úterý 14. května 2013

Mýdlové pozdravy z Francie + tipy na nákup

Mám ráda Francii. A mám ráda mýdla. Pokud jste na tom stejně, budou se vám líbit tato francouzká mýdla, tak jako mě. Všechny krásně voní, jsou vyrobena z převážně přírodních surovin a jsou skvělá nejen na mytí rukou, ale i pokožky celého těla. Já patřím k těm, kdo ve sprše sáhne po mýdlu. Mě příjdou mýdla prostě zajímavější, než sprchové gely. Asi právě tou rozmanitostí tvarů, barev a vůní.

Mýdla mám z mého oblíbeného eshopu Pěkný domov. Pojďme si o jednotlivých kouscích něco málo říct (zleva).

Le Chatelard Mini mýdenka s mýdlem levandule - Mýdlo z Marseille, které obsahuje 72% přírodních látek a voní opravdu krásně po levanduli. Ruce po použití tohoto mýdla ještě dlouho voní. I s mýdlenkou stojí 106 Kč. Na stránkách eshopu ho najdete zde. 

Le Blanc Mini mýdlo oliva 25 g - Olivové mýdélko, které má stejnou velikost, jako předešlé levandulové. Hodí se na cesty nebo třeba jako mýdlo pro návštěvu. Voní taky skvěle. Stojí 26 Kč a v eshopu je zde. 

Lothantique Mýdlo Fleurs 300 g - Tenhle pořádný kus mýdla převázaný provázkem je vhodný jako dárek. Má zvláštní výraznou květinovou vůni. V eshopu ho můžete najít zde. Stojí 155 Kč.

Le Chatelard Mýdlo růže 100 g - Růžové mýdlo voní, jak jinak než po růžích. Stojí 51 Kč a na stránkách eshopu je k vidění zde. 

A aby těch mýdel nebylo málo, tak tady je výběr těch, která mne moc zaujala. Hlavně ta v plechových krabičkách. Dobrý nápad, vyznat lásku mýdlem, na mne by to tedy určitě zapůsobilo! Všechna můžete najít v kategorii mýdla zde.
Z novinek eshopu jsem si nemohla nevšimnout kolekce Panier des Sens (zde), která mne upoutala především designem a vůněmi, jako je levandule, růže a verbena. Jednotlivé řady tvoří tekutá mýdla na ruce, tuhá mýdla, krémy na ruce, sprchové gely, masážní oleje i parfémy.


Z kosmetiky se mi líbí ještě tyto lahvičky značky Scottish Fines Soaps (zde). Upoutal mě hlavně jednoduchý design krémů a tekutého mýdla na ruce. Od tého značky jsem měla tuhé mýdlo a bylo supr, takže myslím, že i tyto výrobky by mě nezklamaly.


A protože eshop nenabízí jen mýdla a kosmetiku, ale i celou řadu neobyčejných bytových doplňků, mám tady ještě jeden zajímavý výběr. Co říkáte na trochu retra v podobě plechovek a dóziček? Mě tyhle věci prostě berou. Nejvíc se mi líbí tato cukřenka, tu si budu muset pořídit. Tác vypadá taky dost originálně. A dóza na cukrovinky a sypátko na kakao, no prostě neodolatelné!

Eshop nabízí i další zboží, jako jsou třeba jídelní soupravy, vázy, svíčky i luxusní povlečení. A navíc se dá objednávka vyzvednout na mnoha místech přes zásilkovnu za celkem nízké poštovné.

Máte rádi obchody s bytovými dopoňky a dekoracemi? Jak se vám líbí moje tipy?

3 komentáře:

  1. Páni, mýdla vypadají skvěle, už dlouho se chystám na návštěvu kamenného obchodu Pěkný domov v Praze a tohle je další impuls proč tam co nejdřív zajít :o)

    OdpovědětVymazat
  2. skvělá inspirace,dlouho jsem hledala kde bych mohla nakoupit minimydélka a už je mám,díky moc za radu!!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...