čtvrtek 17. dubna 2014

Dubnoví Zajíci v krabici

Dala jsem na chválu a pozitivní recenze všude kolem a koupila jsem zajíce v pytli. Tedy spíš v krabici. A co já na ně?

Určitě už zajíčky znáte - krabičky plné zdravých potravin, surovin pro zdravé vaření a pečení, přijdou si na své celiaci i vegani. Tomu všemu dodávají další vyšší level kartičky s recepty. Ještě víc, než obsah samotný, se mi líbí množství dobrot, které díky surovinám teprve vytvořím. Takže se můžete těšit na články s mými výtvory. Tedy pokud se dílo podaří. Nebo chcete vidět i moje kuchařské nezdary? Klidně:-)

Tyhle všechny pochoutky se dají ze surovin vytvořit. Taky se vám sbíhají sliny?

Krabička se mi moc líbí, obrázek se zajíci a jídlem prostě nemá chybu. Je pevná, určitě ji využiju na uložení ještě nevím čeho. Nebo by se dala použít jako dárková. Byla zabalena do pevného papíru, takže žádná další krabice navíc. Velikostně asi jako dva Ladyboxy.

Uvnitř byly tedy potraviny, recepty a průvodní dopis s důkladným popisem všech produktů.

Tady vidíte celý obsah. Začnu zleva. Kakaový nápoj v prášku je český výrobek z kakaa z Ekvádoru. Asi mluví za vše, že jsem si ho dnes do mlíka rozmíchala dvakrát. Fakt dobrý. Neobsahuje lecitin a konzervanty. Naopak obsahuje odtučněný kakaový prášek, kakaové máslo a třtinovu šťávu. 50 g - 35 Kč. 

Směs na chléb - byly tři varianty, u mě bezlepkový Talián s amarantem. Měl by z toho vzniknout chleba, jaký se jí jen v Itálii. A mě chleba v Itálii moc chutnal, takže jsem na tohohle Taliána moc zvědavá. Dá se péct v pekárně i normálně v troubě a bude obsahovat to nejzdravější, co si jen dokážete představit. 500 g - 62 Kč.

Kakaové máslo je pro mě úplnou novinkou. Hned jsem zkoumala obsah sáčku, protože bych předpokládala nějakou mazlavou hmotu, ale vypadá to jako kusy bílé čokolády. Rozpouští se při teplotě nad 34 stupňů. Vyrábí se lisováním kakaových bobů. A prý se dá uchovávat i víc než dva roky. Dá se použít jako klasické máslo v dezertech nebo se na tom i smaží. No koukám jako blázen. 100 g - 77 Kč.

Kakaové boby jsem měla v ruce taky prvně. Vypadají jako mandle a jsou děsně hořké. Aztékové měli boby nad zlato. Jsou velkým zdrojem energie a působí jako přirozené antidepresivum. 100 g - 70 Kč.

Kaštanové vločky jsou pochoutka, která se dá zobat jako chipsy nebo přidat do jogurtu. Jsou přirozeně nasládlé, takže moc dobré. Obsahují hodně vitamínu C a kyseliny listové. 50 g - 30 Kč.

A nakonec dýňová mouka, vyrobená z dýňových semínek. Takže bude nejspíš zelená a určitě bezlepková a nabitá zinkem. Už vidím tu zelenou buchtu, kterou z toho vytvořím. 300 g - 85 Kč.

Pro cifršpiony jsem spočítala celkovou hodnotu všech potravin, která je 359 Kč. I s dopravou mě krabice stála 370 Kč.

Kousek z průvodního dopisu.

Seznámení se Zajíci v krabici proběhlo skvěle. Poznala jsem několik pro mě nových potravin a jak už jsem psala na začátku, těším se, až se vrhnu na recepty a pustím se do pečení. Na Zajících se mi líbí to, že tady nedostanete něco, co sníte a řeknete si, že to bylo dobrý, nebo nebylo, ale že vás naučí novým kuchařským kouskům a z obsahu krabice se dá těšit postupně. Nevím, jestli si budu objednávat každou edici, to asi ne. Ale až vypeču tuhle krabici a dostanu chuť na něco nového, Zajíce zase odchytím na www.zajicivkrabici.cz.

Jak se vám zamlouvají Zajíci v krabici? Celkově a konkrétně tihle dubnoví? Kupujete si je nebo se chystáte?


22 komentářů:

  1. já jsem si je taky objednala, poprvé, a moc se mi líbí. mouku na chleba mám s chia semínkama, takže na energii, jsem na to zvědavá :) nejvíc se asi těším na ten kakaový nápoj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem si z toho udělala klasické kakajíčko a fakt dobré:-)

      Vymazat
    2. Je to drahé a postrádá to smysl. Ve zdravé výživě a ve většině hypermarketů si to každý může koupit sám. Podle mě to nemá budoucnost, tak jako všechno tohoto hype typu.

      Vymazat
  2. Mě se tenhle nápad líbí moc :) ještě jsem žádnou podobnou krabičku neměla, ale časem určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten obsah je pěknej, ale přijde mi už moc drahá, to ty čtyři stovky můžu utratit za něco dle sebe ... lepší by to bylo, kdyby ten poměr hodnoty byl klasicky krabkovej (že teda dám čtyři sta, ale budou tam věci za osm set), bez toho to pro mě postrádá smysl, proč ji kupovat, prostě si ty věci můžu jít rovnou koupit sama no ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od toho ale ty krabičky přece jsou, že dostanete i věci, ke kterým by se člověk třeba ani nedostal...

      Vymazat
  4. Delší dobu zvažuju, že zajíce zkusím a jak vidím, příští měsíc jdu dotoho! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak Zajíci mi dodnes unikali, ale tenhle tvůj balíček se mi líbí moc :o). Takže nejspíš nebude trvat dlouho a taky si nějakého ulovím ;o). Super tip!

    OdpovědětVymazat
  6. Já kupuji od začátku a z dubnového vydání jsem nadšená nejvíc. Rozhodně v budoucnu plánuji předplatné. Některé potraviny jsem se chystala vyzkoušet, jiné jsem díky tomu objevila a budu dále kupovat. Pro konzervu jako jsem já, že kupuji jen co znám, je to hrozně super přílěžitost poznat nové věci. A krabice využívám na časopisy a jiné papíry :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se moc líbilo i únorové vydání. V pátek jsem byla ve zdravé velké zdravé výživě, mají tam milión věcí, ale jen jsem koukala, protože nevím, co koupit. Jak píšeš, Zajíci jsou skvělí v tom, že člověka i naučí, co s tím.

      Vymazat
  7. Krabice se mi líbí a ten obsah je super. Ale vadí mi, že to vyjde dráž, než když si to půju koupit do obchodu. To už rovnou se můžu podívat, co tam je a jít si to koupit do obchodu, s tím, že vynechám to co mi je na nic a budu na tom lépe...

    OdpovědětVymazat
  8. Zajíci mi připadají jako nejzajímavější foodbox v Česku. Většinou jsou tam věci, po kterých by mě ani nenapadlo pátrat, a přitom vypadají tak chutně. Určitě si chci do budoucna nějaký pořídit.
    Little Notes

    OdpovědětVymazat
  9. Děkujeme Evi za pěknou recenzi! Narazila jsem na ni náhodou, ale moc mě potěšila..Doufám, že se kuchtění podaří a podělíte se s námi o Vaše výtvory :-) Chtěla bych reagovat na některé komentáře.
    Teress nevyjde to dráž :-) ba naopak počítáme většinou s internetovými cenami, za které to člověk v obchodě ani nekoupí, takže to spíš naopak vyjde levněji.. zaplatíte 350Kč vč poštovného a zboží v té hodnotě + recepty a povídání Vám přijdou až domů :) (370Kč jen v případě, že zvolíte PPL)..
    Černá Moora - Varianta zaplatím 400 a dostanu za 800 by se líbila asi všem, jenže mi vybíráme kvalitní výrobky - a na těch se nedá "šmelit", jako na spoustě jiných věcech - a tak je cena jaká je. Máme jiné přidané hodnoty, než cenu.. Ostatně to je to, proti čemu "bojujeme", proti akcím a slevám a tlačení cen dolů, protože se to pak vždycky projeví jedině na kvalitě, kde jinde..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oprava - "my" vybíráme..nečíst po sobě se nevyplácí

      Vymazat
    2. Šmelit :D
      Jenže to jaksi je obecně uznávanej princip boxů, drazí ušáci ... Důvod, proč maji lidé investovat do obsahu naslepo, je právě poměr zaplaceno/hodnota, který vynahradí skutečnost, že některé věci se zákazníkovi nemusí trefit do vkusu. Rozdíl 10 kč je tedy v tomhle případě dost mimo, protože to už si rovnou může nakoupit sám a bude na tom líp, jelikož si rovnou vybere dle sebe.

      Vymazat
    3. Já vidím v tomto případě velkou přidanou hodnotu právě v těch receptech, které mě naučí připravovat nová jídla. Samu od sebe by mě nenapadlo si ty věci koupit, protože je neznám. Takhle budu, mírně řečeno donucena, je vyzkoušet a třeba objevím kulinářské zázraky, bez kterých už nebudu chtít být:-) Takže mi nevadí, že hodnota výrobků nepřesahuje cenu boxu.

      Vymazat
  10. Síce žiadne krabice nekupujem, ale táto vyzerá veľmi dobre. Kakaové maslo používam často, stalo sa mojou stálicou, i keď ja ho využívam skôr na kozmetické účely (no veď kto by nechcel voňať ako biela čokoládka :D) :)

    OdpovědětVymazat
  11. Me nejvice oslovily ty recepty.protoze ja kdyz jdu nakupovat do zdrave vyzivy.tak koupim krupky pro prcka.caje.mouku a cizrnu a na ostatni jen koukam a rikam si...hmm.to vypada dobre.ale co s tim budu doma delat. Takze souhlasim se Zajicema.ze to je pro me ta lridana hodnota.kvuli ktere si ji ma clovek koupit. Navic takova krabice by vysla v papirnictvi urcite pres kilo.
    KREATIVNE S LADYBIRD

    OdpovědětVymazat
  12. my odebíráme Brandnooz box, ale tohle teda vypadá snad ještě líp :) díky za typ!

    OdpovědětVymazat
  13. Po zajíci v krabici pokukuji už dlouho, jen jsem si na něj ještě neudělala čas a penízky, ale určitě bych ho chtěla vyzkoušet. Opět vypadá obsah moc krásně :)

    OdpovědětVymazat
  14. Moji prvni a urcite ne posledni Zajici. Souhlas s temi, co vidi pridanou hodnotu v receptech, jednotlive vyrobky by mi asi byly na nic, protoze nejsem tak zbehla, abych u nekterych hned vedela, co s nimi.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...