čtvrtek 24. září 2015

Velký test produktů Borotalco Original

O značce Borotalco jsem na blogu už psala. První zkušenost s verzí deodorantu Pure moc dobrá nebyla, ale varianta Original to zachránila. Teď vám představím všechny produkty, které jsem měla možnost vyzkoušet.


Pro ty, kteřá zatím neměli tu čest, Borotalco krátce představím. Jde o italskou tradiční značku, u nás je na trhu docela krátce. Nabízí deodoranty, ale v nabídce je i sprcháč a tělový pudr (ten jsem neměla). Kouzelnou přísadou deodorantů je prášek Microtalcum, který se vyrábí z přírodního mastku. Microtalcum umí absorbovat vlhkost a zatočit s pocením. Všechny produkty mají neutrální čistou vůní, takže jsou vhodné pro ženy i muže. České stránky Borotalco najdete zde.

Prvním produktem Borotalco byl už zmíněný tělový pudr..
Dostala jsem na vyzkoušení deodoranty Borotalco Original ve spreji, v kuličce a tuhou verzi. Co se týká účinnosti, fungují u mě všechny stejně dobře. Pocení dokáží hodně zmírnit až zastavit, podle okolností samozřejmě. Vůně je taky u všech stejná a podle mě moc pěkná. Ale každému vonět nemusí. Moje ségra má sprej a na mou otázku, co na něj říká, odpověděla: "Funguje skvěle, ale smrdí." Ve složení se deodoranty trochu liší, ale aluminum chlorohydrate obsahují všechny. Takže pokud se deodorantům s hliníkem vyhýbáte, tohle není nic pro vás.

Jednotlivé deodoranty se tak vlastně liší jen formou a k té vám něco napíšu.


Tuhý deodorant Borotalco Original

Z těchto tří verzí je moje nejoblíbenější. Podpaží stačí jednou přetřít, nevytvoří se bílá vrstva ani žmolky, nic nelepí, prostě aplikace funguje tak, jak by podle mě měla fungovat u každého tuhého deodorantu. Obal je plastový, lehký, hodí se k přenášení a po vypotřebování ho můžete celý vyhodit do tříděného odpadu.


Kuličkový deodorant Borotalco Original

Obsah je tekutý a nanáší se na podpaží pomocí otáčivé kuličky, klasika. Po nanesení je podpaží mokré a je potřeba chvíli počkat, než deodorant uschne. A to mě nebaví. Jinak výhrady nemám. Část obalu je skleněná, takže je to celkově dost těžké a do kabelky se nehodí. Ale zase se dá recyklovat. Pokud se vám tedy podaří vypáčit plastovou část s kuličkou, což se vám asi nepodaří a celé to zkončí v koši. (Tady se ukazuje moje posedlost tříděním. Všechno rozebírám na mikročástice a třídím i účtenky.)


Deodorant ve spreji Borotalco Original

Deodoranty ve spreji nemám ráda celkově, a to proto, že tím stříkáním zkončí velké množství látky ve vzduchu a já to vždy trochu vdechnu a pak se dusím. A taky mi vadí, že se prázdný obal nedá recyklovat. Takže za mě sprej ne.



Sprchový gel Borotalco

Jde o sprcháč s klasickým nepřírodním složením, a takový vyloženě nevyhledávám, ale musím uznat, že jeho vůně je úžasná. S ním mám pocit, že jsem umytá dočista dočista. Krémovou konzistencí a čistou výraznou mýdlovou vůní mi připomíná sprcháč od Dove. Pokud chcete po večerní sprše vonět až do rána, jděte do něj.

A nakonec ještě jedna reklama.

www.borotalco.cz

Nově koupíte Borotalco i na parfums.cz!

Máte doma něco od Borotalco? Jak vám produkty vyhovují?



6 komentářů:

  1. Ahoj začala jsem také psát blog a byla bych ráda, kdyby jste mne začali sledovat :) fitness-food-beauty-culture-fashion-recipes ... http://denniesk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj začala jsem také psát blog a byla bych ráda, kdyby jste mne začali sledovat :) fitness-food-beauty-culture-fashion-recipes ... http://denniesk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Hurá, tak konečně jsem sehnala Borotalco i tady ve Švýcarsku (sice jen deodorant ve spreji a za nekřesťanské peníze, ale budiž). Voní mi hezky, ale překvapilo mě, že nechal v podpaží bílou skvrnu (že bych stříkala moc zblízka?), která teda naštěstí nenechala stopu na barevném tričku. Pocení vcelku zabránil, když jsem si dala procházku vcelku svižnou chůzí, ale stoprocentní to nebylo. Uvidíme, jak to bude dál (zatím ho používám dva dny). Každopádně díky za recenzi :)
    www.adinajustina.blogspot.ch

    OdpovědětVymazat
  4. Myslim, ze podle slozeni vyrobku není Borotalco nic extra. Stejně rakovinotvorný a toxický jako jiné. Nejlepsi je pouzivat prirodni deodoranty, ktere maji jedinou slozku- a to Potassium Alum (mineralni sul). Dá se koupit v Dm, Tetě apod. pod nazvem DEO KRYSTAL od Purity Vision. Nebo take levnejsi produkt dokonce s dvemi soli- DEO KRYSTAL od Styx. Doporucuji!

    OdpovědětVymazat
  5. Jezdím do Itálie každý rok a ještě jsem borotalko nikde neviděl.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...