pondělí 1. ledna 2018

Goodbye 2017, hello 2018!

Změny, posuny, splněná přání, prozření... Můj rok 2017. Tradičně bilancuji, hodnotím a plánuji. Co bylo, je a bude?






































Z tohohle každoročního vyhodnocení se stalo pravidlo, které mě baví a pomáhá mi zorientovat se, popřemýšlet a posunout se dál. Jak říká jedna moje kamarádka:
Můžeš mít špatný týden, můžeš mít špatný měsíc, ale jen v ročním srovnání poznáš, jak na tom doopravdy jsi. 
A má pravdu. Uvažuji, že bych si tyhle moje bilance začala psát do speciálního sešitu. Po čase by z toho mohlo být zajímavé soukromé literární dílko.

Jaké byly moje plány pro rok 2017? Splnila jsem je?


  • přestěhování do domu - splněno. Následovalo zjištění, že přestěhování je jen začátkem pro nekonečné zařizování a dodělávky.
  • přestat kojit - splněno. Dost hloupý cíl. Bylo přece jasné, že s kojením musím někdy přestat. Je znát, že jsem byla asi dost vykojená, když jsem to psala. 
  • nástup posledního dítěte do školky a začít pracovat - splněno. Opět další začátek velké věci, která určitě každý rok obsadí první příčky mých cílů a plánů.
  • vyrážet na výlety - splněno. Nedá se mluvit o žádném velkém cestování, ale i těch několik dovolenek, víkendů a výletů bylo parádních!

Byl to dobrý rok.


A co čekám od roku 2018?

Budu skromná, cíle si určím jen dva.

  • vyrazit s celou rodinou k moři. Představte si, že tento rok to bude už deset let, co jsem naposledy byla u moře. S mrňaty jsme jezdit nechtěli, pak stavba domu... Na moře se nedostalo. Držte mi palce, ať se tento rok válím na pláži a slanou vodu mám i v uších. 
  • stabilizovat práci na volné noze, dobře se živit tím, co mám ráda. K tomuto cíli jsem si sepsala dlouhý seznam úkolů a bodů. Je to velká výzva. Když je člověk na volné noze, musí odvádět dobrou práci, aby získával reference a doporučení, zajišťovat a dojednávat zakázky, naceňovat, fakturovat. Plní několik funkcí ve své malé firmičce a snaží se, aby vše fungovalo. Já mám třeba největší problém právě s naceňováním zakázek. Ještě se nestalo, že by mi někdo řekl, že jsem drahá, což je jasná známka toho, že jsem levná. Ale to je věc, se kterou se poperu. Mám přece ten plán a cíle. 


Cíle pro rok 2018 mám pouze dva, zato jsou pro mě zásadní a myslím, že budu mít celý rok o zábavu postaráno. Budu se snažit ze všech sil. Vesmíre, ukaž se i ty, jak umíš plnit přání!

Jaký byl váš rok 2017? Děláte si plány do nového roku? 

Přeji vám, ať se vám všechna vaše přání splní a ať máte fajn rok 2018!



3 komentáře:

  1. I tobě přejí jen to nej do Nového roku at se ti splní všechny přání.

    OdpovědětVymazat
  2. Jen ten nej nej rok 2018! Taky plánujeme stěhování, ale i změna práce a podobně- opravdu je tento rok plný velkých změn! Beru odběr, ráda zase zavítám. Když koukneš ke mě, popřípadě vezmeš též odběr budu moc ráda :-)
    https://janinatvoriskvosty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...