středa 9. prosince 2015

Legendární suchý olej Nuxe Huile Prodigieuse

Pokud alespoň trochu sledujete blogy o kosmetice, určitě znáte suchý olej od Nuxe. Možná ho máte dokonce doma. Je to legenda. Bestseller této značky. A co já na něj?

Tak buď má tento výrobek tak dokonalý marketing nebo je opravdu tak úžasný, jen já jediná jsem nepochopila, v čem. Za celý rok používání jsem mu nepřišla na chuť. Má přírodní složení (98% složek přírodního původu, rostlinné oleje), ale je příliš parfémovaný. Vůně je to zajímavá, nevšední, ale připomíná mi kolínskou mého dědečka. Jako olej na obličej se mi neosvědčil, protože moc nehydratoval. S mýmy vlasy taky žádné zázraky neudělal, jen je trochu oživil konečky a provoněl je. A jako tělový olej? Na natření celého mého těla velikosti 38 bych vypotřebovala půl lahvičky. Jediná věc, která se mu skvěle daří, je paráda na poličce v koupelně, to mu jde výborně. Prostě na mě je tento olej až moc multifunkční. Tak moc multifunkční, že v konečném důsledku nezvládá nic pořádně. Na obličej si dám raději olej arganový, na vlasy třeba kokosový a tělo si natřu nějakým výživným mlékem, které nestojí 50 ml 350 Kč.

Bodové hodnocení: 4/7

Doufám, že kritikou této kosmetické legendy na sebe neuvrhnu nějakou kledbu, ale je to prostě tak. Olej Nuxe mě nezaujal.

Olej Nuxe koupíte na parfums.cz.

Máte/znáte suchý olej od Nuxe? Co na něj říkáte?


3 komentáře:

  1. Já bych ho chtěla vyzkoušet, kdyby mi ho někdo dal nebo bych ho vyhrála :-D Sama bych si ho nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vyzerá úžasne. Veľmi by som ho chcela vyskúšať naživo :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju novú adventnú GIVEAWAY o knihu ako si vyrobiť Anjelikov

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho taky nepochopila a jsem ráda, že nejsem jediná :-) Parádu na poličce zvládá jako jedinou věc na sto procent.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...