sobota 31. srpna 2013

Co se jinam nevešlo II.

Moji milí čtenáři, mám tolik nápadů na články a tak málo času. Vše si ale zapisuju a postupně se koncepty prokousávám. Teď jen několik fotek, hlavně z posledního měsíce.


Zleva do prava:

Úžasný dortík a latté v mé oblíbené rožnovské kavárničce.

Moje balení se do hotelu Horal a Luhačovic, o kterých jsem nedávno psala.

Rozpůlená cuketa, vydlabaná, naplněná mletým masem osmaženým na cibulce, s provensálským kořením, zapačené v troubě - nemá chybu!

Takové smrky jsme objímali v Beskydech.

Pozdrav z koupaliště Riviéra v Brně.

Moje odpolední frapé, když byla ta vedra.

Fotka pro článek o mých balzámech na rty. Bohužel jsem se k němu ještě nedostala.

Žlutý meloun, který mám snad ještě radši, než ten vodní červený.

Just me:-)

Přeju vám krásný poslední prázdninový víkend!


5 komentářů:

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...