úterý 10. června 2014

Kosmetika, která mi nesedla

Jsou věci, které se zdají na první pohled skvělé, mají dobré reference a těšíte se, až je vyzkoušíte. Ale pak příjde zklamání. 

Asi si řeknete, že to není nic výjimečného a stává se to občas každému. Máte pravdu, ale v některých případech mě to štve nějak víc.



Roll-on Vitalita Saloos

Roll-on Saloos jsem dostala k otestování. Roztomilé kabelkové balení, svěží vůně, která měla naplnit mou mysl optimismem a přírodní složení ve mě vyvolávalo dojem velmi příjemného kosmetického výrobku. Voní sice pěkně, ale bohužel výdrž je velmi slabá. Tak slabá, že ji po několika minutách na místě nanesení, například zápěstí, necítím. Natřít se tím pořádně a na více místech taky nepomůže a navíc je to mastné. Takže bohužel je pro mě tato věcička nevyužitelná.

Cena se v eshopech pohybuje kolem 100 Kč.

Bodové hodnocení: 0/7


Clinique Dramatically different moisturizing lotion +

Na tento hydratační pleťové mléko jsem četla samou chválu, chtěla jsem ho vyzkoušet a proto jsem byla moc ráda, když jsem ho vyhrála v jedné soutěži. Bohužel jsem ale dosud nepochopila, co na něm ostatní vidí. Konzistence je příliš řídká a nezdá se mi, že by jsem na své pleti viděla nějaké účinky. Navíc mi vadí, že nevoní. Má slabší, ale dost odrazující aroma, jako třeba špinavé ponožky a podobné pochoutky.

Stojí kolem 900 Kč (125 ml).

Bodové hodnocení: 0/7


Denní hydratační krém Trevarno Organic

Krém je středně hustý, dobře se roztírá i vstřebává. Líbí se mi jeho přírodní složení a věřím, že na pleť má pozitivní účinky. Nemohla bych mu nic vytknout, až na nepříjemnou a výraznou květinovou vůni. Krém dopoužívám na tělo. Myslím, že nemám nějak přecitlivělý nos, ale je fakt, že pleťovou kosmetiku mám raději bez parfemace nebo jen s lehkou příjemnou vůní.

Krém jsem koupila na naturisimo.com za £11.10 (30 ml). 

Bodové hodnocení: 3/7


Jaká kosmetika zklamala nebo vyloženě naštvala vás?


12 komentářů:

  1. Já mám naopak s roll-onem dobré zkušenost, mastný je to ano, ale vsakuje se mi do kůže docela rychle, a voní mi dlouho. Tak nevím, asi kus od kusu, mám růžový :) Zbytek nemám zkušenost, ale ke Clinique mám docela odpor.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak DDML jsem používala pár let, ale pak mi přestal vyhovovat a už jsem se k němu nevrátila. Taky se mi zdálo, že nedělal zas takové zázraky, ale v tu dobu jsem "jela" hodně ve značce Clinique, takže asi tak...:)))

    OdpovědětVymazat
  3. To mléko samo o sobě žádný zázrak neudělá, chce to používat celou řadu.. .používám přibližně dva měsíce a poprvé můžu říct, že se mi pleť viditelně zlepšila... kosmetika clinique není parfémovaná, takže vůně nejsou zrovna vábivé...ale mě se opravdu osvědčila.... My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  4. Clinique DDML+ není mléko, je to hydratující emulze a dává se pod krém (není vhodné, aby se používal samostatně)... A jediné, co má dělat, jje to, že má hydratovat (třeba u mne byl nástupní účinek tři měsíce)

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  5. Roll-on jsem měla taky, dostala jsem ho k narozeninám. Efekt naprosto žádný, jen mastné zápěstí :D

    OdpovědětVymazat
  6. Od značky Trevarno by som chcela očný krém, snáď sa nezaradí medzi omyly v nákupoch.. :)
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
  7. Nic jsem z těhle tří věcí nezkoušela, ale zřejmě vím, čemu se vyhnout :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ó můj drahý DDML dopadl takto bídně? Je fakt, že používám celou řadu a navíc moje pleť není nijak zvlášť komplikovaná, ale já na něj prostě nedám dopustit. Navíc ho používám jako finální krém a ne jako Blondie výše a úplně mi to stačí. Kdybych ho vyhrála, skáču do stropu:) A aroma smradlavých ponožek? Evi, já ti nevím, už ho používám dlouho, ale toto ne-e.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, můžu ti ho při nejbližší příležitosti přenechat:-)

      Vymazat
  9. Saloos me zatim nikdy nezklamal. Male roll-onky mam rada. Skoda.ze tento se nepovedl. Ale nejvic by me mrzel ten krem. Tolik penez :-(

    OdpovědětVymazat
  10. Po tom Clinique mliečku som tiež túžila, no raz som ho ovoňala a vyskúšala na ruku v parfumérke a skoro som sa dovracala :D Neviem si to predstaviť na tvári :)
    Pozývam ťa do mojej giveaway
    http://bynicka.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den, neměla byste zájem otestovat naši drogerii a kosmetiku, kterou dovážíme z Anglie? Mrkněte na náš web a ozvěte se, pavel@novaks.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...