neděle 11. října 2015

DIY: Koupelová sůl pro relaxaci a omlazení

Dnes se vám chystám prozradit tajný recept na mou osvědčenou koupelovou sůl. Je to takový elixír mládí, zdraví a krásy. No možná trochu přeháním, ale koupel s touto solí je fakt dobrá.

Při hledání receptů na ideální koupelovou sůl jsem pořád nemohla narazit na ten pravý, takže jsem vytvořila vlastní. Nešlo mi o to, aby sůl pěkně voněla a hezky vypadala, ale hlavně a především, aby měla co nejvíc blahodárných účinků, když už se do vany dostanu jednou do měsíce. 

Takže, co budete potřebovat a hlavně proč

  • 1 hrnek himalájské soli hrubě mleté (k dostání ve zdravých výživách nebo na internetu) 
* Himalájská sůl obsahuje hodně minerálů, které se při koupeli vstřebávají do pokožky. Má taky detoxikační a hojivé účinky.
  • 1 hrnek mořské soli (k dostání ve zdravých výživých i v drogerii DM)
* Mořská sůl působí na pokožku desinfekčně a antisepticky. Při gynekologických zánětech se doporučují sedací koupele.
  • 1 hrnek jedlé sody bikarbony (koupíte ve zdravých výživách nebo na internetu)
* Jedlá sůl pleť zjemňuje a změkčuje. A hlavně působí proti překyselení organismu, vyrovnává Ph.
  • 20 až 30 kapek 100 % přírodní levandulové silice 
  • trochu sušených levandulových lístků (to jen pro efekt, můžete je vynechat, stejně jen zanesou odtok)
Silice můžete zvolit jiné, to je na vás. Sušené kvítky nebo jiné ozdoby taky. Hlavní je ten základ. Všechno pořádně promícháme a je hotovo. Dávkujeme od oka, podle množství vody ve vaně, asi půl hrknu. Teplota vody by neměla být moc vysoká. Čím déle ve vodě vydržíte, tím líp. Po koupeli si nechte čas na odpočinek a vypijte sklenici vody.

























Používáte koupelové soli? Jak se vám líbí ta moje?

4 komentáře:

  1. Koupelové soli nepoužívám, ale ta tvoje mě zaujala! :)

    Naturalium Coconut Body Lotion

    OdpovědětVymazat
  2. Soľ vyzerá super. Škoda, že vaňu nemáme a teda kúpeľnú soľ asi ani nevyužijem :) No kým sme mali vaňu, využívala som takéto veci veľmi často a bolo to super :)

    Katka i s mojou GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Já koupelové soli miluji :) Také jsem si je dělávala sama :) Jinak super tip

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...