čtvrtek 5. září 2013

Blogy, které mě baví

Já nejen, že blog píšu, ale taky samozřejmě sleduju, co se děje na blozích ostatních. Blogy vznikají jako houby po dešti, takže je určitě z čeho vybírat.

Úplně první blog, na který jsem před více jak rokem narazila při hledání nějaké kosmetické rady, byl Lili the beauty blogger. Postupně jsem objevila další kosmetické blogy, které stále průběžně sleduju, sice jen tak jedním okem, ale co kdyby se psalo o něčem, co mi nemůže ujít. Musím se přiznat, že většinou jdu jen po fotkách a závěru, jestli je ten a ten výrobek dobrý nebo ne. Každopádně jsem díky nim získala plno dobrých tipů a rad. Pokud bych měla z této kosmetické skupiny vypíchnout blogy, které mě nejvíce baví a které opravdu čtu, tak je to Černá moora a její nekompromisní recenze, The Make up Euphoria se s tím taky nemaže a nakonec 50 shades of Anna, jejíž texty jsou fakt dobré.

www.markmenisnotbored.blogspot.cz

Blog, na který jsem přišla nedávno a který mě opravdu, ale opravdu pobavil, má název Markmen is not bored. Autorkou je Marika, která se provdala za oceán do Miami. Píše o životě ve Státech, a to velmi vtipnou formou. Třeba článek o tom, jak vařila fazole, mě rozesmával ještě týden po přečtení (zde)!

www.ustarnouciblogeriny.wordpress.com

Další perličkou v blogovém moři je blog U stárnoucí blogeríny. Je tak celkově o všem možném a u článků se pokaždé pobavím. Například - jak blogerína losovala výherce soutěže. Nemá to chybu (zde).




www.lucieliving.blogspot.cz

Když se chci podívat na hezké fotky květin a přírody, inspirovat se ve vaření nebo bytovém dekoru, tak jdu na blog Lucie living. Lucie nechává nahlédnout do svého soukromí, žije ve zrekonstruovaném mlýně s manželem a synem.



www.zivotpodlelucie.com

A v mém blogovém výčtu nesmím zapomenout na už dobře známý Život podle Lucie. Vtipné články všeho druhu. Hodně mě pobavil třeba článek o podprdách (zde), asi hlavně proto, že jsem na tom s vrchním vybavením dost podobně:-)

Znáte nebo máte zajímavý blog? Dejte mi na něj do komentářů odkaz a napište, proč stojí za to rozkliknout. Určitě se ráda podívám.


13 komentářů:

  1. Děkuju moc za super tipy na holky!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuju za tipy, nektere blogy jsem neznala :)
    Ja neskromne nedoporucim ten svuj sororessa.blogspot.com :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mooru, Starou blogerínu a Život podle Lucie mám taky velice ráda :)
    www.gleysishere.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Evo, děkuji za milou zmínku o mém blogu! Netušila jsem, že jsi vášnivá blogerka, ráda se tvým taky prokoušu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač. Jj taky jsem blogerka, a snad i vášnivá:-)

      Vymazat
  5. Oooo, děkuju, děkuju, děkuju.
    Jsem ráda, že existují lidi, co se tomu našemu ne/vybavení dokáží zasmát:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Znám, jsou opravdu skvělé! Moora a Blogerína i Luci hrozně zábavné! Veronika

    OdpovědětVymazat
  7. Tý jóó!!! Já su tak šťastné... :-)
    Odteď už bude jen losovat.
    (A díky moc...)

    OdpovědětVymazat
  8. Fakt dobré? Máš nějaký pokleslý vkus, se mi zdá. :)

    Díky moc, červenám se až za ušima!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...