středa 23. prosince 2015

(Před)vánoční dárečky, moje vánoční proměna a vánoční přání

Občas nevím, jestli mám raději Vánoce nebo spíš vánoční přípravy. Pár dní před Vánocemi mám až takový divný pocit, protože se blíží velké finále, kdy už nebude možnost nic dokončit a vylepšit.

Předvánoční čas mám prostě ráda. Ty přípravy, gratulace, ochutnávky cukroví, večirky, všichni jsou takoví milejší, fajn období to je. Úplně nejlepší jsou nečekaná překvapení. Prvním takovým byl balíček od parfemy-elnino.cz, ve kterém se ukrýval parfémovaný olej značky Frais Monde. Nádherná silná květinová vůně magnolie. Stačí kapka na zápěstí, která vydrží hodně dlouho. Tyto parfémované oleje jsem si přála vyzkoušet a přání se mi splnilo. Velkou radost mám.




Dalším příjemným překvapením byla zásilka z eshopu beautyville.cz. Krásná krabice plná zajímavých produktů, takže skoro takový beautybox. Zatím jsem vyzkoušela lak na nehty Fnug v odstínu So chick. Lak se nádherně leskne a zdá se, že bude mít i dobrou výdrž.  Lak zvládnul i můj včerejší zběsilý vánoční úklid, od mytí oken až po malování kuchyně. Barva je to světlounká, ani bych neřekla růžová, ale spíš nude. Tyto odstíny mám úplně nejraději. Dále jsem otestovala zvláčňující tyčinku Deep Steep s medem a mátou. Je to takový velký balzám na rty (15 g), ale dá se použít na jakákoli jiná místa, která potřebují zvláštní péči. Tyčinka obsahuje jen přírodní složky. Je hodně měkká, při kontaktu s teplou kůží téměř taje a zvláčňuje opravdu výborně. Dále byl v balíčku ještě olej na vlasy Original Sprout, přírodní mýdlo Trevarno, pyramidový čaj a balení sušenek. A hlavně taky milé přání. Krásné překvapení a velká radost.

























Na tomto místě bych si dovolila takovou menší úvahu, skoro až poselství:
Ženy, nekupujte si kosmetiku. Staňte se blogerkou a budete ji dostávat zadarmo! 
(Kdo uhodne, v jakém filmu toto, jen na jiné téma, zaznělo, má bod:-)


Tady na fotce můžete vidět, jak mě ty vánoční přípravy změnily. Asi se ze mě stává paní Santa Clausová. Točím se jen kolem Vánoc, chystám cukroví, balím dárečky a "pomáhá" mi několik malých skřítků. Skoro z toho už šedivím. Abych si zachovala dobrou náladu a jiskru v oku, po večerech si dávám Cinzano - od toho ten červený nos.

A teď už beze srandy:
Přeji vám všem krásné, veselé a pohodové Vánoce a do roku 2016 plno splněných přání, hromadu zdraví a štěstí a mnoho nezapomenutelných okamžiků!
Vaše Eva


5 komentářů:

  1. Naozaj krásne kozmetické veci. O stránke beautyville som ešte nepočula a taktiež neviem, z akého filmu je ten výrok. V každom prípade sa mi príspevok veľmi páči a tá kartička s prianím je super. Veľmi peoné od nich

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  2. Taky přeji krásné svátky. Kde jsi vzala v tuto dobu čas na článek? :))) A z jakého filmu to je? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já myslím, že to byl film Láska nebeská....jen s jinou tématikou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Láska nebeská :-) Tam zaznělo něco jako: Děti, nekupujte si drogy, staňte se hvězdou a budou vám je dávát zadarmo :-)

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...