úterý 3. června 2014

Noční maska s efektem anti-age od Natura Siberica

Večer natřu a ráno mám o deset let méně - bohužel ani o této masce se to tvrdit nedá. Nejsme v nějaké vyretušované reklamě, takže si pojďme říct narovinu, jaká tahle maska je.

Se značkou Natura Siberica mám zatím jen malé, i když dobré zkušenosti. Po pravdě jsem od této masky moc nečekala, a to díky nízké ceně, která je jen 119 Kč (75 ml). Omyl! Maska je skvělá. Rakytník, sléz, dutohlávka sněžná a další převážně přírodní složky pracují celou noc na regeneraci a omlazení pleti. Přidává se i kolagen, který obnovuje buňky a zlepšuje elasticitu a nesmím zapomenout na vitamín E, jehož úkol je pleť změkčovat. Tušíte správně - maska (krémové konzistence) se večer v tenké vrstvě nanese na očištěný obličej a nechá se působit přes noc. Smývání není potřeba.


A jaké jsem vypozorovala účinky?

Často se mi stávalo, že jsem měla po ránu pleť pod očima takovou jakoby zmuchlanou. No jo, už mi není dvacet. A po použití této masky ke zmuchlání nedochází. Kůže je vypnutější a působí celkem svěže. S maskou jsem tedy velmi spokojená a používám ji s radostí dvakrát do týdne. Navíc moc pěkně voní.

Bodové hodnocení: 7/7


Masku jsem koupila na www.biosfera.cz. Na stránkách Natura Siberica se na ni můžete mrknout zde. Cena je tady krapet vyšší - 139 Kč. Masku nemám moc dlouho a i tak stihli změnit barvu obalu. To jen, aby jste se nedivily, že je moje maska bílá a v odkaze je fialová. 

Používáte pleťové masky? Jaká je vaše oblíbená? A jak na vás působí kosmetika Natura Siberica?


10 komentářů:

  1. Vďaka za tip, odporučím mamine, ja ju snáď ešte pár rokov potrebovať nebudem :D
    Moje naj sú z bentonitového ílu, nimbového prášku, alebo si dám na tvár bahno z mŕtveho mora. Naposledy mi pribudla ajurvédska maska z ílov a indických rastliniek a s tou som tiež spokojná :)
    Čo sa týka Natura Siberica, od nich mám rada vitamínový sprchový gél (ostatné mi moc nevoňajú) a tiež Živé vitamíny, tie si rada dávam na krk a dekolt, veľmi pekne voňajú :)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi. Ale mám na maskách hrozně ráda ten rituál. Napatlu masku. Pak straším 30 minut a čekám na zazvonění stopek, a smývání. Takže tenhle typ masek, které se nesmývají mě nebaví ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě teď při mém denním režimu to smývání vadí. Vždy na to zapomenu nebo maskou něco zamažu:-)

      Vymazat
  3. Vypadá hodně lákavě :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Na masky obecně moc nejsem, ale nedávno jsem objevila noční masku Holika Holika (http://semisweetwonderland.blogspot.cz/2014/05/nocni-maska-holika-holika-velke-hada.html), ze které jsem naprosto nadšená...

    OdpovědětVymazat
  5. masky nějak poslední dobou nepoužívám, ale tuhle asi budu muset prubnout ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Hmm.vypada to lakave.hlavne kvuli tomu.ze je to vlastne spis krem.kdyz se nesmiva. Masky moc nepouzivam prave proto.ze se slozite smivaji. Kdyz tak mam radeji ty slupovaci. S nimi je aspon sranda:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Zatí mohu být asi ráda, že tohle nějak nepotřebuji, ale až přijde i můj čas, budu vědět, po čem sáhnout. Pokud ji tedy budou stále vyrábět :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...