úterý 6. ledna 2015

Spolehlivá Rexona maximum protection

Dnes je tady další článek na téma pocení a jak s ním bojovat. O antiperspirantu Rexona maximum protection jste už možná slyšeli. Ale pokud jste ji zatím nezkoušeli a myslíte si, že se jedná jen o reklamní trik, čtěte dál.

Rexonu maximum protection jsem dostala v září k testování. Když jsem ji nedávno dopotřebovala, dlouho jsem bez ní nevydržela a koupila si další. Takže tušíte správně, že na mě tento antiperspirant funguje a to dost dobře.  Na podruhé jsem ale vybrala jinou parfemaci - clear scent, což je taková vůně čistoty, která se nebije s parfémem. Confidence, kterou jsem měla poprvé, má silnější květinově svěží vůni.

Probíhá to u vás podobně?

Kdo poctivě čte moje články, už ví, že s pocením bojuju, potím se hodně. Když je moc horko, při sportu nebo stresu a asi nejhorší jsou pro mě změny teplot. Řekla bych, že lépe snášim léto než podzim, když je ráno chladno, přes poledne se oteplí, většinou špatně odhadnu oblečení a pocení je na světě. Úplně nejhorší je takové to pobíhání po obchodech nebo čekání na poště, a hlavně když je venku chladno a uvnitř teplo a když se na místo přiřítím trochu rychleji. To bych se mohla rovnou převlíkat. Třeba vyzvedávání dětí ve školce, ve které bývá vždy spíš přetopeno. To nosím rovnou funkční prádlo, tam ani Rexona úplně nepomůže. Když se mám teď v zimě vypravit ven se všemi dětmi, tak se spotím ještě než vyjdu ze dveří. Narvat je všechny do bund a oteplováků, natáhnout čepice a ty titěrně malé rukavice tak, aby alespoň palec byl tam kde má, to dá zabrat. Když jdeme ven všichni, i s manželem, tak to není o nic moc lepší. On se, jako správný muž, soustředí jen na jednu věc, a tou je vypravení sebe sama:-) Ani Rexona si tedy v některých situacích s pocením neporadí, ale výrazně ho zmírní, což je paráda. A zaručeně zabrání vzniku nepříjemného zápachu, a to je pro mě ještě důležitější, než stoprocentně suché podpaží.

Čím je tedy tato Rexona maximum protection jiná a co stojí za jejími účinky? Jde o krémový antiperspirační deodorant, který obsahuje novou složku TRIsolid. Ten zabraňuje pocení, bojuje proti zápachu a hydratuje pokožku. K dosažení maximální účinnosti se má Rexona použít večer po umytí. Během spánku je tělesná teplota nižší, potní žlázy jsou v klidu a TRIsolid má možnost působit a vytvářet ochranu proti pocení pro následujícího den. Dá se používat ale i ráno, což dělám běžně i já, protože mám pocit, že by měla kůže v podpaží alespoň v noci volně dýchat. Ale zkoušela jsem použít i večer a opravdu jsou antiperspirační účinky lepší.

A dostáváme se ke složení. Je jasné, že se nejedná o žádnou přírodní šetrnou záležitost. Nevím, co znamenají názvy všech položek, ale aluminum zirconium je ten tolik diskutovaný hliník. Působí tak, že zapříčiní zvětšení kožních buněk, což uzavře potní žlázy a zabrání se tak pocení. Velké množství lékařských a vědeckých studií říká, že je hliník v antiperspirantech škodlivý a stejné množství studií říká, že žádný vliv na zdraví nemá. Největším rizikem je vznik rakoviny. Časté názory jsou takové, že vás dříve zabije špatné ovzduší, pesticidy a antibiotika v potravinách a hormony ve vodě, než hliník v antiperspirantu. Úplnou pravdu nezná nikdo a každý si musí zvážit sám, co chce a nechce riskovat. To asi až za několik dalších desítek let by se mohl udělat průzkům mezi těmi, co antiperspiranty s hliníkem používají. Vzpomínám si na jeden z prvních tuhých antiperspirantů, který se u nás prodával. Byl to Lady speed stick. Byla jsem ještě na základce, když jsem ho poprvé použila. Ale zpátky ke složení. Dále je tam i hodně silikonů - dimethicone, cyclomethicone a další. Používají se i v šampónech a krémech. Působí tak, že se vlasy nebo pokožka zdají být hladší, vytvoří takový hladký povlak. Na pokožce často ucpávají póry, což je v případě antiperspirantu, narozdíl od krému, asi žádoucí.


























Je fajn, že stačí použít opravdu jen malé množství přípravku, který se do kůže dobře vsákne a netvoří se žmolky. Nejde vůbec poznat, že nějaký antiperspirant na pokožce je. Balení tak vydrží docela dlouho, na to, že obsah je jen 45 ml.


























Antiperspirant je k dostání ve čtyřech různých parfemacích (Složení a účinky jsou u všech stejné.):

- clear scent
- every day fresh
- confidence
- sensitive dry

Koupit se dá běžně v drogériích, ale i na netu, například na parfums.cz za 132 Kč. Cena je oproti běžným antiperspirantům vyšší, ale stojí za to.

Shrnutí:

+ výrazně omezuje pocení
+ zabraňuje vzniku zápachu
+ na pokožce není vidět
+ příjemná vůně

Bodové hodnocení: 7/7

Jako ráda bych používala nějaký jemný přírodní antiperspirant bez hliníků a všech těch chemikálií nebo nejlépe, kdybych nemusela používat nic, ale bohužel, to by nešlo. Snesu, když mám neumyté vlasy, oloupané nehty a nenalíčené oči, ale nesnesu, když jsem spocená a nevoním, přes to prostě vlak nejede. A to jsem už několik šetrnějších přípravků zkusila. Některý nefungoval vůbec, některý jen krátce, prostě jsem nenašla žádný opravdu spolehlivý.

Vím, že jsou lidi, kteří se moc nepotí a nemusí ani žádný antiperspirant používat. Pro takové nemá Rexona maximum protection význam. Ale pokud jste na tom s pocením podobně jako já a hledáte spolehlivý antiperspirant, určitě tuto Rexonu vyzkoušejte. Můžete ji používat třeba jen v náročnějších dnech, kdy vás čeká rande, pracovní pohovor nebo zkouška ve škole. V ostatních dnech použijete něco slabšího, třeba bez hliníku. Ale aby bylo jasno, skoro všechny běžné antiperspiranty hliník obsahují. Abyste si nemysleli, že jen tato Rexona je ho plná.

Máte zkušenosti s Rexonou maximum protection? Jak na vás funguje? Používáte ji denně?



11 komentářů:

  1. Super recenzia, určite sa dokopem ju vyskúšať :3

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten pouzivam denne! A manzel tu panskou verzi, taky rikal, ze mu prijde nejucinnejsi!
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja se potim, ale spise me trapi mokre skvrny, v lete vzdy hodne vybiram, co na sebe, aby to nebylo videt. Nastesti se zapachem zas problem nemam.
    Ta modra opravdu udrzi podpazdi suche, ruzova ne, ale zase lepe voni.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Aj ja ju používam. Je to najlepšie čo som kedy skúsila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je skvělá, nic jiného mi vůbec nezabírá:) Už mám druhé balení. Používám ji teda jen ráno, na noc raději ne a je to ok.

    OdpovědětVymazat
  6. Používam ju aj s manželom už takmer 2 roky a je to doposial najlepši antiperspirant s akým som sa stretla. Cena je trošku vyššia, ale stoji za to :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já už také jiný nekupuji a když byla v dm akce 1+1 nakoupila jsem si solidně do zásoby, je to totiž nejdražší antiperspirant, takže každá sleva se hodí :) Nevím proč mi přišlo o fous míň účinnější s květinovou vůní? Asi jde jen o pocit, měla jsem ho jen jednou a nepřišel mi tak dobrý jako obyčejný nebo i ostatní typy.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Evi, krásně napsané, ale já bych do toho nešla právě kvůli tomu hliníku. Věřím, že je deodorant je účinný, voňavý, ale to že obsahuje hliník je dost podstatné. Zkus si někde sehnat dokument "Doba hliníková" - tam je to celkem dobře vylíčeno, proč takové přípravky nepoužívat. Já můžu říct, že po jeho shlédnutí jsem překontrolovala všechnu kosmetiku a ta, co obsahovala
    hliník letěla rovnou do koše. A i teď, když něco kupuju, tak si pročítám radši složení... :-(

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, taky používám tento antiperspirant, mám už třetí a jiný nemám důvod zkoušet:) Nepoužívám denně, někdy holt v ranním shonu zapomenu a mě se zase zdá, že ubývá rychle, rychleji než jiné. Kupuju si clear scent a teď ho mají v DM v akci.

    OdpovědětVymazat
  10. Já si teď nedávno koupila tu verzi stress-control a musím říct že hrůza. Vůbec to nezabrání pachu, ještě mi příjde že ho to podpoří :-(

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...