neděle 5. května 2013

Líčení očí s tužkou, která plní sliby

Když jsem si kupovala tužku na oči od Essence, šlo mi hlavně o odstín. Až později jsem si všimla, že je dlouhotrvající - long lasting. Barva je pěkná, možná až moc výrazná, vhodná spíš pro mořskou pannu, ale ta výdrž je perfektní. Linku ráno namaluju a večer je pořád stejná. Beru s rezervou přívlastky jako nesmývatelný, dlouhotrvající, rozjasňující a podobně, protože u většiny přípravků to jsou jen prázdná slova, ale tahle tužka to fakt myslí vážně.


Barevné líčení očí u mě moc obvyklé není. Můj styl je spíš "zvýraznit - rozjasnit". Takže černé, šedé nebo hnědé linky, černá řasenka a rozjasňující stíny nebo tužky. Ale chtěla bych vyzkoušet světle modré třpytivé líčení a myslela jsem, že s touto linkou by to mohlo jít. No takže budu hledat dál. Ale ta tyrkysová má něco do sebe.


























Tužka je vysouvací, celkem měkká a maluje se s ní lehce. Já mám odstít číslo 17 tu-tu touquoise (to nekoktám, opravdu se tak jmenuje), který obsahuje drobné třpytky. Celkem je tužka k dostání v osmi odstínech. Už přesně nevím, kolik tužka stála, ale muselo to být málo, jak to u Essence bývá, tak do padesáti kaček. EDIT 6.5. - dnes jsem zjistila, že stojí 39 Kč. Myslela jsem, že linka půjde špatně odlíčit, ale šlo to celkem dobře, s micerální vodou Lirene.

Pokud bych to měla shrnout v bodech..

pozitiva:
  • snadné líčení
  • výrazná barva
  • maximálně dlouhá výdrž
  • nízká cena
negativa:
  • nenašla jsem




Při líčení jsem použila můj oblíbený BB krém VIP gold collection Super+ od Skin79, kterým jsem zamaskovala pihy kolem očí, které by jinak v tomto detailu vypadaly jak fleky dalmatina. Na řasy jsem ve dvou vrstvách nanesla řasenku Make up for ever, která řasy pěkně prodlouží. Je to jen malý vzorek, který jsem objevila v únorovém Senzaboxu.

Od Essence mám ještě černou kajalovou tužku a jsem s ní taky spokojená. U této značky jde vidět, že i dobré věci nemusí být nijak drahé.

Máte zkušenosti s tužkama Essence? Co říkáte na použití výrazných barev při líčení očí?

5 komentářů:

  1. A už jsi ji strouhala? Já ji měla v černé a po ostrouhání už nekreslila:-) Tak letěla do koše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato dlouhotrvající je vysouvací, takže se nestrouhá nebo tedy alespoň nevím jak, tyhle tužky jsem nikdy nestrouhala. Ale černou kajalovou jsem strouhala a v pohodě.

      Vymazat
    2. Tak to jsem asi měla vadný kus. Ale byla jsem pěkně vytočená! :D Když mi nechtěla psát! :D

      Vymazat
  2. Mě se hrozně líbí takhle ty linky. A ta řasenka co máš vypadá krásně. Krásně prodlouží a zhustí)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám podobný odstín duhovky a je pro mě příjemným překvapením, že to spolu takhle pěkně funguje. Tak jsem čekala, že to bude nějaká MAC tužka za x stovek, sjedu níž - a... Mrknu po ní. :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...