čtvrtek 12. června 2014

Co se jinam nevešlo V.

Dnes jsem zjistila, že jsem poslední článek této "pravidelné" rubriky psala v lednu. Od té doby se toho u mě událo opravdu hodně.

Fotky nechám tentokrát bez komentáře. O některých věcech a tématech chystám články, takže se časem dozvíte více.


Můžete mi napsat, jaké téma by vás zajímalo a co vás nejvíce baví číst.

18 komentářů:

  1. Ultrazvuk mě prostě zaujal okamžitě. Gratuluju! Krásně se vám rozrůstá rodinka :) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Evi velká gratulace, taky mě nejvíc upoutalo mimčo :o).

    (a pak taky nějaká dobrota z kokosového léka ;o))

    OdpovědětVymazat
  3. Já už bych si také pomalu přála fotečku z ultrazvuku:) Gratulace.

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, moc moc dratuluju s třetímu prckovi!!!!!! Janča

    OdpovědětVymazat
  5. JÁ TO VĚDĚLA!!!!! ...teda s tím mimčem, protože někdy si něco zmiňovala...tak "mimochodem" a že se o to časem podělíš! Juj, mám radost :) Gratuluji :)
    ...ostatní obrázky jsem si musela prohlédnout dodatečně...opravdu nejvíce zaujme ten ultrazvuk ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to jsi dobrá, už ani nevím, že jsem něco zmiňovala. Ale u tebe jsem to taky věděla dřív, než si to proflákla:-))) Já se docela divím, že nemáme termín ve stejný den. Ale liší se snad jen o několik týdnů:-)

      Vymazat
    2. Netuším co to bylo za článek, ale přišlo mi to takové...jiné a prostě mě hned napadlo těhotenství :))) Takže jak jsem včera viděla na FB náhled koláže k tomuto článku a viděla tam něco černobílé, tak jsem až zvyskla od radosti :D ...a termín máš tedy asi kdy? Tipuji tak konec listopadu? ...či dříve? ;-)

      Vymazat
    3. Tak to máš dobré dedukční schopnosti:-) Termín je na konci října. Pohlaví asi taky tušíš:-)

      Vymazat
    4. Ee, ale tak...máme toho dost podobného, takže holčička? :D ...a teda to máš chvilku po mě ;-)

      Vymazat
  6. Cernobila fotka je bezkonkurencni! :-)
    Pak jsem dlouho patrala.co je na te spodni uprostred. Jsem zvedava a tesim se.co se doctu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, jsou to dinosauři z vyškovského Dinoparku. Tihle se hýbali, proto na ně děti tak zíraly:-) No o tomhle jsem zrovna více psát nechtěla, tak když tak osobně:-)

      Vymazat
  7. Fotky z ultrazvuku jsem si nevšimla, ale zaujal mě ten černobílý polštář pod tím. Každopádně gratuluji!!!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...