úterý 6. srpna 2013

Moje nová taška Dakine Callie a co v ní nosím

Dlouho jsem nemohla sehnat pěknou letní látkovou tašku. Až minulý týden, úplnou náhodou, mi vlastně sama téměr osudově padla do ruky. 

V mém rodném městě Kopřivnici jsem byla navštívit kamarádku, která prodává v obchůdku se sportovním zbožím. Jen tak zběžně prohlížím zboží a vidím tuto tašku. Přesně takovou jsem si představovala, tedy ten vzor i materiál. Zapínání by mi vyhovovalo spíš na zip. Ale nic není dokonalé. A ta cena. Na takovou tašku mi přišla tedy hodně přehnaná. I když byla ve slevě, tak stála 745 Kč. Ale protože se mnou byla moje mamka, která mi i přes to, že už dávno nejsem malá holka, občas něco koupí, tak mi tašku zaplatila.


Dívala jsem pak na internet a tašku jsem našla v několika eshopech, například v tomto (klik). Ceny se pohybují od 892 Kč. Taška má jen jednu velkou kapsu a jednu malou kapsičku, třeba na klíče. Zapíná se na jeden magnetický knoflík a dá se stáhnout šňůrkou do tvaru pytlíku. Mě se na ni líbí to, že má prodlužovací ucho, takže se dá nosit přes tělo (cross-body). Materiál, vzor i celkové provedení tašky působí kvalitně. Objem je 15 litrů, ale bojím se v ní nosit moc těžké věci, protože se mi už v hodně taškách protrhla vnitřní látka, určitě to znáte.

A proč jsem vlastně chtěla tašku látkovou? Nesnáším, když se na mě v létě lepí moje vlastní kabelka. Brrr.

Tady vidíte skromný obsah tašky. Byla bych schopná ji napěchovat k prasknutí, ale v tomto směru se poslední dobou už vážně dokážu krotit, takže nosím jen to nejnutnější.

Časopis nutně nepotřebuju, ale do tašky se skvěle vejde a když je chvilka, tak si trochu počtu. Peněženka, mobil, klíče, sluneční brýle, nákupní taška - to už nezbytnosti jsou. Pak taky nesmí chybět něco na zub pro děti. A to bílé vlevo je plínka, pro jistotu. Drobnou kosmetiku mám v malé taštičce - kapesníčky, rtěnka Yves Rocher z červnového Ladyboxu, balzám na rty Crazy Rumors, barva na rty Crazy Rumors, rtěnka e.l.f., zrcátko, žvýkačky, gumička do vlasů a malé balení parfému Pivoňka od L´Occitane. A propiska. To je vše.

Toto je outfit z dnešního dopoledne. Halenka z Terranovy je už starší. Odstín tyrkysové je stejný jako na kabelce. Hluboký výstřih je olemován volánkem. Kraťasy jsem si koupila minulý týden v Takko fashion za 249 Kč. Jsou perfektní.

Jak se vám moje kabelka líbí? Máte taky v létě radši látkové tašky?


5 komentářů:

  1. ta taška vypadá úžasně :) líbí se mi, ale tolik peněz bych za ní asi nikdy nedala

    OdpovědětVymazat
  2. Taštička je krásna na prvých fotkách vyzerá byť malá a tam ma prekvapilo že na tej poslednej je naozaj veľká a priestranná!
    http://nalensworld.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...