čtvrtek 21. srpna 2014

Růžová voda Purity Vision - opravdu tak všestranná?

Četla jsem několik pochvalných recenzí na tuto Růžovou vodu a dostala jsem chuť ji taky vyzkoušet. Příležitost se naskytla a já se teď můžu podělit o své dojmy.

Pokud jste o Růžové vodě dosud neslyšeli, jedná se o čistý extrakt z lístků růže damašské. Neobsahuje žádné další příměsi, konzervanty, barviva a parfemace. Má širokou škálu využití nejen v kosmetice. 

Dnes na to půjdu opět bodově. Popíšu vám, co o vodě říká výrobce a k tomu přidám rovnou moje zkušenosti, po několika měsících pravidelného používání.
  • hydratuje a zpevňuje pleť - Po nastříkání a ještě i krátce po uschnutí pocit hydratace opravdu je, ale jestli má i dlouhodobější efekt, těžko říct. Ono se to těžko posuzuje, zda má voda tento vliv nebo je to zásluha jen hydratačního krému, který používám. Určitě pleť nevysušuje. Zpevnění pleti, které by bylo nějak znatelné, se u mě taky nedostavilo.
  • omezuje vznik vrásek - Opět se těžko hodnotí, ale mé vrásky pod očima jsou asi beze změny.
  • osvěžuje pleť - Tak s tím můžu souhlasit na 100%. Je to osvěžující sprška. 
  • fixuje make-up - V létě mak-up používám méně, ale zkoušela jsem, jestli s růžovou vodou vydrží déle a výsledek je, že nemám ten dojem, takže nemůžu říct, že by make-up opravdu fixovala.
  • zmírňuje akné, má protizánětlivé a hojivé účinky - Akné nemám, jen na bradě a pod spodním rtem se mi občas vytvoří nějaký vřídek. S touto vodou se jejich výskyt nezmenšil.
  • čistí pleť od nečistot a mazu - Vodou nastříkanou na odličovacím tampónku pleť vyčistit docela jde, ale jen pleť nenalíčenou.
  • omlazuje oční okolí a zmírňuje únavu očí - Ani jedno nemůžu potvrdit.
  • zklidňuje pokožku po holení, opalování nebo jiném podráždění - A to zase docela jo. Jednou jsem si holila nohy narychlo a nasucho a kůži jsem pak mělo dost podrážděnou. Nastříkala jsem Růžovou vodu a nepříjemný pocit zmizel a ani se nevytvořily červené tečky, jak to v takových případech bývá.
  • nápojům a vínu dodá speciální kouzlo - To jsem samozřejmě zkoušela taky. Nastříkala jsem Růžovou vodu do čisté vody. Ta chvíli voněla, ale pak vůně vyprchala a voda ani nechutnala po růžích. To bych asi musela vystříkat půlku lahvičky, aby to mělo nějaký efekt. Ochutnala jsem i Růžovou vodou samotnou (stříkanec na jazyk) a chutná opravdu jako rozžvýkané růže. Pro mě žádná lahůdka, ani nic, co by se nedalo polknout.
  • může se přidat i do pudinků, palačinek nebo koláčů, kterým dodá nezapomenutelnou chuť - Nastříkala jsem vodu na hotové palačinky, ale zase vůně vyprchala a vliv na chuť jídla nebyl žádný.
Za těch několik měsíců používání jsem pro Růžovou vodu v mé kosmetické výbavě nenašla nezastupitelné místo. Jednoduše řečeno bych se bez ní klidně obešla. Osvědčila se mi vlastně jen na osvěžení pleti během dne a jako ošetření po holení. Na můj vkus moc silně voní po růžích. Mojí sestře se vůni přímo nelíbila. I když nejde o tu nejdůležitější věc, musím vyzvednou design balení. Vypadá spíš jako parfém a na poličce v koupelně dělá parádu. Na druhou stranu je ta skleněná lahvička je dost těžká, takže nosit s sebou v kabelce se moc nedá. Možná je to poprvé, kdy nevím, jestli vám mám vodu doporučit nebo ne. Pokud máte rádi pěkné lahvičky, přírodní vůni růží, trpíte na různá podráždění a zarudnutí kůže nebo alergické reakce, jděte do ní. V ostatních případech nevím, mě osobně nijak zvlášť neoslovila.

Bodové hodnocení: 4/7

Růžovou vodu najdete na oficiálních stránkách zde (klik), pak i v různých eshopech a taky v drogerii DM. Doporučená prodejní cena je 187 Kč.




V DM právě probíhá sleva 15% na přírodní kosmetiku, mezi kterou patří i Růžová voda, takže pokud si ji chcete pořídit, teď je vhodná doba.

Máte zkušenosti s Růžovou vodou? Jaký z ní máte dojem? Sedla vám víc než mě?

9 komentářů:

  1. Musím souhlasit skoro ve všech bodech. Já růžovou vodu strašně miluji, ale to růži celkově, její přirozenou vůni, to je nádhera. Rozhodně zklidňuje pokožku, osvěžuje, vhodná pro všechny typy pleti,ale s akné teda bojovat neumí. Skvělá do pleťových masek. Po holení jsem ještě nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  2. Dozvedela som sa, k čomu vlastne Ružová voda slúži a hodnotím to tak, že ju nepotrebujem :-)

    www.kaviaren-u-macky.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. já ji mám moc ráda, mám přecitlivělou pleť a tahle voda ji zklidňuje, hezky tonizuje a čistí, měla jsem ji i v koláčcích a ta chuť byla na můj vkus až moc silná (přidávala jsem ještě před pečením do náplně, 1 polévkovou lžíci). Ale na druhou stranu není bio a je fakt, že na akné nepomáhá a nějak extra nehydratuje.

    OdpovědětVymazat
  4. Skusala som ju len raz na osvieženie pleti a pre tenti ucel je fakt skvela. Mala som ju od kamaratky. Sama som sa ku kupe zatial neodhodlala kedze je na moj vkus trochu draha.

    OdpovědětVymazat
  5. Růžovou vodu jsem si poslední dobou oblíbila a má svoje místečko na poličce. Užila jsem si jí hlavně teď v létě při cestování, osvěží, zklidní kůži po holení a používám i po dnu na sluníčku před tím než se mažu panthenolem. Do jídla jsem ještě nezkoušela, přišlo mi to trochu zbytečné a recenze mě v tom utvrdila :)

    OdpovědětVymazat
  6. Neskúšala som, ale to balenie ma asi prinúti si ju kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
  7. Také jsem se po ní dívala ale zase si říkám že ji určitě tak nutně nepotřebuji :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se moc líbí, ale asi si ji po tvé recenzi nekoupím a mně by asi vadila hodně i ta vůně .)

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím, pro začátek jen, že tohle jsou bezvadné stránky (zrovna je mi fakt mizerně a hledala jsem si nějaký vylepšovák na zázvorový čaj a tak mě internet zavál sem). Vůně růže je omamná, připomíná mi babičky záhonek na chatě...jo, to bylo kdysi. Jinak jsem teď nedávno spotřebovala krémeček s vůní růže od Hadka, takže růži můžu :-) Ale je fakt, že teď už si nějakou dobu buď kosmetiku "chňachňám" sama nebo ten Hadek...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...