čtvrtek 12. března 2015

Micelární voda a krém s kyselinou hyaluronovu od Eucerinu

Dnes zavítáme do lékárenských vod. Asi víte, že kosmetiku z lékárny úplně nevyhledávám, ale občas není na škodu rozšířit si obzory. A navíc - se značkou Eucerin už zkušenosti mám a jen ty dobré.


Kosmetiku Eucerin asi nemusím představovat. Je dostupná ve většině lékáren. Já už ji znám dlouho. Moje první dražší lepší krémy byly právě od Eucerinu. Taky se s ní pravidelně setkávám na kosmetické poličce mojí mamky. Jak na mě značka Eucerin působí? Je to sázka na jistotu. Má svou úroveň, neslevuje ze svých standardů, nečekám od ní nic divokého a na první pohled může trochu nudit. Tak jako bankéř v dokonalém obleku, který se perfektně vyzná a nejen, že vám finanční situaci zachrání, ale navíc ji povznese, ale vtípky od něj nečekejte. Sortiment kosmetiky Eucerin je široký. Já jsem testovala micelární vodu a denní krém s kyselinou hyaluronovou.


Micelární voda DermatoCLEAN 3v1

K odličování už jsem vyzkoušela všechno možné a micelárka je pro mě při odličování první volbou. Zvládne vyčistit a odlíčit pleť i nalíčené oči. Po použití mám z pleti čistý pocit a nemám potřebu ji více omývat. Je to takový čistý způsob odličování. O stupeň čistší je odličování pomocí čistící pěny bez použití odličovacího tampónku, ale co s očima, ty je potřeba odlíčit zvlášť. 

Jaké jsou moje zkušenosti s micelární vodou Eucerin? Možná by stačilo říct, že toto je už moje třetí balení. S touto micelárkou jsem opravdu spokojená. Pleť dokonale odlíčí, vyčistí a nemá problém i s nalíčenýma očima. Aby bylo odličování očí co nejšetrnější, nesedřela jsem si řasy a zbytečně nevytahovala vrásky, tampónek s micelárkou přiložím na oko a nechám chvíli rozpouštět. Pak lehce setřu. Podle potřeby opakuju. Tato micelárka vůbec nelepí a neštípe. Neobsahuje alkohol a není parfémovaná.

Cena za 200 ml se pohybuje od asi 200 Kč do 250 Kč.

Bodové hodnocení: 7/7



Denní krém HYALURON-FILLER

Lidi. Řekněme si to na rovinu. Nedávno jsem oslavila 35. narozeniny. I když se cítím pořád mladě, pleťové přípravky s recepturama na zachování mladé pleti mě zajímají víc a víc. Tento krém obsahuje kyselinu hyaluronovou, kterou určitě dobře znáte. Je to v lidském těle přirozeně se vyskytujicí látka, která si dává za cíl vyhladit vrásky, navrátit pleti pružnost a hydratovat. Nelehký úkol. Jaký výsledek byl u mě? Měla jsem pocit, že jsem zkrásněla a omládla, s čímž ale nesouhlasil můj muž a prý jsem pořád stejná. Takže nic. Vrásky na čele i kolem očí se ne a ne zmenšit. Nebo to alespoň nevidím. Třeba by to chtělo lupu. Ale upřímně, myslím, že takové zázraky dokáže jen injekce botoxu. Mě stačí, když krém pleť hydratuje po celý den, protože na vysušené pleti jdou vrásky vidět dvakrát více. Pleť musí působit svěže a zdravě. Pak ani ty vrásky nejsou tak zřetelné. A taková s tímto krémem moje pleť v rámci svých možností je. Krém má příjemnou konzistenci, rychle se vstřebává, ale zdá se mi trošku mastnější. Parfemace je klasická krémová. Balení má hygienickou pumpičku

Cena za 50 ml je kolem 600 Kč.

Bodové hodnocení: 6/7


Výrobky k recenzi poskytl internetový obchod www.videolekarna.cz, kterému tímto děkuji. Název obchodu se mi zdál nejdřív zvláštní a nešlo mi do hlavy - proč video? Ale pak jsem zjistila, že v obchodě je i videoporadna, ve které můžete hledat rady pro své konkrétní zdravotní problémy. A to se mi líbí. Je to sympatický způsob péče o zákazníka.

Máte zkušenosti s některým z těchto výrobků? Používáte micelární vody? Věříte krémům proti vráskám?


8 komentářů:

  1. :D tak koukáme, že máme podobnou recenzi jen s absolutně odlišnou zkušeností, závidím ti, že ti micelární voda vyhovuje, protože je levnější než bioderma, mě bohužel poštipuje a málo odličuje oči :/ ale jak už jsem psala u mě na blogu asi mám nechutně zhýčkaný ksicht :D Ale já mám celkově velký problém s těmito vodami, skoro žádná mi nevyhovuje a poštipuje, asi budu možná na nějakou hlavní složku co se do nich dává alergická ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám asi zase železný ksicht, protože mě neštípe a nedráždí 95% pleťových přípravků:)

      Vymazat
  2. Tuhle micelárku mám taky a taky už nějaké asi třetí balení. Je moje nejoblíbenější, a i když ji střídám s L´Oréal, tak se k ní ráda vracím a nevadí mi si za ni připlatit. Vyhovují mi i jejich tělová mléka, takže spokojenost. Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Ja jsem zrovna tuhle micelárku dodělala a nevyhovovala mi :(

    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Micelární vodu miluji! :))) Vyhovovala mi na 1000000000% :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Micelárku právě používám a jsem s ní celkem spokojená. Znovu bych si ji ale už nekoupila, jelikož mám problém s odlíčením některých řasenek...
    Recenze kosmetiky

    OdpovědětVymazat
  6. Túto micelárku dobre poznám, tiež som minula už nejedno balenie a je skrátka skvelá, pre mňa by mohla pokojne aj voňať, ale zase to prežijem, ak nevonia. Odličuje sa mi s ňou veľmi dobre, nelepí na pleti a je veľmi príjemná, neštípe v očiach, akurát sa mi s ňou trochu ťažšie odličujú oči, ale tento problém mávam pri všetkých micelárkach.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak vidím, že zkušenosti jsou velmi rozdílné:) Díky za názory!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...