pondělí 13. ledna 2014

Co se jinam nevešlo IV.

Po delší době je tady opět miš maš všeho, co se sice nedostalo do článků, ale mám neodkladnou potřebu o tom alespoň krátce napsat.


Zleva doprava, zhora dolů:

Vlasy jsem si obarvila červenou henou Khadí, na slunci to házelo pěkné odlesky, takže jsem zkoušela udělat nějaké přijatelné fotky, ale nedařilo se. Nejsem ten typ, co vypadá dobře i na blbé fotce a nemám nikoho, kdo by mě fotil tak, že bych nabyla dojmu, že byste se na to chtěli dívat:-)

V plánu jsem měla psát článek o svíčkách Yankee Candle, ale nějak se mi do toho nechce. Pár jich doma mám a nezdá se mi, že by byly nějak úžasné. Vůně jsou takové syntetické a myslím, že nebude asi moc zdravé ty spalující parfemace vdechovat. Navíc se propalují středem, což by neměly.

Ráda okukuju nabídku kosmetiky L´Occitane. Budu si muset konečně něco koupit a vyzkoušet.

Pokus o pózování v Ikea. Stejné téma jako v případě první fotky.

Náš malý silvestrovský ohňostrůjek.

Kolem vlasové kosmetiky Aussie chodím v DM taky jako mlsný kocour. Mám doma sice kondicionér, ale zajímal by mě nějaký šampón.

Můj vánočně zimní dekor. Polštářky jsou tak trochu každý pes jiná ves, ale něčím k sobě ladí a mě se líbí.

Opět další nevydařený pokus něco nafotit, už ani nevím co. Nejspíš jak vypadám bez make-upu:-)

Nové povlečení Matějovský od Ježíška, o kterém jsem psala v článku o dárcích. Je úžasné!! Vzhledově i na omak. Když člověk jednou okusí, už nechce jinak. Takže asi chápete, že se mi hodně blbě vstává v pět ráno, když mě malý tahá z postele.

Těším se na každý komentář. Pokud chcete, můžete třeba napsat, o čem byste si někdy příště rády přečetly.


8 komentářů:

  1. Evi, Loccitane miluju, škoda, že je cenově tak vysoko. Já jsem si naposled koupila olejový mandlový sprcháč, zatím si ho "šetřím" a vytáhnu na nějakou super truper příležitost. Na rozdíl od tebe mě YC baví a nebudeš tomu věřit, nakopla jsem se a vytvořila blog a nejnovější článek je právě na téma YC!

    Monika z R. alias Monika Pointofview

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem se dívala, vypadá nadějně:-) Gratuluju k rozhodnutí! S těma svíčkama - mě se zdají ty vůně dost silné a dvě ze tří, které doma mám, mi nevoní. Měla jsem i pár těch vosků a ty vánoční vůně byly dobré, to jo. Ale celkově mě to prostě nějak neoslovilo.

      Vymazat
  2. Yankee mám moc ráda a myslím, že od někoho slyším prvně, že s nimi není spokojený, proto bych moc ráda uvítala o svíčkách článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. YC jsou velká móda, mají úžasně širokou nabíku a třeba nějakou tu vůní prádla, která patří k nejoblíbenějším, bych možná ještě vyzkošela, ale ty, co mám doma, mě nedostaly. Svíčku mám zapálenou chvilku, brzy už jsem ji přečichaná a hasím ji. A mám doma dvě malé děti, tak si říkám, že to nebude pro ně moc zdravé to vdechovat. S článkem ještě uvidím, třeba na něj nakonec dojde:-)

      Vymazat
  3. Mám doma tři Yankee Candle ve skle. Objednávala jsem přes internet, takže jsem netušila jak voní. Dvě docela ujdou, jedna je hrozná (jak vůně do záchodu), co se jim ale nemůže zapřít je výdrž a "provonění" opravdu velkého prostoru. Takže je nejspíš budu pálit po večerech na zahradě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě taky napadlo, že venku by byly skvělé:-) Jo výdrž to mají opravdu velkou. Ale vadí mi, že ten střední housewarmer, který mám doma, se opravdu propaluje jen ve středu a okraje nic. A to jsem někde četla, že to tyto svíčky nedělají.

      Vymazat
  4. Milujem Yankee Candles :)

    http://victorys-diary.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...