pondělí 8. prosince 2014

Toner Santaverde sensitive + proč tonizovat pleť

Tento pleťový toner používám už od léta. Prošel se mnou těhotenstvím a s ním spojenou problematičtější a citlivější pletí. Otestovala jsem ho tedy dostatečně.

Ještě než se dostanu k recenzi - tento článek, i když na první pohled nemá s Vánocema nic společného, tak přece jen trošku jo. Santaverde. Už tušíte? Santa. No tak nic. Jo a modré pozadí pro fotku jsem vybrala, protože mi už leze na mozek to šedivo venku, chybí mi modrá obloha!


Proč toner (říká se i tonikum?) používat a co vlastně umí?

  • čistí a stahuje póry
  • uzamkne v pleti vlhkost
  • zabrání proniknutí nečistot do pórů
  • stabilizuje mazové žlázy
  • vyrovnává barvu pleti
  • připravuje pokožku pro další péči (krém, olej)
Toner je nutností pro majitelky problematické pleti. Pokud máte pleť suchou, volte takový, který má méně alkoholu. Alkohol totiž vysušuje.

Jaký je toner Santaverde sensitive?

Jde o výrobek německé značky Santaverde, která používá jako základ své kosmetiky šťávu z aloe vera. Toner je čistě přírodní. Jen šťáva z aloe, růžová voda, alkohol a ještě něco k tomu (složení: Aloe Vera juice*, rose water*, alcohol, willow bark extract, levulinic acid. *Certified) organic). Voní jemně, spíš nevýrazně. Na pleti se na první pohled chová jako voda - nelepí, neštípe, nic. Používám ho ráno na vyčištěnou pleť před nanesením krému. Stříkám ho hlavně na bradu, protože tam se mi občas tvoří nějaké pupínky. Jak je známo, aloe vera má hojivé účinky, takže životnost těch malých uhříků je opravdu krátká, sotva se stačí začervenat. Toner pleť taky celkově osvěží. Když cítím, že potřebuju vzpruhu nebo když je doma moc suchý vzduch, přestříknu se i během dne. I když ho používám (téměř, mimo dny, kdy si stihnu umýt jen zuby:-), pořád je ho ve skleněné lahvičce hodně. Určitě ho tedy můžu doporučit, i přes vyšší cenu.

Bodové hodnocení: 7/7

Toner jsem dostala z biooo.cz, ale bohužel právě teď není v nabídce. Pokud si pamatuju dobře, stál něco přes 700 Kč. Teď tam mají jen tento Ochranný toner age protect, který je dražší, stojí 949 Kč.

Používáte pleťová tonika/tonery? (Teď jsem si vzpoměla, že mi chybí toner do tiskárny. Jo není toner, jako toner).


5 komentářů:

  1. tak poslední 3/4 rok ano a je to fakt na pleti vidět! neříkám, že se stal nějaký naprostý zázrak, ale hodně se mi zlepšila a nemám tolik problémů :)

    OdpovědětVymazat
  2. hmm o tomto som este nepocula..vdaka za ovy zaujimavy tip ! :) Pozývam ťa k nám na nasu úúúžasnuuu suťaž.. urcite sa mrkni :) Výhra je naozaj hodnotná :) LIPSTICKS JUNGLE GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Tonika a pletove vody v poslednych rokoch vytlacili micelarky. Ano su fajn na odlicenie oci, ale myslim ze na plet treba pouzivat tonika (z dovodov, ktore si v blogu pekne zhrnula).
    Biela Mačka

    OdpovědětVymazat
  4. Tonikum vypadá dobře, mám ráda přírodní složení, ale cena je dost vysoká.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, díky za recenzi. Jak s masáží obličeje - tonizovat před, nebo po?

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...