pátek 24. října 2014

FOR LIFE & MADAGA - tajemství mé mladé těhotenské vizáže

V posledních týdnech jsem celkem často slyšela, že vypadám pěkně, mladě a dokonce prý zářím. Všichni si myslí, že je to těhotenstvím, ale pravda je jinde. Je to kolagenem:-)

O české kosmetice For life & Madaga jsem dříve nikdy neslyšela a když mi přišla nabídka na testování, nejdříve jsem udělala malé šetření na Googlu. Na omlazeni.cz jsem našla plno kladných ohlasů, takže jsem se rozhodla jít do toho.


























Začnu stručným představením značky. For Life & Madaga má podtitul "česká profesionální kosmetika na francouzských základech", Jedná se o čistě českou firmu fungující od roku 1994. Kosmetika je distribuována hlavně do kosmetických salónů, ale můžete si ji objednat i na eshopu. Vývoj kosmetických přípravků probíhá v laboratořích podle přísných norem EU. Výrobky nejsou testovány na zvířatech. Při výrobě se používají přírodní složky, ale nejde o bio kosmetiku. V nabídce jsou produkty na všechno - každý typ pleti, od hlavy až k patě. Potřebné informace můžete zjistit na www.forlifemadaga.com.

Jak už jsem psala, rozhodla jsem se tuto kosmetiku vyzkoušet i za cenu odklonu od mé preferované přírodní kosmetiky. Důvodem bylo i to, že už delší dobu sleduju, že moje pleť stárne, vrásky se prohlubují a chtěla jsem vyzkoušet něco, co by dokázalo tento proces zpomalit. Prostě se nějak zakonzervovat. Abych, až děti trochu odrostou a já si budu moct zase více užívat i jiných než mateřských aktivit, vypadala pořád mladě a krásně. No nechme scifi fantazií a pojďme dál. I když nakousnu, že až tak úplně mimo být nemusím.

Lákalo mě něco s kolagenem, protože má vliv na elasticitu a vláčnost pokožky a jeho nedostatek se projevuje suchou pletí a tvorbou vrásek. Bylo mi tedy doporučeno vyzkoušet Collagen active sérum. Používám ho ráno i večer na vyčištěnou pleť a to hlavně na oční okolí a čelo, protože vrásky mám zatím jen na těchto místech, stárnu tak nějak odzhora. Sérum je gelové a rychle se vstřebává. Stojí 655 Kč (30 ml)

Dále mi byl doporučen krém Remodelling cream biological, který získal i ocenění na Incheba expo a World of beauty & spa. Používá se na sérum. Krém má mít výživné, hydratační, protivráskové, liftingové a ochranné účinky. Já z něj mám moc dobrý pocit. Není hustý ani řídký, dobře se vsakuje, není mastný, příjemně voní, pleť je po něm opravdu jemná a působí svěže. Krém stojí 795 Kč (50 ml).

Oba výrobky - sérum i krém jsou určeny pro zralou pleť. (No jo, oslavíte třicítku a už jste ve zralé kategorii.) Každý je ale z jiné řady, což nevadí, protože výrobky se můžou vzájemně kombinovat.

Po dvou měsících můžu udělat tento závěr:

Sérum i krém mi svými vlastnostmi vyhovují a používám je ráda každý den. I přes to, že složení není přírodní, v krému jsou silikony, v séru parabeny a další složky, které jsem blíže nestudovala, jsem žádné negativní účinky na mou pleť nezaznamenala. Naopak. Pod očima má moje pleť sklon k vysychání, ale s těmito přípravky mám pleť hydratovanou a vláčnou celý den. Díky věku a mimice mám vrásky na čele a u vnějších koutků očí. Vrásky jsou teď méně zřetelné a nejsou tak hluboké. Celkově obličej vypadá mladší a svěží. Zní to jako fráze z reklamy, ale je to tak. Takže můžu jedině doporučit.

Bodové hodnocení: 7/7

S výrobky mi přišel i přehledný katalog. Tady je třeba stránka se všemi dostupnými séry. Ještě uslyšíte o Antistres lifting sérum, které má testovat moje mamka, ale nevím nevím, jestli jí ho neseberu:-) Na webu výrobce se můžete na séra podívat zde - aktivní séra pro domácí péči.


























A tady jsem vyfotila celou sadu, ze které mám jen sérum. Na popis a jednotlivé výrobky se podívejte tady - Collagen active.


























Pokud váháte, od všech výrobků si můžete koupit vzorky a kosmetiku si tak nejdřív trochu osahat. Mě už sérum i krém viditelně dochází. Chvíli pak vyzkouším, co se se mnou stane bez nich a pokud se polekám odrazu v zrcadle a lidi mi budou říkat - asi vás ty tři děti hodně zmáhají - tak okamžitě objednávám.

Co říkáte na tuto kosmetiku? Už jste o ní slyšeli? Láká vás ji vyzkoušet?


5 komentářů:

  1. O této kosmetice už jsem slyšela a chtěla bych vyzkoušet nějaké sérum.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná recenze! Tuto kosmetiku vůbec naznám a vypadá zajímavě, už jsem taky v kategorii zralá pleť:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Já tuto kosmetiku používám 1,5 roku a musím říct, že mi plet hodně vylepšila - T zona už není tak moc mastná, nešupinatí mi nos, krémy se krásně vsakují...nechci už nic jiného na sebe patlat než tuto kosmetiku!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Nejlepší kosmetika, co jsem zkusila! Výrazné zlpešení mastné pleti!! Nešupinatí mi nos, krém s kolagenem naprosto super, plet je přímo sametová! Nic jiného si nebudu na sebe patlat, jem tuto kosmetiku!!! A před Vánocemi mi s větší objednávkou (měli super akci 24% sleva) dali krém zadramo). Super super super!!



    OdpovědětVymazat
  5. Používám tuto kosmetiku a super! Take patřím do zralé kategorie:-)
    Jsem max spokojena!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...