pondělí 30. prosince 2013

Nejlepší a nejhorší kosmetika roku 2013

Kosmetika se na blogu objevovala poslední měsíc spíš zřídka. Zkusím to teď trochu dohnat. Mám pro vás takovou kosmetickou bilanci, obsahující výrobky, které podle mě nemají chybu a pak ty, které se nepovedly. Dobrá zpráva - těch dobrý je víc.

Žádné váhání a rozmýšlení se nekonalo. Do první skupiny jsem vybrala jen ty produkty, u kterých si jsem jistá, že mi maximálně vyhovují a opět se k nim ráda vrátím. V druhé skupince jsou věci, které mě zklamaly a poletí do koše.


Začnu pozitivně a budu nejdříve chválit. Než popíšu tuhle hromadu výrobků, tak bude ráno. A to bych mohla vybrat i více věcí. Snad vás to neunudí k smrti.




























Zleva:

Bezoplachový přípravek na podporu vlnitých vlasů Special Effects č. 16 - vlnky jsou s ním výraznější, fixované a přitom vlasy nejsou slepené a zatížené. Účes vydrží pěkný delší dobu. Já na něj nedám dopustit. Koupíte ho v obchodech nebo eshopech s profi vlasovou kosmetikou nebo v kadeřnictvích.

Čistě přírodní šampón na suché vlasy Born to Bio med a avokádo - vlasy šetrně myje, na přírodní šampón dobře pění a hlavně nádherně voní.

Přírodní prášková barva na vlasy (hena) Khadí - toto je barva červená, ale příště jdu opět do tmavě hnědé. Vlasy perfektně zabarví, kryje i šediny, vymývá se jen mírně a vlasy jsou po ní krásné.

Deodorant Yves Rocher květ bavlníku - vyzkoušela jsem už více vůní, tato se mi líbí nejvíce, protože je jemná a nepřebíjí parfém. Deodorant je spolehlivý a vydrží celý den.

Mini deospray Balea Sensitive - voní spíš jemně, je spolehlivý a působí dlouho. Malé balení je praktické, nosím ho v kabelce.

Biokokosová péče Saloos Tropic - nejlepší mazání na celé tělo. Voní božsky a pleť je po něm jemná a vláčná.

Měsíčkový balzám bioKarité Saloos - skvělá věc na různé kožní problémy, suchá místa nebo podráždění. Dcerce se na rukou začal dělat nějaký ekzém a po používání balzámu to zmizelo.

Arganový olej Saloos - používám ho na obličej místo krému i jako vlasový zábal. Pleť se po něm neleskne, je pěkně vyživená a má takový svěží nádech. Na vlasy dávám větší množství ojele před mytím nebo pár kapek do suchých vlasů pro oživení. Stejně skvělý je třeba i jojobový olej.

Hydratační krém na ruce Yves Rocher - mám už několikáté balení. V zimě mívám přesušené ruce a tento krém je pro ně úplně blahodárný. Navíc mám ráda jeho jemnou vůni.
Rostliná peelingová gomáž na obličej Yves Rocher - toto je malé balení, ale dá se koupit i větší v tubě. Je to ten nejlepší, nejúčinější a nejjemnější obličejový peeling.

Přírodní ručně vyráběný pleťový krém - celou řadu přírodní kosmetiky vyrábí a prodává jedna paní na Fleru. Recenzi najdete zde. Krém je sice hodně mastný, ale na noc je super. Používala jsem ho i na suchá kolena a paty. Plánuju koupit další, ale v jiné vůni, třeba levanduli.

Micelární voda Perfect cleanser 2in1 Dermacol - perfektní odličovací přípravek, srovnala bych ji s Biodermou. S líčením si rychle poradí, na pleti nelepí a jemně voní.

A dále něco z dekorativky ...



Sada na úpravu obočí Famous - dostala jsem ji v některé z krabiček krásy a nejdřív jsem myslela, že ji ani nebudu používat, ale pak jsem ji vyzkoušela, naučila se s ní pracovat a zjistila jsem, že je to skvělá věc. Dříve jsem používala jen hnědou tužku, ale s touhle sadou dostalo moje upravování obočí docela jiné rozměry. Obočí krásně vykreslí, dá mu tvar, zvýrazní a přitom pořád vypadá přirozeně. Takže pro mě je to vlastně takový objev roku.

Mono stíny Yves Rocher odstín 33 Figue - stíny se na oku drží dlouho, nepráší a barva je sytá. Konkrétně tento odstín je velmi zajímavý. Mimo fialové má v sobě i nádech hnědé a šedé. Navíc mám ráda toto balení se štětečkem.

Černá řasenka Catrice False lashes - v případě řasenek jsem měla trochu problém vybrat jednu jedinou, protože jsem měla štěstí na více dobrých kousků. Nakonec jsem zvolila jako nejlepší tuhle, protože se mi líbí její zlatý obal. Řasenka má středně velký štětinkový kartáček, řasy neslepuje, zahušťuje, prodlužuje i natočí.

Hydratační Imperial make-up Dermacol - lehký make-up, kryje spíš středně a na pleti vypadá velmi přirozeně.

Vysouvací černá tužka na oči long lasting Essence - perfektní tužka na malování spodních i horních očních linek. Na oku vydrží celý den. Na horní linky používám i jiné výrobky, ale na spodní linky jedině tuto tužku.

Lak na nehty Colorama Maybelline odstín 70 - přirozená barva, dobrá výdrž

Ochranný bezbarvý lak Studio nails Essence better than gel nails - dodá základnímu laku vyšší lesk a zvýší jeho výdrž. Když si nalakuju výše zmíněnou Coloramu a přelakuju touto vychytávkou, lidé mi říkají, jak mám pěkně nehty a ptají se, jestli jsou umělé. A věřte, že to se mi jen tak nestává.

Třešňový hydratační lesk na rty Korres - voní i chutná úžasně. Odstín je přirozený a na rtech se udrží středně dlouho. Možná je mi tak sympatický i proto, že pochází z Řecka.

Balzám na rty Crazy Rumors - tyhle balzámy jsou prostě mou stálicí, není asi potřeba dál popisovat.

































A dostávám se k výrobkům, u kterých jsem sáhla vedle.

Tužka na oči Miss sporty v odstínu Blue spark - barva je sice krásná, ale výdrž je hrozivě mizerná. 

Hnědá tužka na oči Eyeliner Dermacol - sytost barvy je hodně slabá a i výdrž je špatná. 

Voděodolná tužka na oči Flormar - koupila jsem ji kvůli krásné modré barvě, ale výdrž je bídná.

Řasenka Yves Rocher - dostala jsem ji jako dárek k nákupu. Ani nevím, jestli se běžně prodávala. Kartáček je malý, řasy vůbec neobarví, je to taková řasenka na hraní pro holky, které se teprve začínají malovat.

Lesk na rty Yves Rocher - na tento lesk jsem četla pár pozitivních recenzí, které nechápu, protože podle mě chutná absolutně jedovatě. A to je důvod, proč ho nemůžu používat a další vlastnosti mě nezajímají.

Voděodolná řasenka Get big lashes Essence - při protření mokrých očí se maže a dělá fleky, které nejde smýt. Takto si voděodolnou řasenku určitě nepředstavuju. To třeba řasenka od Dermacolu (klik) je úplně jiné kafe.

Rtěnka E.l.f. - taková nějaká suchá rtěnka a to balení je děsné. Musela bych se nutit, abych ji používala.

Grepový sprej na tvář Yves Rocher - osvěžující spršky mám ráda, ale tato se nepovedla. Vůně je příliš výrazná, což na obličej není to pravé. Navíc chutná nakysle a to se mi taky nelíbí. 

Znáte některé z těchto výrobků? Máte na ně stejný názor? Který kosmetický výrobek je pro vás TOP 2013?


7 komentářů:

  1. S vacsinou suhlasim, Saloos sa uz chystam dlho skusit..citam o tych produktoch same chvaly. Jedine, s cim mam opacnu skusenost, je krem na ruky od YR..vobec mi nevonia, cakala som od neho viac..

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  2. Osobně mám moc ráda balzámy od Saloos a make-up Imperial. Ze výběru špatných jsem naštěstí nic nevyzkoušela.:) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  3. Polovinu produktů neznám (znám, ale ne z vlastní zkušenosti) - asi už fakt budu muset zkusit ten Crazy Rumors, každý ho vychvaluje a já ho prozatím ještě neměla :) Yves Rocher mě láká už delší dobu, ale není u nás tak k dostání...a to co je špatné, tak to jsem naštěstí neměla možnost vyzkoušet :)) Díky za tipy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já souhlasím hlavně s těmi Famous stíny na obočí. Bez Ladyboxu by mě nikdy nenapadlo si něco takového koupit. Stejně jako jsem nadšená z Korres Lip Butteru a dobrovolně jsem si koupila další odstín, i když bych dřív za balzám na rty 250 korun nedala. Takže za tyhle dva objevy budu Ladyboxu vděčná, přestože stojí v poslední době za starou belu.

    OdpovědětVymazat
  5. Bohužel nemůžu souhlasit, s Krém na ruce od YR, ten mě fakt zklamal. Ale jinak hlavně se Saloosem souhlasím, zbytek jsem tak nějak neměla možnost vyzkoušet :) A díky za varování před propadáky, určitě si dám majzla

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...