pátek 12. dubna 2013

Začínáme!

"Kdo splete první knoflík, ten už se pořádně nezapne."

Tak je to tady, první příspěvek na mém novém blogu. Měla bych ho pro štěstí napsat celý pravou rukou. A o čem by to tady mělo být? O všem, co mě zaujme, pobaví, překvapí nebo potěší. O životě, vztazích, lidech, kosmetice, jídle, hudbě, filmech, internetu, módě a nákupech ...


Nad založením tohoto blogu jsem přemýšlela už dost dlouho. Ale spuštění zdrželo vymýšlení názvu. Měla jsem několik tipů, ale pak jsem se začala radit s lidma a je pravda, že co člověk, to jiný názor, takže každému se líbilo něco jiného. Ale neříkám, že to vybírání nebyla sranda. Pokud máte zájem, tak názvy U smradlavé ponožky, Kecy po dvou deci nebo Blbý blog jsou volné:-) Na a nakonec jsem tedy vybrala jeden z mých prvních návrhů - Ms. Blogger Eva - prostě blogerka Eva.
"Dej na svůj názor a nenech se ovlivňovat."
Já sama jsem zvědavá, jak se blog bude vyvíjet a k jakým tématům se dostanu. A tajně doufám, že aspoň někdo bude u toho:-) Držím si palce, ať to baví nejen mě, ale i vás!

 Eva :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...