pátek 17. dubna 2015

Tělové mléko a parfémovaná voda Si Giorgio Armani

Sundám si mlíkem pocintané triko, vychutnám horkou nekonečně dlouhou tříminutovou sprchu, natřu se tělovým mlékem Si a večer netušených možností může začít.



Ano, takto se díky Si cítím. Jakoby se mohlo stát cokoli. Luxusně a krásně. I když to bude další z večerů, kdy budu děti opakovaně zahánět do postelí a pak v polospánku padnu do té své, pořád bude takový večer výjimečný. Pokud znáte jednu z nejoblíbenějších vůní minulého roku - Si - tak mě jistě chápete. Tělové mléko Si voní jen o něco jemněji než parfémovaná voda stejného názvu. Pokožku provoní a vůně se drží až do rána. V noci ale není vůbec rušivá, jen čistě příjemná. Mléko se dobře vstřebává, hydratuje a nezanechává lepkavý pocit. Balení je velmi jednoduché a tím krásné. 200 ml stojí 881 Kč.

K tělovému mléku (které jsem dostala na testování) jsem si prostě musela parfémovanou vodu Si dokoupit. Měla jsem na ni pár měsíců už stejně zálusk. A jak tedy voní? Elegantní, neotřelá, výrazná a přesto jemná, odlišná a přitažlivá. Mix květin a ovoce na dřevitém základě. Hřejivá, jako by v sobě měla kus slunce. Kousek luxusu ve všedních dnech. Vybrala jsem si ji na základě vzorku a zatím se mi neomrzela. Výdrž není nijak závratná, ale půlku dne provoní. Flakonek je jednoduchý a přitom originální. Na poličce v koupelně si jí všimla i moje mamka a hned jsem poznala, že ji použila (mimochodem moc se jí líbí). Mohla jsem tak zjistit, jaké to je, cítit ji na někom dalším. Tuto vůni by mohli používat všichni kolem mě, protože je prostě příjemná, určitě není obtěžující. 30 ml je za 1154 Kč (cena se může měnit).





Vůni i tělové mléko mám z internetového obchodu www.parfemy-elnino.cz, který jsem si v poslední době opravdu oblíbila. Ceny mají více než příznivé, u akcí především a komentáře od zákazníků jsou někdy velmi inspirující. Několik večerů před usnutím jsem strávila právě jejich pročítáním.

Znáte vůni Si? Jak se vám líbí? Kupujete si občas parfémované tělové mléko nebo sprcháč?


8 komentářů:

  1. Si znám, voní dobře. Mlíka a sprcháče si nekupuju, protože cena je vysoká.

    OdpovědětVymazat
  2. Neznam, ale podle toho jak pises musi byt uzasna.

    OdpovědětVymazat
  3. Sí mám taky doma, je to pěkná vůně. Ovšem tělový mlíko bych si určitě nekoupila. Měla jsem jedno parfémované od Versace v sadě a kromě toho, že vonělo stejně jako parfém, nic jinýho nedělalo. Takže ceny těchto mlík mi přijdou nehorázně vysoký, když kouknu na kvalitu.

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, úplně si umím představit tu božskou vůni. Já tolik bohužel do sprcháče neinvestuju, ale jednou za čas by si člověk takovou radost udělat určitě měl, což mi připomíná, že se ani nenaděju a budu mít narozeniny, takže pak si nějaký moc ráda pořídím :)

    New in: March 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je tento sprcháč taky dražší záležitost, dostala jsem ho k testování zdarma. Při takové ceně už člověk přemýšlí, jestli koupit a oželet třeba něco jiného nebo si nechat zajít chuť:-)

      Vymazat
  5. Od GA mam ted "nove" rifle z Ameriky. Ukoristila jsem je na charitativni burze za stovku. Nikdo jiny je neoblekl. Tato kosmetika je tedy mimo mou cenovou kategorii. I kdyz verim.ze je uzasna :-) Prislo by mi prijatelnejsi a adekvatnejsi to obratit a dat za rifle litr a za vinavku stovku :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobrý úlovek, být štíhlá se vyplatilo:-))

      Vymazat
  6. Já si na tu novou vůni brousím zuby snad už od listopadu co jsem si koupila časopis a tam byl vzoreček :3
    teď čekám až na narozeniny až si za ušetřené penízky koupím parfém :)
    jinak holky zvu vás na můj blog http://blogblondateholky.blogspot.cz/ :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...