sobota 13. července 2013

Nákupy na malém městě

Nakupujete raději ve velkých nákupních centrech nebo v menších obchodech? Já mám vyzkoušeno, že nejlepší věci seženu na malém městě. 

Pravidelně jezdíme do Rožnova pod Radhoštěm, který je mým malým nákupním rájem. Bude to nejspíš tím, že si obchůdky v menších městech nemůžou dovolit naskladnit zboží, které by neprodaly, proto si s výběrem sortimentu dávají opravdu záležet a nabídka pak stojí za to. Rožnov je specifický tím, že je to výletní místo, je tam tedy větší kupní síla a proto i zajímavější zboží. V běžném menším městě to bude asi s obchody malinko horší.

První cesta vedla do mého oblíbeného obchodu se sportovním oblečením SAM 73 (má i svůj eshop - klik), ve kterém jsem měla odminula vyhlédnutou vestičku s kapucí. Velikost S mi sedla tak akorát a sleva na 399 Kč z 799 Kč taky potěšila. Vyzkoušela jsem si tam ještě několik dalších věcí, mohla bych si je vzít všechny, mít neomezený rozpočet, ale tyto riflové minišaty jsem tam nechat nemohla! Mají kapsy, zapínají se na zip a dají se vzít na holé tělo nebo na tričko/tílko. Z 999 Kč byly zlevněné na 499 Kč. 

Pestrobarevnou šálu jsem sehnala v obchůdku s textilem za 160 Kč. Je balvněná a opravdu velká, takže se dá klidně použít i jako plážové šaty.


V dobře vybavené drogérii Teta jsem si koupila voděodolnou tužku na oči Flormar za 69 Kč, a to hlavně kvůli světle modrému odstínu. Z minula mám už od této značky lak na nehty a zdá se dobrý. Třeba v DM jsem Flormar zatím neviděla. Znáte někdo Flormar? Mají v nabídce zajímavé věci, třeba magnetický lak.

O térmální vodě Avéne jsem už četla a jednou ji i vyzkoušela. Konečně jsem se tedy rozhodla taky pleť zavlažovat nejen zevnitř a pomocí krémů, ale i osvěžující sprškou. A zatím můžu pochválit. Zdá se skvělá třeba na cestování, velikost balení je tak akorát do kabelky. Koupila jsem ji v lékárně za 98 Kč.



A protože měli v lékárně krabičku se vzorky, několik jsem si jich musela vzít. Se značkou La Roche-Posay zatím zkušenosti nemám, tak jsem zvědavá. Pokud vaše lékárna vzorky nenabízí, zkuste se zeptat, měli by je mít k dispozici, jestli si je nesyslí pro sebe.


Pro mamku jsem koupila kuchařku, která je vlasně pět čísel časopisu Chuť a styl. Je to opravdu tlustá těžká bichle a nadupaná recepty s nádhernýma fotkama.

A toto je už můj milovaný Rožnov pod Radhoštěm. Městečko v podhůří Beskyd.




















Valašské muzeum v přírodě je lákadlem pro turisty. Skoro každý víkend, hlavně přes léto, je tam nějaká akce. Já bych tam mohla chodit pořád dokola.

Máte taky své oblíbené nákupní město? A znáte Rožnov?

11 komentářů:

  1. Nieje to moj štýl oblečenia zvyšok super :)

    Pozývam na GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Dobré ránko Evi,

    moc pěkně jste pokoupila :o) také mám ráda značku SAM, když jsou slevy, tak také neodolám :o)))))......já mám ráda nakupování jak ve větších centrech, tak i přes internet, ale ráda navštěvuji i malé obchůdky. Mějte se pěkně.

    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za milý komentář:-) Mám od Samu už víc věcí a se všemi jsem spokojená. V podzimní kolekci se chystám mrknout na nějakou budnu.

      Vymazat
  3. u nás mají v TETA drogerii už stojan flormar,kde mají tyhle tužky na oči,tvářenky,stíny,laky...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, taky tam měli celý stojan. Nabídka vypadá zajímavě. Mají pěkné laky.

      Vymazat
  4. Já mám radši velké obchody, protože je tam víc výběr. A taky víc obchodů, takže můžete v každém ulovit něco jiného a je tam více možností na slevy, jenom je nevýhoda, že třeba si koupíte tričko, které pak nosí všichni, ale to už je o volbě oblečení. Ale i malé obchůdky mám ráda :)
    http://www.head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. ten puntíkovaný dortík vypadá úžasně ♥
    tinyinworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Rožnov znám velmi dobře. Narodila jsem se tam a strávila tam dětství a dospívání. A na nákupy oblečení a kosmetiky jsme vždy jezdili do Ostravy, protože se tam kromě outdoorových hader a základní drogérky nedá nic sehnat. :P

    OdpovědětVymazat
  7. Á tady je odpověď na mou předchozí otázku. Já v RpR bydlím rok a pravda, po místních obchodech mě nenapadlo zabrousit, upřímně jsem v šoku, že pro někoho to tu může být obchůdkovou mekkou, já stejně jako předchozí koment vyrážím do Ostravy, ale třeba jsem byla naivní a zkusím cournout:) Monika B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli chceš, můžu ti napsat, kde se co dá v Rožnově zajímavého pořídit - pár tipů bych měla. Jestli tam bydlíš už rok, asi to všechno znáš, ale co kdyby ne. :) Napiš mi mail, mám ho na blogu.

      Vymazat
  8. Jo, tak nákupy na malém městě mohou být sice nepříjemné, ale zase o to víc to bude levnější, nebo ne? Já sice z malého města nejsem, ale dokážu nakupovat stejně tak dobře levně, jako vy z menších měst. Je to hlavně díky této stránce, což je takový online sekáč, který vykupuje od lidí.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...