na gumičky a sponečky

    OdpovědětVymazat
  17. Také mám TT Elite a je super! Musím nesouhlasit s komentářem, že se rychle ničí, mám ho několik let, češu se denně i mokré vlasy. Vlasy mám husté a cuchající se, ale ohnuté štětinky ne, jen ošoupanou barvu na konečcích. Také jde asi o skladování, když se pokládá na "štětinky", tak se nejspíš ohnou, jak je prohnutý... Sestra si koupila Compact s ovečkama a ten není tak dobrý. Blbě se drží, je malý a má tužší štětinky. Jediné plus je kryt, takže se tak neničí.

    OdpovědětVymazat
  18. Nejlepší kartáč na světě! Mám dost zničené vlasy melírem a do teď jsem je nemohla ničím rozčesat (jako mohla, ale trvalo to hrozně dlouho a bolelo to). Ale od té doby, co mám TT, tak už odcházím z koupelny opět s úsměvěm :) Taky ho právě používám i na mokré vlasy...

    OdpovědětVymazat
  19. Moje dcera si naštěstí zamilovala tangle teezer ve tvaru kytičky - konečně se ráda češe a nemusím ji honit po celém bytě :D Nejlepší kartáč, opravdu :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...