sobota 14. února 2015

Seznamte se s novinkami od Yves Rocher

Nedávno mi přišel balíček s novinkami od Yves Rocher, který jsem vyhodnotila jako nejlepší za celou dobu spolupráce. Pojďme se blíže podívat na jednotlivé výrobky.



Toaletní voda a tělové mléko Zelený čaj

Představte si svěží zelené lístky zeleného čaje s kapkami citrónu, trochou bergamotu, pomeranče a cedru. To je sympatická toaletka Zelený čaj, která voní lehce, ale přitom má výdrž a sílu, stejně jako šálek teplého zeleného čaje. Na zápěstí mi vydržela vonět osm hodin, což je pěkný výkon. Vůně se mi opravdu líbí. Ale nenechala jsem si ji. Věnovala jsem ji mamce, která tento typ vůní přímo vyhledává. Udělala jí velkou radost. Za hrdinské činy v oblasti hlídání dětí by mamka měla dostávat dárky každý den. A protože je navíc velmi důsledná v péči o svou pokožku - každý večer se celá namaže, dala jsem ji i tělové mléko, které krásně doplňuje toaletní vodu. Voní jemněji a sametověji, vůně je velmi příjemná. Pokud máte rádi tělová mléka, jejichž vůně nebije do nosu, ale přitom na pokožce dlouho vydrží, určitě ho vyzkoušejte. Toaletka i mléko, společně se sprchovým gelem doplňují řadu Un Matin au Jardin, ve které je ještě růže, šeřík, konvalinka, třešně a citrusové květy. 

Toaletní voda 100 ml stojí 590 Kč, tělové mléko 240 Kč a sprchový gel 175 Kč.

Bodové hodnocení: 7/7






Balzám na rty jahoda

Balzám na rty mě velmi příjemně překvapil. A to se mi jen tak každý nezavděčí. Středně dobrá hydratace rtů, přírodní chuť i vůně, lehké zabarvení rtů a to vše za velmi příjemnou cenu 49 Kč. Trochu jsem mrkla i na složení a nic špatného jsem nenašla, převážně přírodní složky. Balzámy určitě doporučuju vyzkoušet. Třešeň, jahoda a malina jsou barevné, ostatní bílé. Všechny je najdete zde.

Složení: CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE (látka schválena pro přírodní kosmetiku)• SESAMUM INDICUM SEED OIL* (sezamový olej) • OLUS OIL (zeleninový olej) • CERA ALBA (bílý včelí vosk) • TRIISOSTEAROYL POLYGLYCERYL-3 DIMER DILINOLEATE (schváleno pro přírodní kosmetiku) • HYDROXYSTEARIC/LINOLENIC/OLEIC POLYGLYCERIDES • RICINUS COMMUNIS SEED OIL (ricinový olej) • MEL • OLEIC/LINOLEIC/LINOLENIC POLYGLYCERIDES • GLYCERIN • HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL* • MICA • CANDELILLA CERA • HYDROGENATED VEGETABLE OIL • AQUA • AVENA SATIVA KERNEL EXTRACT* • CASTANEA SATIVA SEED EXTRACT* • HYDROGE NATED CASTOR OIL • SILICA • ALCOHOL** • PARFUM • LIMONENE • LINALOOL • CITRIC ACID • EUGENOL (potencionální alergen) • BENZYL SALICYLATE • SODIUM BENZOATE (neškodný konzervant)• POTASSIUM SORBATE • CITRAL • GERANIOL • CI 77891 
* Bio složení
** Vytvořeno z bio surovin
Bodové hodnocení: 7/7




























BB krém proti vráskám Sérum végétal

Měla jsem pocit, že vlna BBček už pominula, ale není to pravda. BB krémy jsou pořád ve hře a to platí i v mém případě. Tento jsem si hned oblíbila. Dá se použít na krém, olej nebo přímo na pleť. Prodává se jen v jednom odstínu. Každopádně barva se k mé pleti hodí dokonale a vytvoří čistě přirozený vzhled. Přitom jemně kryje nedostatky a pleť sjednotí. Nejvíc se mi líbí, že pleť nevysuší, ale rozjasní. Na rychlé ránní líčení supr věc!

Na eshopu Yves Rocher najdete BB krém zde za 490 Kč. Ale se slevou je nyní za 339 Kč.

Bodové hodnocení: 7/7



Jak se vám líbí tyto novinky? Už jste některou vyzkoušeli?


8 komentářů:

  1. Koukám Toaletka zelený čajíček je oblíbená :D Já jí mám taky a taky spokojenost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, moc se jim povedla. I design, krabička, super:)

      Vymazat
  2. Mám toaletní vodu a jsem z ní nadšená, už z ní cítím jaro. Z balzámů mám ten malinový a kokosový. Už dlouho mě nechávala tahle značka chladnou, o to víc mě zaujaly výrobky teď...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi vystihla, jaro! Taky bych chtěla vyzkoušet i další příchutě balzámů:)

      Vymazat
  3. Toaletky od YR jsou super, mám doma šeřík a konvalinku :-) Balzám na rty jsem dostala v třešňové variantě, ale spíš bych asi ocenila nějakou tu bezbarvou...

    OdpovědětVymazat
  4. Balzám budu kupovat kamarádce na narozeniny :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  5. Z novinek zatím vlastním jen malinový balzám (který je moc fajn), ale byla jsem si přivonět k tý toaletní vodě s vůní zeleného čaje a myslím, že ji potřebuju! :)

    OdpovědětVymazat
  6. balzam na pery je naozaj dobry aj mne sa pači

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...