středa 8. července 2015

Za poslední dny - novinky, nákupy, zážitky II.

Začátek prázdnin, tropické dny, pohodový víkend jen s jedním dítětem a nové výzvy. V tomto duchu se nesl můj poslední týden. 

Tím, že začaly prázdniny, se pro mě hodně změnilo. Je konec mým klidným všedním dnům. Školka je pro nás přes prázdniny zavřená, takže je každý den přede mnou úkol vymyslet dopolední a odpolední program, mezi tím uvařit a uklidit. První tři dny prázdnin jsem tak úplně nezvládla, protože jedno dítě se začalo nudit, druhé vykazovalo známky anarchie a třetí dostalo horečku. Naštěstí situaci zachránila babička, dva starší na víkend odvezla a připravila plno adrenalinových zážitků. Po zralé úvaze jsem dospěla k tomu, že požadavky dvou divochů a jednoho malého mimča se, obzvlášť v horkých dnech, nedají vždy dobře skloubit a rozhodla jsem se tedy najít paní na hlídání a dvakrát týdně jí dvě starší děti přenechat.
Podařilo se mi i pár dobrých nákupů. V Lidlu jsem ukořistila několik dobrých kousků oblečení. A to úplnou náhodou. Nejlepší jsou tyto modrobílé dlouhé šaty. Váhala jsem nad nimi. Přišly mi trochu zástěrovité, protože látka je taková prostěradlová, bavlněné plátno. Ale na léto jsou jako dělané. Výstřih je rozhalovací, ideální pro kojení, pod prsy je všitá guma, takže šaty dělají docela pěknou siluetu. Kdyby ještě měly kapsy, tak jsou dokonalé. Bíle krátké lněné šaty košilového střihu už kapsy mají a jsou taky super.

Koupila jsem si nové botky. A to mívám s koupí bot většinou potíže, málo které se mi líbí. Tyto bílé nazouvací krásně doplní mou letní sbírku bot.

Pohled do zrcadla a plavková sezóna mě donutila začít s cvičením. Nepotřebuju ani tak shodit kila, jen by to chtělo tu celkovou hmotu jinak lépe rozmístit. Cvičím 30 day shred, protože mám s tímto programem skvélé zkušenosti a doufám, že i tentokrát budou výsledky znát. Občas sice den vynechám a nedávám si moc dotěla, ale lepší, než nic.


Kalorie je občas potřeba i doplnit. Tenhle havana dortík a ledové latte bylo fakt dobré.

Snad po roce jsem se pustila do lakování nehtů. Vyzkoušela jsem lak od Rimmel z jarního DM boxu. Je moc pěkný. Lakovala jsem ve dvou vrstvách a na jedné ruce jsem použila nadlak od Essence. Nehty vydržely pěkné tři dny a to na obou rukou stejně.

Kůži, hlavně na nohou, obrušuju peelingem od Saloos. Tenhle Mojito voní parádně.

Ochlazuju se zmrzlinou. Elenka se před sluníčkem schovává za záclonkou s UV filtrem.


























Dopřávám si i hodně ovoce a klasické kafe nahradilo frapé.

Celý víkend se konal v Rožnově mezinárodní folklórní festival Rožnovské slavnosti. V sobotu jsem se šla podívat jen na průvod souborů. Nejvíc mě zaujal soubor z Bulharska. Jejich hudba a tanec je prostě jiný než ten náš, pro mě dobře známý valašský. V Rožnově je každý víkend minimálně jedna zajímavá akce nebo koncert. Prostě to tady žije. Pokud bydlíte poblíž a máte zájem o informace, přidejte se na mou facebokovou stránku Žijeme Rožnovem. K stránce patří i stejnojmenný blog, ale ten teď trochu spí.


























Děti se  vyblbly u babičky a dědy v bazénu. Nová nafukovačka - vodní basketbal z Feedo.cz - nesklidila u dětí velké ohlasy. Věšely se na ni a prostě vůbec nepochopily, k čemu to je. Mě se ale moc líbí a věřím, že ji ještě jednou docení.

Nafukovácí válec, taky z Feedo.cz, měl větší úspěch. Dovedl Elenku k pokrokům a začala se pěkně plazit. Tedy pěkně, to není úplně to pravé slovo, připomíná to spíš postřeleného vojáka v posledním tažení, ale plazí se a to je hlavní. Válec se sice usmívá, ale je natolik záludný, že dítěti uniká, přitom ještě jemně cinká, a dítě se plazí a plazí, aby ho chytilo. Když se mu to nakonec přece jenom povede, může se ho třeba pokusit zakousnout.

A to je vše :-)

Jak jste se měli na začátku prázdnin vy?


9 komentářů:

  1. Pěkné fotky :)
    Peeling od Saloosu jsem měla taky, voní božsky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja delam chuvu, takze prazdniny taky jsou pro me jine, sice v cervenci deti maji neco jako letni skolu, ale v srpnu je budu mit cely den :D Doufam, ze starsi odsvisti k babicce :D
    Peeling Saloos je uzasny :)
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obdivuji lidi, kteří se dobrovolně starají o cizí děti, to jsou prostě dobré duše :-)

      Vymazat
  3. Taky tu mám jednoho "postřeleného vojáka", leze hbitě i bez válce a aspoň mě nutí denně vytírat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až dorazí do kuchyně, což se zatím nepodařilo, tak budu taky muset přitvrdit na úklidu :-)

      Vymazat
  4. Peeling mám taky a krásně mě vždy povzbudí ta citrónová vůně. Jak jsi v dnešní době sehnala dvě paní na hlídání?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš, že v dnešní době je nouze o hlídačky? :-) Napsala jsem inzerát do místní skupiny na FB a ozvalo se mi pět zájemkyň.

      Vymazat
  5. já jsem se musela smát, jak jsem viděla to cvičící video a hned pak ten dortík :D
    šaty nádherný :)
    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ty modrobílé šaty musí být strašně příjemné na nošení!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...