úterý 20. ledna 2015

Neobyčejné tělové máslo Calena

Dnes vám představím jeden z mých vánočních dárků. Je to tělové máslo, ale není jen tak obyčejné. Je 100 % přírodní a vypadá jako přerostlý balzám na rty.





Tělové máslo Calena jsem si od Ježíška přímo přála. Proč? Nalákal mě jeho pěkný obal a forma - tuhý váleček se vytáčí ven přesně jako balzámy na rty.


Vybrala jsem si verzi Relax, která obsahuje výtažky z ginkga a levandule. Proč? Protože potřebuju relax a to v každé podobě přece. Ginkgo má rozzářit pokožku a levandule zklidňuje. Ale parfemace je na mě až příliš silná, i když je čistě přírodní. Voní jako máta s něčím sladkým. Je to hezká vůně, ale trochu vlezlá. Poslední dobou dávám přednost u kosmetiky jen velmi slabé parfemaci. Zajímalo by mě, jak voní ostatní verze těchto másel (zde).


Jaké je tohle zvláštní tělové máslo? Je opravdu tuhé, natírá se přímo na kůži bez umazání rukou, což je fajn, praktická věcička, ale natírání jde pomalu a natřít se tak celá od hlavy až k patě, padl by na to celý večer. Taky se hůř vstřebává, prostě jako byste se natřeli balzámem na rty. Takže já ho používám na kolena a lýtka, která mám suchší, dále paty a chodidla i lokty. Dá se ale klidně použít i na rty nebo rýmou odřený nos, co je komu libo. Jedna věc se mu nedá upřít - hydratuje a zvláčňuje velmi dobře.


Tělové máslo je k dostání zde. 65 g stojí 284 Kč.

Bodové hodnocení: 5/7

Je to taková multifunkční věcička. Přírodní složení a krásný obal je určitě fajn. Ale na mazání suchých nohou je to trochu drahý špás. Určitě máslo využiju, ale obešla bych se bez něj.

Znáte tělová másla Calena? Jak se vám líbí?


4 komentáře:

  1. Způsob balení a aplikace by mě taky zlákala, ale cena odradila. Mám ráda másla od Saloos.

    OdpovědětVymazat
  2. Obal je to úžasný, nicméně po této recenzi bych dala peníze jinam:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten obal <3 Mě by to i docela lákalo, jen to nanášení a vstřebávání... No uvidíme... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na suchá místa na těle určitě supr věc, vyzkoušej:-)

      Vymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...