úterý 16. června 2015

Tip jak ušetřit při nákupech na internetu

Při nákupech, jak v prodejnách, tak na internetu, ráda ušetřím, když je možnost. To asi každý. Doprava zdarma nebo zajímavý slevový kód mě už nejendou přiměly k odeslání objednávky.

Odhaduju, že plno z vás na tom bude asi stejně. Proto jsem si řekla, že nabídku na sepsání článku o webu slevovekody.com přijmu a třeba vám článek příjde vhod a na webu narazíte na nějakou zajímavou slevu.


Stránky slevovekody.com sdružují slevové kupóny a slevy s omezenou nebo trvalou platností do mnoha internetových obchodů jako je Zoot, 4home, Alza, Answear, Posters, Tescoma, Ráj prádla, Kasa nebo Mall.  Po kliknutí na záložku Obchody (v horním menu) můžete viděte všechny obchody řazené podle abecedy. Nebo si můžete v záložce Kategorie vybrat slevy jen do určitého typu obchodů, například Potraviny, Cestování nebo Zdraví a krása.

Pokud vás zajímá jen jeden konkrétní obchod, stačí do vhledávacího pole zadat název. Nemá Tchibo nějakou neodolatelnou nabídku? Naťukám Tchibo a hned vidím. Kód na slevu 15% na letní zboží Hurá na pláž. Kliknu na "Použít slevový kód", zkopíruju kód (ctrl C) a kliknu na "Přejít do e-shopu". Tam vytvořím objednávku a před dokončením vložím kód (ctrl V).

Ty nejzajímavější a nejnovější nabídky najdete přímo na hlavní straně. Já jsem si hned všimla slevy do mého oblíbeného obchodu Bella Rose - 125 Kč při nákupu nad 599 Kč (platí do 30. června 2015) nebo 20 % slevy na celý nákup do Reserved (platí do 22. června 2015). Určitě stojí za to tyhle akce využít a před nákupy si prověřit, zda eshopy podobné slevy nabízejí.

























Z mého pohledu jsou stránky přehledné a líbí se mi. Jen bych uvítala jedno malé vylepšení. Bylo by fajn, pokud by šlo vytvořit si skupinu oblíbených eshopů a pak už sledovat jen je.

Jak jste na tom vy? Pídíte se po slevách a slevových kódech? Jak se vám líbí stránky slevovekody.com?

damske-boty 
www.zoot.cz


5 komentářů:

  1. Díky za tip. Až budu něco kupovat, tak si zkusím vzpomenout a vyhledat, jestli se mi nákup nezlevní.

    OdpovědětVymazat
  2. Keď nenájdem kupón na danej stránke tak vyskúšam podobnú http://www.kuponovnik.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Slevové kódy znám a celkem i často využívám. Pak ještě používám cashback portál Tipli. Ale ze všeho nejradši stejně sbírám iBody a pak to utratím za kosmetiku nebo za věci do domácnosti :)

    OdpovědětVymazat
  4. Týjo tak to je super. Ani jsem nevěděla, že se dá takhle moc na Tchibo ušetřit. Nakupuji tam už leta letoucí, ale abych si zjistila něco o slevách, to ne. Mám jejich věrnostní kartu, kterou nosím v peněžence a když jdu náhodou okolo kamenné prodejny, tak využívám akce přímo na místě. Ale tohle mi pomůže, díky!

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek. Tento server bohužel již nefunguje, je tam Picodi. Hodně aktuálních slevových kódů je také na https://slevovykupon.net/

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...